To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
Dostawa zwierząt karmowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613881-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 768 209
faks: 618 773 533
e-mail: zoo-pozn@man.poznan.pl
www: www.zoo.poznan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa zwierząt karmowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZ/271/25/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Podział na zadania: Numer zadania rodzaj produktu
liczba sztuka I MYSZY A Myszy karmowe dorosłe 20 gr – martwe 50.780 B Myszy średnie waga poniżej 25 gr – martwe. 1.000 C Oseski mysie martwe 86.100 D Pulpet
mysi martwy (6-9 g) 2.800 II SZCZURY A Szczury karmowe martwe 250-300 gr 5.300 B Szczury karmowe żywe 150 gr 1500 C Pulpet szczurzy 1300 III ŚWIERSZCZE A
świerszcze kubańskie i bananowe duże pow. 10 mm 307 000 B świerszcz kubański domowy (łac. acheta domestica, gryllodes sigillatus) rozm. 3-4 mm 338 000 C świerszcz
kubański domowy (łac. acheta domestica, gryllodes sigillatus) rozm. 2 mm 338 000 D świerszcz domowy rozm. 12mm 130 000 IV SZARAŃCZA A Szarańcza duża od 6-8
cm 122 950 B Szarańcza średnia do 6 cm 13 000 V Świnki morskie laboratoryjne 570 Dodatkowe informacje: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zwierząt bez
zewnętrznych widocznych zmian chorobowych. Dostarczane osobniki muszą pochodzić z hodowli posiadającej odpowiednie warunki sanitarno-weterynaryjne i objętej
nadzorem weterynaryjnym. Przy pierwszej dostawie oraz na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualne zaświadczenie i dokument
handlowy. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie
przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
1. Dostawy realizowane są wyłącznie na podstawie Zamówienia Zamawiającego poszczególnych partii (Partie) 2. Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Terminy oraz wielkość dostaw częściowych będą uzgadniane
z odpowiednimi pracownikami Zamawiającego – Sekcja Zaopatrzenia – zaopatrzenie@zoo.poznan.pl. 3. Poszczególne dostawy Wykonawca będzie realizował w terminie
maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania informacji od Zamawiającego. 4. Odbiór każdej Partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika
Ogrodu Zoologicznego. Na tę okoliczność sporządzony zostanie protokół odbioru. 5. Odmowa przyjęcia Partii lub jej części przez Zamawiającego powoduje zwłokę
Wykonawcy w dostawie. 6. W przypadku, gdy Wykonawca nie zgadza się ze stanowiskiem Zamawiającego co do odmowy przyjęcia Partii, Zamawiający zleci wykonanie
stosownych badań laboratoryjnych. Koszt badań ostatecznie obciąża: a. Zamawiającego – w przypadku zgodności przedmiotu dostawy z wymaganiami, b. Wykonawcę – w
przypadku niezgodności przedmiotu dostawy z wymaganiami. 7. Rozładowanie Partii leży po stronie Wykonawcy. Obowiązkiem Wykonawcy jest także przeniesienie Partii w
miejsce wskazane przez Zamawiającego. Brak wykonania tych obowiązków przez Wykonawcę uznaje się za zwłokę Wykonawcy w dostawie. 8. W przypadku zwłoki
Wykonawcy w dostawie, Zamawiający wyznacza nowy termin, nie krótszy niż z 1 pełny dzień roboczy. W przypadku nie wykonania ponownej dostawy w wyznaczonym
terminie Zamawiający ma prawo do zakupu zastępczego na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez dodatkowego wzywania i informowania o tym Wykonawcy. Koszty zakupu
zastępczego zostaną potrącone z należnego Wykonawcy wynagrodzenia. W tym celu Zamawiający przedstawi odpowiedni dokument zakupu oraz złoży stosowne
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 03.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Myszy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 184103 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: 4ANIMALS LEOPOLD MARTIN
Email wykonawcy: biuro@4animals.pl
Adres pocztowy: 62-002 Suchy Las ul. Zielna
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 193308.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 195266.82
Waluta: PLN
NAZWA: Szczury
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52290 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: 4ANIMALS LEOPOLD MARTIN
Email wykonawcy: biuro@4animals.pl
Adres pocztowy: 62-002 Suchy Las ul. Zielna 3
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 56524.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60297.75
Waluta: PLN
NAZWA: Świnki morskie laboratoryjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7410 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: 4ANIMALS LEOPOLD MARTIN
Email wykonawcy: biuro@4animals.pl
Adres pocztowy: 62-002 Suchy Las ul. Zielna 3
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7780.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7780.50
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.