eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruchnik › Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406319-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Gmina Pruchnik:

Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774316-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540559883-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pruchnik, krajowy numer identyfikacyjny 65090042400000, ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 166236113
faks: 166236130
e-mail: zampub@gminapruchnik.pl
www: www.pruchnik.bip.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ 271/22/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Zakres zamówienia obejmuje zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Pruchnik i jej jednostek organizacyjnych, w tym: benzyny bezołowiowej E5 (Pb 95) w ilości ok. 4 800,00 litrów; oleju napędowego B7 (ON)w ilości ok. 34 400,00 litrów. 2)Zamawiający zastrzega, że w/w ilości dostaw, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 3)Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o dostawę w wielkościach podanych w formularzu ofertowym. Dostawy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo. 4)Warunki zakupu paliwa: a)tankowanie do baków pojazdów samochodowych, b)tankowanie do kanistrów w przypadku paliwa przeznaczonego do sprzętu zamawiającego 5)Rozliczenie pobranych paliw będzie odbywać się dwa razy w miesiącu: 1) za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca; 2) za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Na podstawie raportu transakcji potwierdzonego przez Zamawiającego. 6)Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy w godz. co najmniej od 7:00 do 18:00 od poniedziałku do soboty a w niedzielę od 8:00. Zamawiający akceptuje taką sytuację gdy w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia z sprzedaży danej stacji można będzie dokonywać transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji modernizowanej. Zakup paliw realizowane będzie na stacji Wykonawcy w granicach administracyjnych miasta Pruchnik. 7)Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny brutto obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy w momencie tankowania paliw przez Zamawiającego pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie (stały upust/rabat wyrażony w zł). 8)Wymagania jakościowe: paliwo objęte niniejszym zamówieniem musi odpowiadać jakościowo opisowi określonego w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r (Dz. U. z 2015r poz. 1680 z późn. zm.) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać
stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń
spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. 9) W okresie zimowym Wykonawca
zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur. Ze względu na charakter zamówienia – DOSTAWY art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp nie
ma zastosowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja przetargowa i jej załączniki, z którą potencjalny Wykonawca winien się zapoznać.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 143080.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.U.H. „JUREX” Jerzy Krzok USŁUGI I HANDEL
Email wykonawcy: jerzykrzok@wp.pl
Adres pocztowy: Łańcut ul. Daszyńskiego 18
Kod pocztowy: 37-100
Miejscowość: Łańcut
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 176752.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 176752.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 179744.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.