eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa wymiany konsol C11 na monitory TFT oraz demontaż i ponowny montaż kompletu urządzeń pokładowych w pojazdach transportu zbiorowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510404139-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku:

Usługa wymiany konsol C11 na monitory TFT oraz demontaż i ponowny montaż kompletu urządzeń pokładowych w pojazdach transportu zbiorowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611007-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540528888-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Gmina Miasta Gdańska ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk działa jako podmiot wykonujący zadania Centralnego Zamawiającego realizując pomocnicze działania zakupowe dla jednostki organizacyjnej Gminy Miasta Gdańska – Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, Ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk - zgodnie z Uchwałą nr XIII/267/19 Rady Miasta Gdańska z dnia 29 sierpnia 2019 r.

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 59846300000000, Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 583 236 129
faks: 583 236 529
e-mail: bzp@gdansk.gda.pl
www: https://bip.gdansk.pl/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa wymiany konsol C11 na monitory TFT oraz demontaż i ponowny montaż kompletu urządzeń pokładowych w pojazdach transportu zbiorowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.81.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi demontażu oraz ponownego montażu kompletu urządzeń pokładowych oraz wymiany konsol C11 na monitory TFT we wskazanych pojazdach transportu zbiorowego w celu zapewnienia transferu danych z pojazdów do Zintegrowanego Systemie Zarządzania Ruchem TRISTAR (dalej: SIP-TRISTAR). Montowane urządzenia pokładowe muszą mieć co najmniej taką samą funkcjonalność, jak obecnie użytkowane oraz muszą odpowiadać wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 51.61.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 199282.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O. O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Hrubieszowska 2
Kod pocztowy: 01-209
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 245116.90

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 245116.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 245116.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.