eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica Nadolna › Dostawa (zakup)oleju napędowego na potrzeby Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych "KRAS-EKO" Sp. z o.o. w roku 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-21

Ogłoszenie nr 510406140-N-2021 z dnia 2021-01-21 r.
Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o.:

Dostawa (zakup)oleju napędowego na potrzeby Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych "KRAS-EKO" Sp. z o.o. w roku 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761059-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 11060838600000, Wincentów, 22-302 Siennica Nadolna, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 0-82 577 2973
faks: 0-82 577 29 74
e-mail: kras-eko@wp.pl
www: www.kraseko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa (zakup)oleju napędowego na potrzeby Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych "KRAS-EKO" Sp. z o.o. w roku 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 5/ZP/ON/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) oleju napędowego na potrzeby Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych „KRAS-EKO” Sp. z o.o., Wincentów, 22-302 Siennica Nadolna w okresie 12 miesięcy (rok 2021). 1) Oferowane produkty będące przedmiotem dostawy (zakupu) muszą spełniać aktualne wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680). 2) Oferowane produkty będące przedmiotem dostawy (zakupu) muszą spełniać wymagania stosownych aktualnych na dzień składania ofert norm: - dla oleju napędowego - PN-EN 590:2013-12 „Paliwa do pojazdów samochodowych – Oleje napędowe. Wymagania i metody badań.” 3) Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: CPV- 09100000-0 paliwa CPV- 09134100-8 olej napędowy. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego do siedziby Zamawiającego. Zapotrzebowanie w ilości do 60 000 litrów. 2) Podane powyżej ilości dotyczą szacunkowego wyliczenia zapotrzebowania na paliwo w okresie 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie w ramach umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu upustów podanych w ofercie. W przypadku mniejszego zapotrzebowania na paliwo w okresie trwania umowy w stosunku do deklarowanego szacunkowego zapotrzebowania na paliwo w roku 2020, Wykonawca nie będzie wnosić z tego tytułu roszczeń do Zamawiającego. Zamawiający deklaruje zakup co najmniej 80 % szacunkowej ilości paliw. 3) Dostawy oleju napędowego na bazę zamawiającego odbywać się będą bezgotówkowo i każdorazowo na koszt Wykonawcy w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego (każdorazowa dostawa w ilości do 2500 litrów) poprzez zamówienie telefoniczne, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania, dokumentowane dowodem wydania wz. Dowód wydania produktu musi zawierać datę, miejsce, ilość paliwa, cenę jednego litra paliwa bez upustu i upust, wartość zakupionego paliwa oraz podpis osoby wystawiającej i odbierającej wz. 4) Rozliczenie zakupu paliwa następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr paliwa uwidocznioną w dowodzie wydania wz z uwzględnieniem rabatu. Rozliczenie transakcji odbywać się będzie poprzez wystawienie faktur VAT z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni, od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu. 5) Oferowana przez Wykonawcę cena paliwa obowiązuje na dzień złożenia oferty, dopuszcza się zmianę cen paliwa tylko w zakresie zmian cen produktu u producenta. 3.3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, w punkcie 3.1. i 3.2. niniejszej SIWZ. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4) Za szkody wynikłe z dostawy paliwa złej jakości tj. nie odpowiadającej normom określonym w punkcie 3.1., odpowiada Wykonawca, łącznie z ponoszeniem kosztów za te szkody.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 196585.37 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PETROJET Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kieszek 52
Kod pocztowy: 26-670
Miejscowość: Pionki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 241800

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 241800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 246000
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.