eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › " Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie- zakup i dostawa sprzętu ICT"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510403847-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Zespół Szkół im. St. Staszica:

" Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie- zakup i dostawa sprzętu ICT"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: PROJEKT DOFINANSOWANY W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR: RPSW.08.05.01-26-0046/19-01
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769265-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. St. Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 29203069300000, ul. Koszarowa 7, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 015 8642539 w. 41
faks: 158 642 539
e-mail: zsstaszow@poczta.fm
www: www: http://zsstaszow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie- zakup i dostawa sprzętu ICT"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): : I-ZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

”Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa: RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie: RPSW.08.05.00 Rozwój i wysoka jakość szkolnictwa zawodowego i kształcenia ustawicznego 1.3 Numer i nazwa Poddziałania: RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe) 2.Zakres rzeczowy: Wszystkie sprzęty nie gorsze niż/i lub równoważne: Lp. Rodzaj sprzętu Parametry techniczne Ilość 1 komputer stacjonarny -20 szt z monitorem i systemem operacyjnym (dla zawodu technik informatyk) 1. komputer • Charakterystyka: komputer stacjonarny • Procesor: Intel klasy x86, minimum 6 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych • Pamięć operacyjna: minimum 8 GB • Płyta główna: dostosowana do pozostałych komponentów. • Dysk twardy: min. SSD 256 GB, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii • Grafika: z pamięcią własną minimum 2GB DDR3 i 64-bitowym interfejsem pamięci • Wyposażenie multimedialne: karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną • Zasilacz: o mocy min. 260W • Wbudowane porty i złącza: porty wideo: HDMI, VGA lub DVI-D; min. 4 x USB (ilość portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.), porty audio: min. wyjście słuchawek • Wbudowane napędy optyczne: nagrywarka DVD +/- RW. • System operacyjny: spełniający wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1. interfejs użytkownika: Klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy, 2. Funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem „uczenia się” pisma użytkownika – obsługa języka polskiego. 3. Interfejs użytkownika dostępny w co najmniej polskim i angielskim. 4. Możliwość tworzenia pulpitów wirtualnych, przenoszenia aplikacji pomiędzy pulpitami i przełączanie się pomiędzy pulpitami za pomocą skrótów klawiaturowych lub GUI. 5. Wbudowane w system operacyjny minimum dwie przeglądarki Internetowe. 6. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych. 7. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe, menedżer plików. 8. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim. 9. Wbudowany system pomocy w języku polskim. 10. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących). 11. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego. 12. Możliwość sterowania czasem dostarczania nowych wersji systemu operacyjnego, możliwość centralnego opóźniania dostarczania nowej wersji o minimum 4 miesiące. 13. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. 14. Możliwość dołączenia systemu do usługi katalogowej on-premise lub w chmurze. 15. Możliwość automatycznej synchronizacji plików i folderów roboczych znajdujących się na firmowym serwerze plików w centrum danych z prywatnym urządzeniem, bez konieczności łączenia się z siecią VPN z poziomu folderu użytkownika zlokalizowanego w centrum danych firmy. 16. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem. 17. