eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl Wielki › "Organizacja dowozu dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-15

Ogłoszenie nr 510402916-N-2021 z dnia 2021-01-15 r.
Stowarzyszenie "Nasza Gmina":

"Organizacja dowozu dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest finansowane ze środków UE w ramach projektu „Dzienny Dom Pomocy w Radomyślu Wielkim”, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych w ramach RPO WP na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762523-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540537911-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie "Nasza Gmina", krajowy numer identyfikacyjny 83136791200000, Dulcza Mała 40, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 14 682 07 05
faks: 14 682 07 05
e-mail: nasza_gmina@poczta.onet.pl
www: http://nasza-gmina.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Organizacja dowozu dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/9/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje:
1.Organizacja dowozu dla 20 uczestników projektu z miejsca zamieszkania do Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim przy ul. Krasińskiego 1, busem 24 osób + kierowca oraz odwiezienie po zajęciach. Bus ma być wyposażony w szyny podjazdowe i sprawną klimatyzacje.
a) Zakres przewozów szacuje się średnio 100 km/dzień, średnio 20 dni/m-c w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022. Łącznie liczba kilometrów wynosi 48 000 km.
b) Transport uczestników Dziennego Domu Pomocy w Radomyślu Wielkim na wyjazdy integracyjno- aktywizacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje 10 wyjazdów integracyjnych, średnia liczba kilometrów na jeden wyjazd wynosi 300 km.
Terminy wyjazdów integracyjnych będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcom.
Do wyceny usługi dowozu uczestników DDP należy przyjąć łącznie 51 000 km.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi.
Godziny dowozu i odwozu do uzgodnienia z Zamawiającym, dostosowane do czasu pracy DDP (7.00-15.00).
2. Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość kilometrów niezbędna do wyliczenia wartości szacunkowej zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby faktycznie przejechanych kilometrów.
3. Zamawiający wymaga aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa dowozu były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
- w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny pojazdów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie pojazdami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie;
- odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów;
- przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów;
- każdemu z uczestników miejsca siedzącego w busie;
- w przypadku awarii busu – podstawienie pojazdu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy.
5. W przypadku zmiany organizacji zajęć w DDP Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu i odwozu uczestników DDP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 218166.67 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: F.P.H.U. „OGRO-TRANS” Paweł Szumowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mokrzec 43a
Kod pocztowy: 39-220
Miejscowość: Pilzno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 142800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 142800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 194820.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.