To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-20
Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap - konserwacja dróg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 769759-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 876 156 000
faks: 876 150 800
e-mail: jolanta.sztabinska@goldap.pl
www: http://goldap.pl, http://bip.goldap.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap - konserwacja dróg
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WIK-ZP.271.33.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja dróg obejmująca: a) profilowanie (równanie) istniejących nawierzchni dróg nieutwardzonych o szerokości od 3m do 6m (Ilość dróg do profilowania szacowana jest na około 250 km, tj.: około 1 350 000 m2), b) świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i rowów przydrożnych na terenie gminy Gołdap wraz z dokaszaniem w trudno dostępnych miejscach. (Szacowana długość poboczy dróg gminnych wyniesie ok. 750 km). Zakres prac obejmuje również cięcie pojedynczych odrostów krzaków i drzew. Wysokość roślinności po skoszeniu nie może przekroczyć 5cm, c) Wycinkę około 18000 m² krzewów oraz gałęzi drzew rosnących w zwarciu dróg gminnych wraz z ich utylizacją. Rozliczenie będzie odbywać się na podstawie obmiaru powierzchni porośniętej przez krzaki. d) czyszczenie przepustów o długości 40 m i średnicy od 300 mm do 800 mm. Usługi powyższe odbywać się będą każdorazowo na pisemne lub telefoniczne zlecenie Urzędu Miejskiego, ze wskazaniem zakresu prac tj. wyszczególnieniem dróg. Ostateczny zakres i lokalizacja robót będzie określana w miarę potrzeb. Zamawiający przewiduje prawo opcji z czego bezwarunkowo zleci 50%, opisanego powyżej zadania, a pozostałe 50 % w zależności od potrzeb. Roboty należy rozpocząć w terminie 4 dni roboczych od dnia zlecenia chyba, że Zamawiający ustali inny termin.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.11.22.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 187821.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Usługowo - Handlowe TRANSROM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: ppuh.transrom@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Suwalska 24
Kod pocztowy: 19-500
Miejscowość: Gołdap
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 288285.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 288285.00
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.