To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-21
Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 8 zadań.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 576406-N-2020
Numer ogłoszenia: 540196008-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 25 39 677
faks: 32 25 97 428
e-mail: sekretariat@zlobek.katowice.pl
www: http://www.bip.zlobek.katowice.pl
adres profilu nabywcy: http://www.bip.zlobek.katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 8 zadań.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.26.3.2020.MR
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. 8 ZADAŃ tj. Zadanie nr 1 Dostawa warzyw i owoców świeżych; Zadanie nr 2-Dostawa warzyw i owoców mrożonych; Zadanie nr 3-Dostawa mięsa i produktów mięsnych; Zadanie nr 4-Dostawa artykułów nabiałowych; - Zadanie nr 5-Dostawa różnych artykułów spożywczych; Zadanie nr 6-Dostawa pieczywa; Zadanie nr 7-Dostawa świeżych filetów rybnych; Zadanie nr 8-Dostawa mrożonych filetów rybnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SIWZ od nr 4.1-4.8.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1-4.8 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH • ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30 • ZADANIE II – WTOREK, CZWARTEK 6.00 – 10.00 • ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00 • ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30 • ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00 • ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30 •ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 • ZADANIE VIII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30. Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa warzyw i owoców świeżych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 210877.23 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Damian Surmański F.H.U. „DAMEX”,
Email wykonawcy: biuro@damex.eu
Adres pocztowy: ul. Wspólna 12
Kod pocztowy: 42-690
Miejscowość: Brynek
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138044.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 150133.19
Waluta: PL
NAZWA: Dostawa warzyw i owoców mrożonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62932.83 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa „Mar-Tad” Maria i Tadeusz Jędrusik S.C.
Email wykonawcy: mar_tad@wp.pl
Adres pocztowy: ul..Struzika
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53737.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53737.76
Waluta: PL
NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U. z 2019 r. poz.
1843 z późn. zm)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:” nie złożono żadnej
oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 25.11.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania nr 3.
NAZWA: Dostawa artykułów nabiałowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U. z 2019 r. poz.
1843 z późn. zm)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:” postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający podczas badania złożonej oferty w zadaniu nr 4 stwierdził fakt, nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia. Błąd Zamawiającego polega na tym, że w zapotrzebowaniu określono ilość 22 000 na dany asortyment na okres 12 miesięcy i w odniesieniu do tej ilości określił szacunkową wartość przedmiotu zamówienia. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia odnosiła się do ilości 22000 badanego asortymentu i taka też została podana do publicznej wiadomości. Natomiast w SIWZ w formularzu asortymentowo - cenowym podano omyłkową ilość 2200. Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ nie można zmienić po dacie otwarcia ofert w zakresie zmiany wymaganej w rzeczywistości ilości przedmiotu zamówienia.
W złożonej ofercie wyceniono prawidłowy asortyment lecz ze względu na zaistniały błąd w określeniu ilości przez Zamawiającego, nie jest możliwe wybranie do realizacji oferty, która w pełni nie zaspokoi potrzeb zgodnych z wymogami Zamawiającego. Oferta Wykonawcy nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia i z punktu widzenia formalnego jest ofertą z rażąco niską ceną. Zachodzić będzie również niezgodność dokumentów pomiędzy treścią SIWZ a późniejszym ogłoszeniem w BZP.
NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 160238.43 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PIONTEK JOACHIM Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JAPI
Email wykonawcy: dostawy2012@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Lompy 8c/3
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 109325.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 117638.86
Waluta: PL
NAZWA: Dostawa pieczywa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U. z 2019 r. poz.
1843 z późn. zm)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:” nie złożono żadnej
oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 25.11.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania 6.
NAZWA: Dostawa świeżych filetów rybnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U. z 2019 r. poz.
1843 z późn. zm)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:” nie złożono żadnej
oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 25.11.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania nr 7.
NAZWA: Dostawa mrożonych filetów rybnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2248.41 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa „Mar-Tad” Maria i Tadeusz Jędrusik S.C
Email wykonawcy: mar_tad@wp.pl
Adres pocztowy: ul..Struzika 10A/11
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1698.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1698.00
Waluta: PL
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Remont nieruchomości Sądu Apelacyjnego w Katowicach przy Al. W. Korfantego 117/119.
- Przebudowa wewnętrznego, zabytkowego dźwigu osobowego nr 5 w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Jagiellońskiej 25 w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.