eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawę ziaren i płatków, nabiału, artykułów spożywczych, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, bezkręgowców dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401548-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.:

Dostawę ziaren i płatków, nabiału, artykułów spożywczych, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, bezkręgowców dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604413-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540215241-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 36408842900000, Ul. Konstantynowska 8, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 639 11 88
faks: 42 639 11 81
e-mail: sekretariat@zoo.lodz.pl
www: http://bip.zoo.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Forma prawna: Sp. z o.o. Forma własności: własność samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę ziaren i płatków, nabiału, artykułów spożywczych, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, bezkręgowców dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MOZ.DA.2510.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy ziaren i płatków, nabiału, artykułów spożywczych, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, bezkręgowców dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia podzielono na n/w części zamówienia:
Część 1 - Dostawa ziaren i płatków,
Część 2 - Dostawa nabiału,
Część 3 - Dostawa artykułów spożywczych,
Część 4 - Dostawa karmy dla psów i kotów,
Część 5 - Dostawa karmy dla ptaków,
Część 6 - Dostawa bezkręgowców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 03.22.12.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa ziaren i płatków

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. .
uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu dla jego 1 części wpłynęły 2 oferty
Oferta nr 3 złożona przez wykonawcę Firma „GAWEŁ” Tadeusz Gaweł ul. Piłsudskiego 13/15, 95-200 Pabianice podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
art. 89 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- który stanowi że Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wymagał aby w formularzu oferty Wykonawca wycenił każdą pozycję podając odpowiednio cenę jednostkową brutto dla każdej z pozycji oraz łączną wartość każdej z pozycji będącą wynikiem mnożenia ceny jednostkowej przez prognozowaną ilość zamawianego towaru.
Wykonawca w swojej ofercie nie wycenił jednej pozycji w formularzu oferty dotyczącej dostawy 1300 kg otrąb pszennych.
W związku z powyższym odrzucenie oferty wykonawcy stało się konieczne.

Oferta nr 2 złożona przez wykonawcę P.P.H „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, po ewentualnym poprawieniu omyłek rachunkowych mogła by zostać uznana za ofertę najkorzystniejszą , jednakże jej wartość wynosząca 20.120,15 zł przewyższa kwotę 16.633,32 zł jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa nabiału

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5756.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma GAWEŁ Tadeusz Gaweł
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piłsudskiego 13/15
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 7355

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7355
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7355
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23556.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma GAWEŁ Tadeusz Gaweł
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piłsudskiego 13/15
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 25813.95

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25813.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25813.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa karmy dla psów i kotów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12832.40 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDIA NET Paweł Szlachetka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Komandosów 9/40
Kod pocztowy: 30-334
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15680

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15680
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15680
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa karmy dla ptaków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 53253.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MEDIA NET Paweł Szlachetka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Komandosów 9/40
Kod pocztowy: 30-334
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 67821

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67821
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67821
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Dostawa bezkręgowców

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa prawna
Art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień, zwanej dalej u.p.z.p. lub ustawą – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
uzasadnienie faktyczne
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.