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe. 18. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej. 19. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci. 20. Możliwość przywracania systemu operacyjnego do stanu początkowego z pozostawieniem plików użytkownika. 21. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu). 22. Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor. 23. Wbudowana możliwość zdalnego dostępu do systemu i pracy zdalnej z wykorzystaniem pełnego interfejsu graficznego. 24. dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego. 25. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych, zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6. 26. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.). 27. Możliwość zdefiniowania zarządzanych aplikacji w taki sposób aby automatycznie szyfrowały pliki na poziomie systemu plików. Blokowanie bezpośredniego kopiowania treści między aplikacjami zarządzanymi a niezarządzanymi. 28. Wbudowany system uwierzytelnienia dwuskładnikowego oparty o certyfikat lub klucz prywatny oraz PIN lub uwierzytelnienie biometryczne. 29. Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami. 30. Wbudowany system szyfrowania dysku twardego ze wsparciem modułu TPM. 31. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania dysku w usługach katalogowych. 32. Możliwość tworzenia wirtualnych kart inteligentnych. 33. Wsparcie dla firmware UEFI i funkcji bezpiecznego rozruchu (SecureBoot). 34. Wbudowany w system, wykorzystywany automatycznie przez wbudowane przeglądarki filtr reputacyjny URL. 35. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny. 36. Mechanizmy logowania w oparciu o: a. Login i hasło, b. Karty inteligentne i certyfikaty (smartcard), c. Wirtualne karty inteligentne i certyfikaty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM), d. Certyfikat/Klucz i PIN, e. Certyfikat/Klucz i uwierzytelnienie biometryczne. 37. Wsparcie dla uwierzytelniania na bazie Kerberos v. 5. 38. Wbudowany agent do zbierania danych na temat zagrożeń na stacji roboczej. 39. Wsparcie .NET Framework 2.x, 3.x i 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach. 40. Wsparcie dla VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń. 41. Wsparcie dla PowerShell 5.x – możliwość uruchamiania interpretera poleceń. 42. Najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii Active Directory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. 2. monitor-1 szt • Przekątna: 24 cali • Rozdzielczość nominalna: 1920 x 1080 (Full HD) • Typ matrycy: antyrefleksyjna • Format obrazu: 16:9 • Rodzaj podświetlenia: LED 20 2 monitor interaktywny LED 65" z androidem • Przekątna: min. 65" • Jasność: 350 cd/m2 lub zbliżona (+/- 20) • Rozdzielczość panelu: 3840 x 2160 • Czas reakcji: max 10 ms • Żywotność panelu: minimum 26 000h • Sposób obsługi: Palec lub dowolny inny przedmiot • Czas reakcji dotyku: maksymalnie 70ms ↓ (Android) / 110ms ↓ (Windows) • Połączenie z komputerem: USB • Wbudowane głośniki: tak • Dołączone akcesoria: Pilot, Pisaki (2 szt), przewód HDMI (3 m), Przewód USB (5 m), Przewód zasilający (3 m) 1 3 drukarka 3D-2 szt • Technologia druku: FFF FDM • Obszar roboczy: 250 x 210 x 200 mm (+/- 15 mm) • Grubość warstwy: od 50 mikronów • Rodzaj fi lamentów: PLA, ABS, PET, HIPS, elastyczne PP, Ninjaflex, Laywood, Laybrick, Nylon, Bamboofill, Bronzefill, ASA, T-Glase • Kalibracja platformy roboczej: Automatyczna • Czujnik końca fi lamentu: Tak • prędkość drukowania: maksymalna około 200+ mm/s • Zasilanie: 110 – 220 V • Zakres temperatury pracy dyszy: 536 °F / 280 °C (+/- 20) • Liczba głowic: Jedna • Łączność: USB; Karta SD • Format plików: G-CODE; STL 2 4 materiały, części eksploatacyjne do drukarki 3 D ABS- 1 szt (kopolimer akrylonitrylo- butadieno- styrenowy) materiał stosowanym w technologii FFF/FDM/LPD.- kompatybilne do pozycji nr 3. 