eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Modernizacja sali ślubów w budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510404982-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Gmina Wadowice Urząd Miejski:

Modernizacja sali ślubów w budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764785-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wadowice Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 00052642300000, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: +48 33 873 18 11
faks: +48 33 873 18 15
e-mail: zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl
www: www.wadowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja sali ślubów w budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR.271.165.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja sali ślubów w budynku Urzędu Miejskiego w Wadowicach”, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania następujące dostawy i roboty: − wyrównanie ścian oraz obniżenie sufitu za pomocą płyt gipsowo-kartonowych; − wymianę parkietu wraz z niezbędnymi warstwami podłogi; − montaż klimatyzacji; − modernizacje instalacji elektrycznej, oświetleniowej oraz nagłośnienia; − wymianę lamp i kinkietów; − malowanie ścian; − wykonanie fototapety z opracowaniem wysokiej jakości grafiki wg wzoru, który udostępni Zamawiający; − montaż boazerii angielskiej, listew przypodłogowych, listew sufitowych maskujących karnisz, oświetleniowych oraz obudowy grzejników; − montaż taśm LED w listwach sufitowych; − montaż karniszy, ukrytych za listwami sufitowymi; − montaż haczyków do zasłon; − montaż marmurowych parapetów; − montaż marmurowej płyty na ścianie; − montaż gniazdek, włączników/wyłączników światła podtynkowo; − wykonanie na stałe zabudowanego stołu z marmuru wyposażonego w półki na sprzęt oraz gniazdka z uziemieniem; − wymiana jednej szyby okiennej pękniętej na nową zespoloną wraz z przyklejeniem matowych naklejek na wszystkie szyby w pomieszczeniu, − renowacja istniejących drzwi; − wymianę klamek w drzwiach i oknach; − wyposażenie sali w sprzęt i infrastrukturę sieciową; − wyposażenie sali w meble oraz elementy wystroju; − dekoracja ścian wg wizualizacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 137876.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FUH MARBUD Marek Drzyżdżyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Świnna Poręba 4
Kod pocztowy: 34-106
Miejscowość: Mucharz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 169248.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 94332.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 208928.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.