eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. "Edukacja w Gminie Głusk"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie nr 510402192-N-2021 z dnia 2021-01-14 r.
Gmina Głusk Dominów:

Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. "Edukacja w Gminie Głusk"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje 12.6 Kształcenie ogólne w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 759448-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540530907-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głusk Dominów, krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 817 518 760
faks: 817 518 650
e-mail: sekretariat@glusk.pl
www: ugglusk.bip.lubelskie.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: ugglusk.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn. "Edukacja w Gminie Głusk"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.33.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia pn.: Zakup niezbędnego wyposażenia w celu realizacji projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk” jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do czterech Szkół Podstawowych na terenie Gminy Głusk:
1) Szkoła Podstawowa im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce, Kalinówka 78, 21-040 Świdnik,
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mętowie, Mętów 124, 20-388 Lublin
3) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Prawiednikach, Prawiedniki 165, 20-515 Lublin
4) Szkoła Podstawowa im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Wilczopolu-Kolonii, Wilczopole-Kolonia 97, 20-388 Lublin.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Edukacja w Gminie Głusk”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje 12.6. Kształcenie ogólne w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego
3. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a, 1b, 1c i 1d do niniejszego SIWZ.


4. Miejsce dostawy zgodnie z ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia publicznego były fabrycznie nowe, nieużywane, posiadały wymagane parametry techniczne określone w załączniku 1a, 1b, 1c i 1d- szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowały się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniały wymagane polskim prawem normy i były wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy do danej placówki.
Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z Zamawiającym (ewentualnie w sobotę za zgodą Zamawiającego).
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i wnieść wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować/zainstalować sprzęt, który tego wymaga.
W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na ceną oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i ewentualnego montażu

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 352891.06 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SOFTRIX Grzegorz Laskowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Traugutta 61
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 425685.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 264608.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 425685.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.