eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-20

Ogłoszenie nr 510406031-N-2021 z dnia 2021-01-20 r.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi:

Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Plan działań nadzoru budowlanego na lata 2019-2020 o numerze POIS.10.01.00-0700/19 w ramach Działania 10.1 oś priorytetowa X ”Pomoc techniczna” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 586855-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540185767-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 472061020, Romualda Traugutta 25, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: +48426374733
faks: 426399879
e-mail: winb@lodz.uw.gov.pl
www: http://bip.lodz.winb.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 1/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Cześć 1 dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego: a) Notebook wraz systemem operacyjnym–14 szt.; b) Zestaw komputerowy wraz z systemem operacyjnym – 12 szt. ; c) Pakiet oprogramowania biurowego 26 licencji nieograniczonych czasowo i
terytorialnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ 2) Cześć 2 dostawa drukarek: a) Drukarki sieciowe 8 szt. b) Drukarki przenośne 2 szt. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ 3) Cześć 3 dostawa 4 szt. aparatów fotograficznych - Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ 3. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu. 4. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu i oprogramowania wyspecyfikowanego w OPZ, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt i oprogramowanie o
parametrach nie gorszych, niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji - opisach przedmiotu zamówienia stanowiących złączniki nr 9-11 do SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, normy, specyfikacje, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych, niż wskazane przez Zamawiającego, Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazujące na pochodzenie, określają jedynie klasę produktów, metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, itp. opisanym w SIWZ. 6. Zamawiający
podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny, w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca odstąpił od podpisania umowy.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: dostawa drukarek

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania nie wpłynęły oferty.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: dostawa 4 szt. aparatów fotograficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4027.09 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 8 lok. Nr 4
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6027

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6027
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8019.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.