eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatowiec › "Rewitalizacja miejscowości Opatowiec, zagospodarowanie terenu zabytkowego cmentarza z I wojny światowej oraz wykonanie monitoringu w Szkole Podstawowej w Opatowcu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-15

Ogłoszenie nr 510402985-N-2021 z dnia 2021-01-15 r.
Gmina Opatowiec:

"Rewitalizacja miejscowości Opatowiec, zagospodarowanie terenu zabytkowego cmentarza z I wojny światowej oraz wykonanie monitoringu w Szkole Podstawowej w Opatowcu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Rewitalizacja Opatowca szansą na rozwój miejscowości o tysiącletniej tradycji i historii” Osi VI „Rozwój miast” do Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605423-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Opatowiec, krajowy numer identyfikacyjny 29101052400000, Rynek 3, 28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 35 18 052
faks: 41 35 18 034
e-mail: informatyk@opatowiec.pl
www: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rewitalizacja miejscowości Opatowiec, zagospodarowanie terenu zabytkowego cmentarza z I wojny światowej oraz wykonanie monitoringu w Szkole Podstawowej w Opatowcu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z „Rewitalizacja miejscowości Opatowiec, zagospodarowanie terenu zabytkowego cmentarza z I wojny światowej oraz wykonanie monitoringu w Szkole Podstawowej w Opatowcu" Przedmiot zamówienia podzielono na cztery zadania: Zadanie 1 – „Nadanie nowych funkcji działce nr 70 – utworzenie placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej” Przedmiotem inwestycji jest budowa placu zabaw dla dzieci o nawierzchni syntetycznej oraz budowa siłowni zewnętrznej plenerowej w miejscowości Opatowiec, gmina Opatowiec na działce nr ew. 70. Działki przeznaczone pod inwestycję znajdują się w obrębie układu urbanistycznego miasta Opatowiec, w pierzei południowej rynku. Dojścia i dojazdy do nowo projektowanych obiektów poprzez istniejące drogi komunikacyjne. Nawierzchnia placu zabaw - Nawierzchnia bezpieczna z płyt wykonanych z gumowego granulatu SBR i wierzchniej warstwy z kauczuku EPDM o grubości 5-8mm łączonych ze sobą za pomocą kołków montażowych lub klejonych ze sobą za pomocą kleju. Płytki o wymiarach 50x50cm i grubości 4cm w kolorze ceglastym lub innym uzgodnionym z Zamawiającym. Nawierzchnia ramowana obrzeżami bezpiecznymi SBR o wymiarach 5x25x100cm. Nawierzchnia powinna spełniać normę PN-EN 1177:2018 oraz posiadać atest PZH. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez producenta. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. Autoryzacja producenta nawierzchni syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Nawierzchnia chodnika - Nawierzchnię chodnika stanowi kostka brukowa betonowa kolorowa, ramowana od strony zieleńców obrzeżami betonowymi o wymiarach 6x20cm w kolorze nawierzchni. Podbudowę pod nawierzchnię chodnika stanowi tłuczeń kamienny ⊘ 0-31,5 o grubości 15cm. Przyjęto szerokość chodnika 150 cm. Zestawy i urządzenia mają posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176:2009 wydany przez Biuro Badań i Certyfikacji Centralnego Ośrodka Badawczo Rozwojowego Aparatury Badawczej i Dydaktycznej posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. Wszystkie komponenty stosowane do produkcji urządzenia mają posiadać atesty TUV lub atesty Higieniczne oraz inne - zgodnie z wymogami. Wykaz urządzeń zgodnie z projektem budowlanym. Załączona dokumentacja odnosi się do zakresu szerszego niż przedmiot zamówienia objęty niniejszym postepowaniem. Dlatego też Wykonawca dokonując wyceny zakresu rzeczowego do wykonania zadania 1, zobowiązany jest zmniejszyć zakres robót który będzie wykonywany. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 dla projektu pn. „Rewitalizacja Opatowca szansą na rozwój miejscowości o tysiącletniej tradycji i historii” Osi VI „Rozwój miast” do Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich”. Zadanie 2 – „Poprawa funkcjonalności działki nr 70 w Opatowcu poprzez utworzenie miejsc parkingowych wraz z utwardzeniem drogi wjazdowej”. Nakładka asfaltowa o powierzchni 1650 m2 Miejsca postojowe z kostki betonowej o powierzchni 126 m2 Załączona dokumentacja odnosi się do zakresu szerszego niż przedmiot zamówienia objęty niniejszym postepowanie. Dlatego też Wykonawca dokonując wyceny zakresu rzeczowego do wykonania zadania 2, zobowiązany jest zmniejszyć zakres robót który będzie wykonywany. