To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-14
PN 34/12/2020 - obrabiarka CNC
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 772183-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 582 091
faks: 618 525 954
e-mail: przetargi@man.poznan.pl
www: http://www.man.poznan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
PN 34/12/2020 - obrabiarka CNC
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN 34/12/2020 – obrabiarka CNC
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obrabiarki CNC ze sterownikiem i akcesoriami, zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ. Obrabiarka wraz ze sterownikiem i akcesoriami musi stanowić kompletny i w pełni funkcjonalny zestaw, umożliwiający obróbkę materiałów bez konieczności zakupu dodatkowych elementów mechanicznych lub programowych. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. Wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w niniejszej SIWZ. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również instalacja, przeprowadzenie instruktażu w miejscu instalacji dla wyznaczonych pracowników zamawiającego z obsługi obrabiarki CNC (2 osoby przez 2h) oraz zapewnienie wsparcia technicznego po dostawie. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy wykonanie przez wykonawcę przeglądów okresowych co 12 miesięcy w całym okresie obwiązywania udzielonej gwarancji. Zamawiający zastrzega, że serwis urządzeń musi być realizowany w sposób nienaruszający warunków gwarancji producenta oraz zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ. Niewykonanie albo nienależyte wykonanie przeglądów przez wykonawcę nie może powodować utraty przez zamawiającego uprawnień gwarancyjnych. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony wraz z instrukcjami obsługi oraz z wyposażeniem niezbędnym do prawidłowego korzystania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 42.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W ww. postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty w terminie przewidzianym do składania ofert tj. do dnia 08.01.2021 godz. 11:00.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.