eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510405310-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu:

Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, krajowy numer identyfikacyjny 87155241700000, ul. Curie-Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 56 4512034
e-mail: mpgn@mpgn.pl
www: www.mpgn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP/115/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii
w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami
Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.

Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części

Część I
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

Część II
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

Część III
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.


3.4 Zakres rzeczowy:
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.
 Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń.
 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcom
budynków.
 Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku
do soboty w godz. od godz. 7ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. W/w czynności, winny być prowadzone w budynkach, w zakresie granicy podziału
z operatorem sieci. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszeń do Operatora – dostawcy energii o nieprawidłowościach w ich instalacji.
 Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji
jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac.
 W sytuacji awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających
niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu …. godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od dnia otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie
do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy
i świętami). Jeśli awaria może zagrażać życiu i zdrowiu ludzi wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w trybie natychmiastowym.
 Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji
lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę
w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii.

W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu.

3.5 Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:
 Instalacje elektryczne, odgromowe:
1) Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo –zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań.
2) Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych.
3) Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych.
4) Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy), oświetlenie zewnętrzne w budynkach.
5) Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora.
6) Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii.
7) Wymiana uszkodzonych przewodów w wspólnego użytku.
8) Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku.
9) Dokonywanie pomiarów okresowych i ochronnych
• Kontrola stanu izolacji sieci
• Pomiar rezystancji izolacji
• Pomiar impedancji pętli zwarciowej
• Pomiar rezystancji przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych
• Pomiar rezystancji uziemienia
• Badania ochrony przeciwporażeniowej
10) Usuwanie uszkodzeń w /wym. instalacji.
11) Likwidacja awarii.
12) Branie udziału przy klęskach, pożarach, odwrotne wykonanie robót zabezpieczających.
13) Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu.
 Instalacje domofonowe:
1) Przeglądy instalacji domofonowej pod kątem zwarć oraz usunięcie zwarć.
2) Naprawy urządzenia sterującego w ramach konserwacji.
3) Naprawa rygla elektrycznego w drzwiach wejściowych.
4) Utrzymanie domofonów w takim stanie technicznym, aby działały bezawaryjnie i można z niej było korzystać bez przeszkód.
5) Naprawa elektorozaczepów.
6) Naprawa przewodów oraz instalacji.
7) Naprawa układów zasilania oraz wzmacniaczy.
8) Naprawa transformatora do domofonu.
9) Wymiana lub usunięcie nazwisk.
10) Naprawa szyldów kasety.
11) Naprawa panelu sterowania.
12) Wymiana przycisków panelu sterowania.
13) Naprawa centrali domofonowej.
14) Przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli.
15) Wymiana unifonów.

Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę:
 stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 150 km
od miasta Grudziądza,
 telefonu stacjonarnego lub komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii
UWAGA: Wszelkie koszty za dojazdy przy realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował
w kosztach powykonawczych zapisu „koszt dojazdu”.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.70.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 98248.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU ORZECHOWSKI Wykonywanie Instalacji Elektrycznych Orzechowski Sławomir
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łyskowskiego 53
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 64938.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 64938.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 74541.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 98248.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU ORZECHOWSKI Wykonywanie Instalacji Elektrycznych Sławomir Orzechowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łyskowskiego 53
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 67485.13

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67485.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 74541.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 98248.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU ORZECHOWSKI Wykonywanie Instalacji Elektrycznych Sławomir Orzechowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łyskowskiego 53
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 71252.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71252.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 74541.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.