To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Dostawa sprzętu TIK, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach projektu "Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz” nr RPMP.10.01.03-12-0350/19 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 10 Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 612725-N-2020
Numer ogłoszenia: 540237914-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (32) 645-47-55
e-mail: d.kocjan@umig.olkusz.pl
www: www.bip.malopolska.pl/szedukacji
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu TIK, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach projektu "Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 3310.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK, materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do szkół podstawowych Gminy Olkusz
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część A- dostawa sprzętu TIK
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienie przedmiotowego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Część B- dostawa sprzętu TIK
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie przedmiotowego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Część C- dostawa sprzętu TIK
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie przedmiotowego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp., ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Część D- dostawa sprzętu TIK
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie przedmiotowego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Część E- dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27665.01 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LUKA Sp. z o.o
Email wykonawcy: mziomek@luka.pl
Adres pocztowy: Katowice, ul. Siemianowicka 7d
Kod pocztowy: 40-301
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15602.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15602.55
Waluta: PLN
NAZWA: Część F- dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11096.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SIGMA Joanna Rąpała
Email wykonawcy: biuro@sigmachojna.com.pl
Adres pocztowy: Chojna, ul. Bałtycka 7/9
Kod pocztowy: 74-500
Miejscowość: Chojna
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3902.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10833.97
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.