To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Wykonanie i dostaw tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2021 - 2023
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 759394-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-86 2738479, 2738463
faks: 0-86 2738462
e-mail: starostwograjewo@poczta.onet.pl
www: bip.starostwograjewo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie i dostaw tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2021 - 2023
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WO.272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie i dostaw tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2021 - 2023.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
I) Wykonanie tablic rejestracyjnych do oznaczania różnych rodzajów pojazdów /samochodowe: jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, tymczasowe i indywidualne, motocyklowe i motorowerowe/; tablice muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w § 37 i załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.).
II) Dostarczenie wykonanych tablic do siedziby Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B.
III) Kasację starych tablic rejestracyjnych zwracanych do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Grajewie oraz ich odbiór i kasację w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie.
IV)Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w:
a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.).
b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717).
Prognozowana ilość i rodzaj zamawianych tablic:
Lp. Rodzaj tablicy Ilość
1. Zwyczajne samochodowe jednorzędowe 7 000 kpl.
2. Zwyczajne samochodowe dwurzędowe 100 kpl.
3. Zwyczajne do przyczep jednorzędowe 500 szt.
4. Zwyczajne do przyczep dwurzędowe 300 szt.
5. Zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1 500 szt.
6. Zwyczajne motorowerowe 300 szt.
7. Zabytkowe 10 szt.
8. Indywidualne 30 szt.
9. Tymczasowe 50 szt.
10. Wtórniki tablic rejestracyjnych 250 szt.
11. Tablice dodatkowe 40 szt.
12. Tablice samochodowe jednorzędowe i jednorzędowe zmniejszone z tłem w kolorze zielonym 30 szt.
13. Tablice samochodowe dwurzędowe z tłem w kolorze zielonym 6 szt.
14. Tablice motocyklowe i motorowerowe z tłem w kolorze zielonym 20 szt.
Określony w tabeli podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych.
V) Zakres i liczba zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywana w kolejnych zamówieniach dostawy.
VI) Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty złożenia zamówienia.
VII) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice w dostawie awaryjnej do Starostwa Powiatowego w Grajewie w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania faxem.
VII) Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk).
IX) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących do 50 sztuk.
X) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj.
XI) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Złomowanie tablic dokonuje się przez ich fizyczne zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarne przekazanie tablic rejestracyjnych będzie się odbywało w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji nie rzadziej niż raz na kwartał.
XII) Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania.
XIII) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717).
XIV) Zamawiający informuje, że Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717).
1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Zamawiający informuje, że wykonanie tablic rejestracyjnych musi być zgodne i spełnia wymagania określone w:
a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.);
b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717). W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 34.92.84.72
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 168320 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TABLIX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tablix@tablix.pl
Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 91
Kod pocztowy: 05-220
Miejscowość: Zielonka
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 225889.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 242123.04
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.