eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu RTV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-19

Ogłoszenie nr 510404957-N-2021 z dnia 2021-01-19 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych:

Dostawa sprzętu RTV

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie (w zakresie części „J”) jest współfinansowane z projektu “Jeden Uniwersytet – Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju. Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju PO WER 2014-2020". Nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-Z301/18-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609699-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540236211-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 000001347, Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 359 13 34
e-mail: dzp@us.edu.pl
www: www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - wyższa uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu RTV

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.381.125.2020.DW

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem
zamówienia jest dostawa sprzętu RTV, zwanego dalej „sprzętem” lub “przedmiotem umowy”. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany,
pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na
terenie RP. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego
oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami zawiera załącznik nr 2
do SIWZ. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem: a) część A – Dostawa urządzenia do realizacji transmisji b)
część B – Dostawa sprzętu audio c) część C – Dostawa mikrofonu dookólnego d) część D – Dostawa mikrofonu e) część E – Dostawa telewizorów 75’’ f) część
F – Dostawa zestawów wideokonferencyjnych g) część G – Dostawa odtwarzacza multimedialnego h) część H – Dostawa telewizorów 32’’ i) część I – Dostawa
aparatów fotograficznych j) część J – Dostawa głośników odsłuchowych 5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach ul. Bankowa 12, 40-007
Katowice Dział Logistyki p. 420 6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt: zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia). Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz
warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 38.65.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część A: Dostawa urządzenia do realizacji transmisji

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „A” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w ww. części postępowania zostały odrzucone.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część B: Dostawa sprzętu audio

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20723.34 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Anna i Wojciech Lasek Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Ragtime spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 19 oficyna
Kod pocztowy: 45-068
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 25750.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25750.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 28775.85
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część C: Dostawa mikrofonu dookólnego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „C” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w ww. części postępowania zostały odrzucone.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część D: Dostawa mikrofonu

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „D” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w ww. części postępowania zostały odrzucone.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Część E: Dostawa telewizorów 75’’

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „E” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w ww. części postępowania zostały odrzucone.
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Część F: Dostawa zestawów wideokonferencyjnych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „F” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w ww. części postępowania zostały odrzucone.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Część G: Dostawa odtwarzacza multimedialnego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „G” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w ww. części postępowania zostały odrzucone.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Część H: Dostawa telewizorów 32’’

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „H” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w ww. części postępowania zostały odrzucone.
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Część I: Dostawa aparatów fotograficznych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie części „I” zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wszystkie oferty złożone w ww. części postępowania zostały odrzucone.
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Część J: Dostawa głośników odsłuchowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3136.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Anna i Wojciech Lasek Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Ragtime Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 19 oficyna
Kod pocztowy: 45-068
Miejscowość: OPole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4140.18

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4140.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4800.03
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.