1 5 spawarka światłowodowa 1 szt• Pozycjonowanie włókien: do rdzenia, do płaszcza, manualne • Liczba silników: 6 • Autofocus: Tak • Obsługiwane włókna: SM (G.652, G.657), MM (G.651 - OM1, OM2, OM3, OM4), DS, NZDS (G.655) • Tłumienie spawu (typowe): 0,025 dB (SM), 0,01 dB (MM), 0,04 dB (DS/NZDS) lub zbliżone • Tłumienie odbić: nie mniejsze niż 60 - 70 dB • Kalibracja łuku elektrycznego: w czasie rzeczywistym, manualna • Wytrzymałość elektrod: Minimum 2 500 spawów • Zakres temperatur pracy: -15...+50 °C (+/- 10) • Średnice włókien: bufor: 80-150 μm; płaszcz: 100-1000 μm • Długość cięcia włókien: dla pokrycia 250 μm: 8 - 16 mm; dla pokrycia większego niż 250 μm: 16 mm lub zbliżone • Powiększenie obrazu: x300 dla osi X oraz Y, x150 dla obu osi jednocześnie lub zbliżone • Zasilanie: akumulator 1 6 komputer stacjonarny z monitorem i systemem operacyjnym (dla zawodu technik budownictwa)-20 szt • Charakterystyka: komputer stacjonarny. • Procesor: Intel klasy x86, minimum 6 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach stacjonarnych, • Pamięć operacyjna: minimum 8 GB • Płyta główna: dostosowana do pozostałych komponentów. • Dysk twardy: min. SSD 256 GB,. zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii. • Grafika: z pamięcią własną minimum 2GB DDR3 i 64-bitowym interfejsem pamięci • Wyposażenie multimedialne: karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną • Zasilacz: o mocy min. 260W • Wbudowane porty i złącza: porty wideo: HDMI, VGA lub DVI-D; min. 4 x USB (ilość portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.), porty audio: min. wyjście słuchawek • Wbudowane napędy optyczne: nagrywarka DVD +/- RW. • System operacyjny: spełniający wymagania poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji: 1. interfejs użytkownika: Klasyczny, umożliwiający obsługę przy pomocy klawiatury i myszy, 2. Funkcje związane z obsługą komputerów typu tablet, z wbudowanym modułem „uczenia się” pisma użytkownika – obsługa języka polskiego. 3. Interfejs użytkownika dostępny w co najmniej polskim i angielskim. 4. Możliwość tworzenia pulpitów wirtualnych, przenoszenia aplikacji pomiędzy pulpitami i przełączanie się pomiędzy pulpitami za pomocą skrótów klawiaturowych lub GUI. 5. Wbudowane w system operacyjny minimum dwie przeglądarki Internetowe. 6. Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu, tekstów, metadanych) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych. 7. Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, pomoc, komunikaty systemowe, menedżer plików. 8. Graficzne środowisko instalacji i konfiguracji dostępne w języku polskim. 9. Wbudowany system pomocy w języku polskim. 10. Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących). 11. Możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu poprzez mechanizm zarządzany przez administratora systemu Zamawiającego. 12. Możliwość sterowania czasem dostarczania nowych wersji systemu operacyjnego, możliwość centralnego opóźniania dostarczania nowej wersji o minimum 4 miesiące. 13. Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników. 14. Możliwość dołączenia systemu do usługi katalogowej on-premise lub w chmurze. 15. Możliwość automatycznej synchronizacji plików i folderów roboczych znajdujących się na firmowym serwerze plików w centrum danych z prywatnym urządzeniem, bez konieczności łączenia się z siecią VPN z poziomu folderu użytkownika zlokalizowanego w centrum danych firmy. 16. Zdalna pomoc i współdzielenie aplikacji – możliwość zdalnego przejęcia sesji zalogowanego użytkownika celem rozwiązania problemu z komputerem. 17. Transakcyjny system plików pozwalający na stosowanie przydziałów (ang. quota) na dysku dla użytkowników oraz zapewniający większą niezawodność i pozwalający tworzyć kopie zapasowe. 18. Oprogramowanie dla tworzenia kopii zapasowych (Backup); automatyczne wykonywanie kopii plików z możliwością automatycznego przywrócenia wersji wcześniejszej. 19. Możliwość przywracania obrazu plików systemowych do uprzednio zapisanej postaci. 