eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-20

Ogłoszenie nr 510405992-N-2021 z dnia 2021-01-20 r.
Ogród Zoologiczny w Poznaniu:

Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612471-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ogród Zoologiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 63210005700000, Karpala Wojtka 3, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 768 209
faks: 618 773 533
e-mail: zoo-pozn@man.poznan.pl
www: http://www.zoo.poznan.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SAT/271/24/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego, przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy. Lokalizacje: Nowe ZOO ul. Krańcowa 81; Słoniarnia Nowe ZOO, ul. Krańcowa 81; Nowe ZOO, ul. Kaprala Wojtka; Stare ZOO, ul. Zwierzyniecka 19 (szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ) Opis czynności: - wycieranie kurzu z mebli, lampek biurowych, aparatów telefonicznych itp.; - czyszczenie mebli płynem do konserwacji (odpowiednim do rodzaju powierzchni); - opróżnianie pojemników niszczarek z dokumentów (z wymianą worków na śmieci); - opróżnianie koszy na śmieci (z wymianą worków na śmieci); - dokładne czyszczenie/mycie listew przypodłogowych; - odkurzanie mebli tapicerskich; - odkurzanie/zamiatanie i mycie powierzchni podłóg; - mycie drzwi wejściowych, szklanych wraz z ramami i ścian działowych; - mycie drzwi wewnątrz budynku i czyszczenie ościeżnic; - mycie parapetów okiennych; - mycie grzejników; - odplamianie wykładzin dywanowych; - mycie podłóg w korytarzach, klatkach schodowych i na schodach, mycie poręczy przy schodach; - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń kuchennych oraz aneksów w sekretariacie, pokoi gościnnych oraz pomieszczeń administracyjnych i socjalnych; - mycie całej powierzchni glazury w pomieszczeniach kuchennych; - mycie, czyszczenie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, miski i deski klozetowe, pisuary, armatura, inne akcesoria); - mycie glazury i terakoty w toaletach; - mycie i polerowanie luster, powierzchni błyszczących (chromowanych) itp.; - wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych; - odkurzanie mat wejściowych; - mycie podłogi w holu i na korytarzu na parterze; - uzupełnianie środków czystości; - neutralizacja zapachów w pomieszczeniach sanitarnych; - mycie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. Łączna liczba godzin: 6 642. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30% wartości zamówienia (dotyczy ilości godzin przeznaczonych na wykonywanie czynności porządkowych przy wykorzystaniu odpowiednich środków czystości i środków higienicznych oraz sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 185976 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: Vigor Edukacja Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czernichowska 28
Kod pocztowy: 61-334
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Vigor Edukacja Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czernichowska 28
Kod pocztowy: 61-334
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Biuro Handlowo - Usługowe Vigor Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czernichowska 28
Kod pocztowy: 61-334
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 185976

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 185976
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 280491.66
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.