eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania: urządzeń wielofunkcyjnych, w ramach projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401550-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku:

Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania: urządzeń wielofunkcyjnych, w ramach projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdniku, krajowy numer identyfikacyjny 43102968800000, Ul. Elizy Orzeszkowej 6, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 81 759 17 35
faks: 81 759 17 35
e-mail: pcprswidnik@wp.pl
www: https://www.pcpr-swidnik.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia na cele realizowanych zadań w trybie zdalnego nauczania: urządzeń wielofunkcyjnych, w ramach projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie dotyczy dostawy 41 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (druk atramentowy kolorowy) z przeznaczeniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, posiadać funkcje drukowania, skanowania, kopiowania, ponadto z okresem gwarancji min. 12 miesięcy

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.23.21.30

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 27302.31 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Megatech Dariusz Gutek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 31266.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31266.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31266.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający przed udzieleniem niniejszego zamówienia dwukrotnie przeprowadził postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie przetargów nieograniczonych. Przetargi te obejmowały m.in. dostawę 41 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (jako część zamówienia).
W obydwu postępowaniach wybierani wykonawcy uchylali się od zawarcia umowy argumentując ten fakt w szczególności brakiem dostępności urządzeń wielofunkcyjnych na rynku z uwagi na niespotykany dotąd popyt, czego skutkiem są braki magazynowe u dystrybutorów czy u samych producentów.

Biorąc pod uwagę fakt, iż celem zakupu jest dostawa przedmiotu zamówienia z przeznaczeniem dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej, które przede wszystkim z powodu tzw. lockdownu z tytułu Covid19, odczuwają negatywne skutki ograniczonego dostępu do edukacji, taki zakup jest natychmiast niezbędny do wykonywania obowiązków szkolnych w warunkach domowych w trybie zdalnego nauczania.
Ponadto warunki wykorzystania dotacji uniemożliwiają aktualnie dokonanie zakupu w innym trybie niż zamówienie z wolnej ręki.
W niniejszej stanie faktycznym mamy do czynienia z wyjątkową sytuacją niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, co stanowi podstawę udzielenia zamówienia w tymże trybie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.