20. Możliwość przywracania systemu operacyjnego do stanu początkowego z pozostawieniem plików użytkownika. 21. Możliwość blokowania lub dopuszczania dowolnych urządzeń peryferyjnych za pomocą polityk grupowych (np. przy użyciu numerów identyfikacyjnych sprzętu). 22. Wbudowany mechanizm wirtualizacji typu hypervisor. 23. Wbudowana możliwość zdalnego dostępu do systemu i pracy zdalnej z wykorzystaniem pełnego interfejsu graficznego. 24. dostępność bezpłatnych biuletynów bezpieczeństwa związanych z działaniem systemu operacyjnego. 25. Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych, zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6. 26. Identyfikacja sieci komputerowych, do których jest podłączony system operacyjny, zapamiętywanie ustawień i przypisywanie do min. 3 kategorii bezpieczeństwa (z predefiniowanymi odpowiednio do kategorii ustawieniami zapory sieciowej, udostępniania plików itp.). 27. Możliwość zdefiniowania zarządzanych aplikacji w taki sposób aby automatycznie szyfrowały pliki na poziomie systemu plików. Blokowanie bezpośredniego kopiowania treści między aplikacjami zarządzanymi a niezarządzanymi. 28. Wbudowany system uwierzytelnienia dwuskładnikowego oparty o certyfikat lub klucz prywatny oraz PIN lub uwierzytelnienie biometryczne. 29. Wbudowane mechanizmy ochrony antywirusowej i przeciw złośliwemu oprogramowaniu z zapewnionymi bezpłatnymi aktualizacjami. 30. Wbudowany system szyfrowania dysku twardego ze wsparciem modułu TPM. 31. Możliwość tworzenia i przechowywania kopii zapasowych kluczy odzyskiwania do szyfrowania dysku w usługach katalogowych. 32. Możliwość tworzenia wirtualnych kart inteligentnych. 33. Wsparcie dla firmware UEFI i funkcji bezpiecznego rozruchu (SecureBoot). 34. Wbudowany w system, wykorzystywany automatycznie przez wbudowane przeglądarki filtr reputacyjny URL. 35. Wsparcie dla IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny. 36. Mechanizmy logowania w oparciu o: a. Login i hasło, b. Karty inteligentne i certyfikaty (smartcard), c. Wirtualne karty inteligentne i certyfikaty (logowanie w oparciu o certyfikat chroniony poprzez moduł TPM), d. Certyfikat/Klucz i PIN, e. Certyfikat/Klucz i uwierzytelnienie biometryczne. 37. Wsparcie dla uwierzytelniania na bazie Kerberos v. 5. 38. Wbudowany agent do zbierania danych na temat zagrożeń na stacji roboczej. 39. Wsparcie .NET Framework 2.x, 3.x i 4.x – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach. 40. Wsparcie dla VBScript – możliwość uruchamiania interpretera poleceń. 41. Wsparcie dla PowerShell 5.x – możliwość uruchamiania interpretera poleceń. 42. Najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii Active Directory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. 2. monitor • Przekątna: 24 cali • Rozdzielczość nominalna: 1920 x 1080 (Full HD) • Typ matrycy: antyrefleksyjna • Format obrazu: 16:9 • Rodzaj podświetlenia: LED 20 7 projektor multimedialny-1 szt. • Rozdzielczość: 1024 x 768 • Jasność: 3700 lm (+/-200 lm) • Wbudowany głośnik: Tak • Proporcje:16:9 • Trwałość lampy tryb normalny: 10000 (Eco) h (+/- 1000), 12000 (Dynamic) h (+/- 1000), 15000 (Eco+) h (+/- 1000) • Współczynnik kontrastu: 22000:1 lub tożsamej jakości • Maksymalny rozmiar ekranu: 8 m 1 8 ekran projekcyjny-1 szt • Rodzaj ekranu - podwieszany • Możliwość zastosowania formatu obrazu 4:3 • Rozwijany elektrycznie - regulacja płynna, przy rozwijaniu z kasety ekran można zatrzymać w dowolnej pozycji • Powierzchnia wizyjna ok 300 x 220 cm (+/- 10 cm) • Zasięg pilota: 15 - 20 m • Rodzaj powierzchni: biała matowa • Silnik elektryczny • Pełne zdalne sterowanie pilotem 1 9 wizualizer -1 szt• Rozdzielczość 2592 x 1944 lub zbliżona • Zoom cyfrowy minimum x6 • Częstotliwość odświeżania minimum 20 klatek na sekundę • Fokus Automatyczny/Ręczny • Obszar skanowania A3 • Ustawienia obrazu (balans bieli/naświetlenie) • Źródło światła Wbudowane • oświetlenie LED • mini USB 2.0 port 1 (wyjście) – minimum 1 port • Zasilanie USB • Kompatybilność oprogramowania: