eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie serwisu dźwigów osobowych i towarowych, oraz utrzymania pogotowia dźwigowego, zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 i ul. Andre Citroena 2 oraz Inspektoratu ZUS w Gryficach przy ul. Dąbskiego 5.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510404983-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie:

Wykonywanie serwisu dźwigów osobowych i towarowych, oraz utrzymania pogotowia dźwigowego, zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 i ul. Andre Citroena 2 oraz Inspektoratu ZUS w Gryficach przy ul. Dąbskiego 5.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596588-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 17756000000000, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 91 459 65 77, 91 459 65 78, 91 459 69 53
faks: 91 459 65 76
e-mail: czp_szczecin@zus.pl
www: www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie serwisu dźwigów osobowych i towarowych, oraz utrzymania pogotowia dźwigowego, zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 i ul. Andre Citroena 2 oraz Inspektoratu ZUS w Gryficach przy ul. Dąbskiego 5.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271/PN/U/8/ZAP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie comiesięcznego świadczenia
usług serwisowych urządzeń dźwigowych, w tym dokonywania przeglądów*, konserwacji*, usuwania usterek* i awarii*, dokonywania napraw* oraz utrzymania pogotowia dźwigowego,zgodnie ze specyfikacją urządzeń dźwigowych w podziale na części: część 1 - serwis dźwigów
w Oddziale ZUS w Szczecinie - budynek przy ul. Jana Matejki 22. część 2 - serwis dźwigów w Oddziale ZUS w Szczecinie - budynek przy ul. Andre Citroena 2. część 3 - serwis dźwigów w Inspektoracie ZUS w Gryficach - budynek przy ul. Dąbskiego 5. * ”Awaria” – zdarzenie nagłe i nieprzewidziane, powodujące utratę sprawności instalacji lub urządzenia * ”Przegląd” - to zespół czynności kontrolnych obiektu, instalacji lub urządzenia, mający na celu wykrycie nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu lub uszkodzeń w ich strukturze * „Konserwacja” - to zespół czynności służących utrzymaniu instalacji i urządzeń w sprawności bez konieczności
przeprowadzenia naprawy * ”Naprawa” - to zespół czynności, których celem jest przywrócenie sprawności instalacji lub urządzenia * ”Usterka” - to uszkodzenie urządzenia lub instalacji lub ich elementu składowego nie mające wpływu na ich sprawność.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.53.14.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: budynek w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 134106.42 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ServiceTech Mirosław Wojda
Email wykonawcy: miroslaw.wojda@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Traugutta 16/3
Kod pocztowy: 75-575
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 137988.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 137058.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 137988.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: budynek w Szczecinie przy ul. Andre Citroena 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 85417.56 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Schindler Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dawid.smuskiewicz@schindler.com
Adres pocztowy: ul. Postępu 12A
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 94427.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 94427.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 94427.40
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: budynek w Gryficach przy ul. Dąbskiego 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25938.05 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ServiceTech Mirosław Wojda
Email wykonawcy: miroslaw.wojda@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Traugutta 16/3
Kod pocztowy: 75-575
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 25908.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25908.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25908.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.