eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 8 zadań.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406150-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Żłobek Miejski w Katowicach:

Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 8 zadań.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 576406-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540196008-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Żłobek Miejski w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27023673300000, Sokolska 26, 40-086 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 25 39 677
faks: 32 25 97 428
e-mail: sekretariat@zlobek.katowice.pl
www: http://www.bip.zlobek.katowice.pl

adres profilu nabywcy: http://www.bip.zlobek.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach z podziałem na 8 zadań.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.26.3.2020.MR

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice tj. Oddział przy ul. Ligonia 43, Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, Oddział przy ul. Ordona 3a, Oddział przy ul. Bytomska 8a, Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, Oddział przy ul. Uniwersyteckiej 15, Oddział przy ul. Grzegorzka 2; Oddział przy ul. Zadole 24 a, Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13; Oddział przy ul. Wojciecha 23A; Oddział przy ul. Ciesielska 1; Oddział przy ul.Boya Żeleńskiego 30; Oddział przy ul. Krzywoustego 9. 8 ZADAŃ tj. Zadanie nr 1 Dostawa warzyw i owoców świeżych; Zadanie nr 2-Dostawa warzyw i owoców mrożonych; Zadanie nr 3-Dostawa mięsa i produktów mięsnych; Zadanie nr 4-Dostawa artykułów nabiałowych; - Zadanie nr 5-Dostawa różnych artykułów spożywczych; Zadanie nr 6-Dostawa pieczywa; Zadanie nr 7-Dostawa świeżych filetów rybnych; Zadanie nr 8-Dostawa mrożonych filetów rybnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SIWZ od nr 4.1-4.8.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1-4.8 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w w/w załącznikach do SIWZ. Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 10:00. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH • ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30 • ZADANIE II – WTOREK, CZWARTEK 6.00 – 10.00 • ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00 • ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30 • ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00 • ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30 •ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30 • ZADANIE VIII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30. Istnieje możliwość dostarczenia żywności w innym terminie po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa warzyw i owoców świeżych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 210877.23 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Damian Surmański F.H.U. „DAMEX”,
Email wykonawcy: biuro@damex.eu
Adres pocztowy: ul. Wspólna 12
Kod pocztowy: 42-690
Miejscowość: Brynek
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 138044.27

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 138044.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 150133.19
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa warzyw i owoców mrożonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62932.83 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa „Mar-Tad” Maria i Tadeusz Jędrusik S.C.
Email wykonawcy: mar_tad@wp.pl
Adres pocztowy: ul..Struzika
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 53737.76

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 53737.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 53737.76
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa mięsa i produktów mięsnych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U. z 2019 r. poz.
1843 z późn. zm)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:” nie złożono żadnej
oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 25.11.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania nr 3.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa artykułów nabiałowych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U. z 2019 r. poz.
1843 z późn. zm)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:” postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający podczas badania złożonej oferty w zadaniu nr 4 stwierdził fakt, nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia. Błąd Zamawiającego polega na tym, że w zapotrzebowaniu określono ilość 22 000 na dany asortyment na okres 12 miesięcy i w odniesieniu do tej ilości określił szacunkową wartość przedmiotu zamówienia. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia odnosiła się do ilości 22000 badanego asortymentu i taka też została podana do publicznej wiadomości. Natomiast w SIWZ w formularzu asortymentowo - cenowym podano omyłkową ilość 2200. Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ nie można zmienić po dacie otwarcia ofert w zakresie zmiany wymaganej w rzeczywistości ilości przedmiotu zamówienia.
W złożonej ofercie wyceniono prawidłowy asortyment lecz ze względu na zaistniały błąd w określeniu ilości przez Zamawiającego, nie jest możliwe wybranie do realizacji oferty, która w pełni nie zaspokoi potrzeb zgodnych z wymogami Zamawiającego. Oferta Wykonawcy nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia i z punktu widzenia formalnego jest ofertą z rażąco niską ceną. Zachodzić będzie również niezgodność dokumentów pomiędzy treścią SIWZ a późniejszym ogłoszeniem w BZP.

CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 160238.43 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PIONTEK JOACHIM Przedsiębiorstwo Wielobranżowe JAPI
Email wykonawcy: dostawy2012@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Lompy 8c/3
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 109325.57

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 109325.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 117638.86
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Dostawa pieczywa

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U. z 2019 r. poz.
1843 z późn. zm)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:” nie złożono żadnej
oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 25.11.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania 6.

CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Dostawa świeżych filetów rybnych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna -art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004. (Dz.U. z 2019 r. poz.
1843 z późn. zm)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:” nie złożono żadnej
oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;”
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 25.11.2020 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania nr 7.

CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Dostawa mrożonych filetów rybnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2248.41 PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa „Mar-Tad” Maria i Tadeusz Jędrusik S.C
Email wykonawcy: mar_tad@wp.pl
Adres pocztowy: ul..Struzika 10A/11
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1698.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1698.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1698.00
Waluta: PL
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.