minimum Windows OS, Windows 7, Windows 8, Windows 10 1 3.Wymagania podstawowe: a)Zamawiający wymaga, aby wszystkie sprzęty ICT były fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone towary - muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. b)W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty/sprzęt są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. c) Wykonawca zobligowany jest w ramach dostawy do transportu, wniesienia, zamontowania, uruchomienia, skonfigurowania zamówionego sprzętu. d) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcją w jęz. polskim e) Równoważne rozwiązania techniczne. -W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. -W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 Ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. -Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. -Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy f)Gwarancja: -Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 24 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. g)Miejsce dostawy poszczególnych elementów przedmiotu umowy: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie h)Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy. i)Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał od wykonawcy szczegółowego wyliczenia poszczególnych pozycji, które wchodzą w skład zamówienia. 4. Zamawiający żąda zastosowania stawki VAT 0 % w przypadku wyceny: monitorów, komputerów stacjonarnych, drukarki 3D Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług ( tj. Dz. U. 2020 poz. 1106) do dostaw sprzętu komputerowego (jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, urządzeń komputerowych do pism Braille'a (dla osób niewidomych i niedowidzących), urządzeń do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy) dla placówek oświatowych stosuje się stawkę podatku w wysokości 0%, pod warunkiem posiadania przez dokonującego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powyższego potwierdzonego zamówienia, do właściwego urzędu skarbowego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego stosowny dokument po podpisaniu umowy –zał. nr 7 który będzie informował, iż dostarczany sprzęt kierowany jest do placówek oświatowych . 4.1 Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu występuje tzw. Mechanizm podzielonej płatności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 38.62.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: ” Kompleksowy program rozwoju Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie- zakup i dostawa sprzętu ICT”

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Odrzucenie oferty: Do dnia 29.12.2020 r. wpłynęła do Zamawiającego 1 oferta do godz.10.00 od Wykonawcy F.H.U Horyzont Krzysztof Lech ul.11 Listopada 21, 38-300 Gorlice. Wykonawca zaproponował cenę za realizacje zamówienia w kwocie 125 666,00 zł. W wyniku badania oferty Zamawiający stwierdził brak własnoręcznego podpisu pod ofertą. Wykonawca złożył podpis pod oświadczeniem RODO a nie pod ofertą. Zgodnie z art 78 ust. 1 k.c. przesłanki uznania formy oświadczenia woli za pisemną są: własnoręczność podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Brak podpisu pod ofertą (przystawiono jedynie pieczątkę firmową)jest brakiem nieuzupełnianym. Konsekwencją takiego stanu rzeczy jest nieważność oferty na podstawie art. 73 § 1 kc,a oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1pkt.1 ustawy Pzp (oferta jest nieważna na podstawie innych przepisów)
Unieważnienie postepowania:
Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Staszowie działając na podstawie z art. 93 ust.1pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku poz.1843 z późn.zm)w związku z art.90 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ( Dz. U .z 2019 r poz. 2019 ze zm.-przepisy przejściowe i dostosowujące- rozdział 3) unieważnia postępowanie;
Uzasadnienie faktyczne i prawne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.