eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-15

Ogłoszenie nr 510403574-N-2021 z dnia 2021-01-15 r.
Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze:

Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774189-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 32516200000000, ul. Mickiewicza 21, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 75 67 12 830
faks: 756 471 745
e-mail: srjg.przetargi@jelenia-gora.sr.gov.pl
www: http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OG/ZP-55/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, obejmujące: 1) sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynkach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ul. Mickiewicza 21 i ul. Bankowej 18 szczegółowo opisanych w Tabeli nr 1 i 2 obejmuje: a) sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni: 5747,20 m² (pomieszczenia biurowe, 17 sal rozpraw, 46 sanitariaty, pomieszczenia socjalne, klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, pomieszczenia aresztowe z sanitariatem, garaż podziemny, winda), które odbywać się będzie codziennie po godzinach pracy sądu, a pomieszczenia Biur Obsługi Interesantów po godzinach obsługi interesantów, b) sprzątanie pomieszczeń użytkowych o tzw. ograniczonym dostępie o powierzchni 770 m2, z tego: - 6,30 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (pomieszczenie kasy), - 144,50 m2 – sprzątanie raz w tygodniu ( pomieszczenia kancelarii tajnej, pomieszczenie przetwarzania informacji), - 385,20 m2 – sprzątanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (pokoje informatyczne, magazyn dowodów rzeczowych, archiwum ul. Mickiewicza, magazyn gospodarczy, pomieszczenia na makulaturę, pomieszczenie konserwatorów, pokój kserograficzny), które odbywać się będzie w czasie godzin urzędowania sądu. - 233,80 m2 – sprzątanie wg potrzeb (na ul. Bankowej archiwa, pomieszczenia gospodarcze, boksy), c) serwis dzienny w budynku przy ul. Mickiewicza 21 w godzinach 800-1500 oraz w budynku przy ul. Bankowej 18 w godzinach 800-1500 w całym okresie obowiązywania umowy, obejmujący: - utrzymanie w czystości, w czasie urzędowania sądu, schodów wejściowych do budynku, klatek schodowych, holi, korytarzy, windy (usuwanie śniegu i błota pośniegowego nanoszonego przez interesantów, wycieranie wody, usuwanie zabrudzeń powierzchni w wyniku zdarzeń lub awarii); d) mycie naczyń w pomieszczeniach socjalnych oraz w sekretariacie Prezesa i Dyrektora – codziennie po godzinach pracy sądu, e) mycie okien i elewacji szklanej. f) wykonywanie usługi dodatkowej - dezynfekcji (utrzymywanie czystości i dezynfekcji ciągów komunikacyjnych, toalet, poręczy, klamek, dezynfekcja sal rozpraw po każdej rozprawie oraz wykonywanie prac porządkowych zleconych przez Zamawiającego) Usługa dodatkowa w budynku przy ul. Mickiewicza 21 w godzinach 800-1500 oraz w budynku przy ul. Bankowej 18 w godzinach 800-1500 . W ramach przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się - w okresie ustalonego na terytorium RP, stanu zagrożenia epidemicznego do świadczenia usługi dodatkowej usługi dezynfekcji w celu przeciwdziałania rozprzestrzeniania się na terenie budynków Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze koronawirusa SARS-CoV-2 .

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze informuje, że wyniku nieprzyjęcia odpowiedniej procedury (trybu) w stosunku do prawidłowego określenia wartości zamówienia unieważnia wyżej wymienione postępowanie zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843 ze zm.). W odniesieniu do art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp oznacza to, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.