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 dla projektu pn. „Rewitalizacja Opatowca szansą na rozwój miejscowości o tysiącletniej tradycji i historii” Osi VI „Rozwój miast” do Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” . Zadanie 3 – „Zagospodarowanie terenu zabytkowego cmentarza z I Wojny Światowej”. W ramach prac budowlanych przewiduje się do wykonania następujący zakres robót: a) Roboty rozbiórkowe starych nawierzchni betonowych. b) Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 20 cm pod nawierzchnię z kostki brukowej oraz płyt granitowych. c) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6cm na ławie betonowej. d) Obrzeża granitowe o wymiarach 20x6cm na ławie betonowej. e) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. f) Nawierzchnia z płyt granitowych płomieniowanych o wym. 50x50 cm i grubości 5 cm na podsypce grysowej z wypełnieniem spoin piaskiem. g) Okładzina stopni schodowych płytami granitowymi płomieniowanymi o gr. 3 cm (szerokości stopnia 60cm) h) Okładzina podstopnic schodowych płytami granitowymi płomieniowanymi o gr. 3 cm (szerokości podstopnicy 12cm) i) Dostawa i montaż postumentu granitowego pod płytę pamiątkową. Postument z granitu czarnego polerowanego o wymiarach 80x70x30cm j) Dostawa i montaż słupków granitowych, ciętych, ozdobnych o wymiarach 25x25x100cm zakończonych kopertą k) Dostawa i montaż łańcuchów żeliwnych ozdobnych, malowanych proszkowo na kolor czarny matowy, długość ogniwa ok. 8,0cm Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 dla projektu pn. „Rewitalizacja Opatowca szansą na rozwój miejscowości o tysiącletniej tradycji i historii” Osi VI „Rozwój miast” do Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Zadanie 4 – „Wykonanie instalacji monitoringu w Szkole Podstawowej w Opatowcu” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu wizyjnego na terenie Szkoły Podstawowej w Opatowcu. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) Montaż konstrukcji wsporczych i uchwytów 2) Montaż kabla światłowodowego na zamontowanych uchwytach 3) Montaż kamer na słupach oświetleniowych na zamontowanych uchwytach 4) Montaż puszek instalacyjnych i przełącznic światłowodowych Do wykonania robót przewiduje się zastosowanie następujących materiałów: 1) Kabel światłowodowy ADSS – XXOTKtsdD 2) Przewód RG-59 3) Skrętka FTP 4x2x0.5 mm2 4) Przewód OMY 3x1.5 mm2 5) Przewód YDY 3x1.5 mm2 6) Przewód YDY 3x4 mm2 oraz: 1) Rejestrator 16-kanałowy IP – 1 szt. 2) Kamera IP – 8 szt. 3) Konwerter RJ45/BNC – 6 kpl. 4) Dysk HDD 4T – 2 szt. 5) Uchwyt/adapter montażowy natynkowy do kamer – 8 szt. 6) Przełącznik sieciowy/SWITCH – 2 szt. 7) Szafka natynkowa – 2 szt. 8) Materiały montażowe do wykonania instalacji – 1 kpl. 9) Monitor LCD – 1 szt. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 dla projektu pn. „Rewitalizacja Opatowca szansą na rozwój miejscowości o tysiącletniej tradycji i historii” Osi VI „Rozwój miast” do Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” .

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1 – „Nadanie nowych funkcji działce nr 70 – utworzenie placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej”

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 203695.79 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 185000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 185000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 415000.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie 2 – „Poprawa funkcjonalności działki nr 70 w Opatowcu poprzez utworzenie miejsc parkingowych wraz z utwardzeniem drogi wjazdowej”.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 349886.58 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 222498.39

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 222498.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 277150.66
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie 3 – „Zagospodarowanie terenu zabytkowego cmentarza z I Wojny Światowej”.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na Zadanie 3 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie na Zadanie 3 unieważniono
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie 4 – „Wykonanie instalacji monitoringu w Szkole Podstawowej w Opatowcu”

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na Zadanie 4 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie na Zadanie 4 unieważniono

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.