eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Usługi kwalifikowanej ochrony osób i mienia"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401420-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Muzeum Miejskie w Zabrzu:

"Usługi kwalifikowanej ochrony osób i mienia"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614764-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540239855-N-2020;540527623-N-2020;540529253_N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Miejskie w Zabrzu, krajowy numer identyfikacyjny 98072500000000, ul. 3-go Maja 91, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 271 56 89
faks: 32 271 56 80
e-mail: muzeum@muzeum-miejskie-zabrze.pl
www: http://www.muzeum-miejskie-zabrze.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi kwalifikowanej ochrony osób i mienia"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 01/MM/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Muzeum Miejskie w Zabrzu podlega obowiązkowej ochronie ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, znajdujących się na terenie województwa prowadzonym przez Wojewodę. II. Przedmiotem zamówienia jest obowiązkowa, kwalifikowana ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Miejskiego w Zabrzu zgodnie z Planem ochrony, w następującym zakresie: - dwa (2) posterunki jednoosobowe w dwóch (2) budynkach: Galeria Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 6 oraz na obiekcie Muzeum Miejskiego w Zabrzu ul. Powstańców Śląskich 3 – całodobowo, w oparciu o miesięczny grafik pełnionej służby na każdym posterunku w obiekcie, przedłożonym Zamawiającemu do akceptacji do 26 dnia miesiąca. Brak wniesionych uwag przez Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych oznacza akceptację. - opracowanie Planu ochrony dla budynku przy ul. Powstańców Śląskich 3 i uzgodnienie go z Wojewódzkim Komendantem Policji w Katowicach ( w razie decyzji Dyrektora placówki). Ochrona na ww. dwóch posterunkach, realizowana będzie przez kwalifikowanych pracowników ochrony bez broni palnej zgodnie z Planem ochrony dla - Café Silesia w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 6 , uzgodnionym przez Wojewódzkiego Komendanta Policji w Katowicach oraz na obiekcie Muzeum Miejskiego w Zabrzu ul. Powstańców Śląskich 3 uzgodnionym przez Wojewódzkiego Komendanta Policji w Katowicach. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ wraz z załącznikami. III. Wymagane wyposażenie pracowników ochrony. Wymagane wyposażenia i uzbrojenia pracowników ochrony obejmować będzie m.in.: a) paralizatory elektryczne, b) kajdanki, c) pałki obronne, d) ręczne miotacze gazu, e) radiotelefony, f) telefony komórkowe. IV. Pozostałe wymagania: a) Czynności pracownika ochrony obejmują wszelkie działania zapobiegające przestępstwom, wykroczeniom i czynom zabronionym przeciwko życiu i zdrowiu pracowników Muzeum oraz zwiedzających, jak również zapobiegające przed naruszeniem mienia Muzeum, a także niedopuszczające do powstania zagrożenia zalaniem lub pożarem w chronionych obiektach. b) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia pracowników ochrony w zakresie ochrony przeciwpożarowej i znajomości instrukcji zabezpieczenia przed pożarem ochranianych obiektów. c) Wykonawca zobowiązany jest również do przeszkolenia pracowników ochrony z zakresu pierwszej pomocy przedlekarskiej. d) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie obsługi zainstalowanych systemów alarmowych i monitoringu w obiektach podlegających ochronie. e) Pracownik ochrony powinien posiadać aktualne badania lekarskie, nie posiadać ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką, uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie czynności w ramach przedmiotu zamówienia. Pracownik ochrony powinien być umundurowany w oznakowaną odzież służbową, posiadać identyfikator ze zdjęciem oraz posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie bhp i ochrony przeciwpożarowej w obiekcie. Pracownik ochrony powinien być wyposażony w dwa środki łączności – drogą radiową i siecią komórkową, do łączenia się z kierownictwem swojej firmy i grupą interwencyjną. f) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił całodobową usługę monitorowania systemów alarmowych. W przypadku odebrania sygnału o naruszeniu strefy ochronnej natychmiast powiadamia grupę interwencyjną Wykonawcy, który przybędzie na teren chroniony do 10 minut od momentu wezwania. g) Wybrany Wykonawca musi wykonać usługi ochrony bez zbędnej zwłoki, zgodnie z terminem uzgodnionym w podpisanej umowie oraz dokonać aktualizacji Planu ochrony. Zaktualizowany Plan ochrony musi zostać uzgodniony w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach. h) Wykonawca wyposaży posterunki w telefony komórkowe. W terminie do 2 dni od daty rozpoczęcia realizacji zamówienia poda Zamawiającemu numery tych telefonów. Telefony te Wykonawca winien utrzymywać w stałej sprawności. i) Pracownicy ochrony na posterunkach winni być ubrani w jednakowe dla wszystkich ubiory służbowe i mieć umieszczone na nich widocznie identyfikatory imienne ze zdjęciem, nazwą pomiotu świadczącego usługę oraz (jeśli są wpisani) numerem wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. j) Pracownicy ochrony winni mieć przy sobie przypisane im wyposażenie. k) Pracownik ochrony nie może pracować dłużej niż 12 godzin na dobę w sumie na wszystkich obszarach Zamawiającego. l) Wykonawca zapewni wykonywanie zamówienia pracownikami ochrony, którzy: - są komunikatywni, znają język polski, posiadają wysoką kulturę osobistą, - posiadają wiedzę, umiejętność, dostateczną do tego fizyczną sprawność i znajomość zasad i trybu podejmowania właściwych działań w przypadku stwierdzenia naruszenia lub usiłowania naruszenia przepisów prawa w szczególności w przypadkach zakłócania porządku publicznego, kradzieży, zniszczenia mienia, włamania, oraz w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek nieprawidłowości w obrębie chronionego obszaru, - są dyskretni, - są przeszkoleni w udzielaniu pierwszej pomocy, - są przeszkoleni w wykonywaniu dozoru elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych zainstalowanych na chronionych obszarach, - są przeszkoleni w używaniu urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic. m) Zamawiający może zażądać przedstawienia mu, w terminie do 3 dni od dostarczenia żądania, zaświadczeń wybranych pracowników ochrony o przeszkoleniu w udzielaniu pierwszej pomocy, w wykonywaniu dozoru elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz w używaniu urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic n) Pracownicy ochrony muszą posiadać wiedzę na temat topografii chronionego obszaru w szczególności dróg ewakuacyjnych, umiejscowienia głównego wyłącznika prądu, głównych zaworów wody i gazu; za przekazanie im tej wiedzy odpowiada Wykonawca. o) Wykonywanie innych czynności wspólnych dla wszystkich obszarów w szczególności: wyłączanie zbędnego oświetlenia, zamykanie pozostawionych otwartych okien, drzwi, wyłączanie niepotrzebnie włączonych urządzeń, zgłaszanie zauważonych awarii i nieprawidłowości. p) wykonywanie innych czynności: wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym do ich pobrania, kontrola ruchu osobowo – materiałowego w czasie i według zakresu i zasad określonych przez Zamawiającego, w przypadku polecenia przez Zamawiającego kontrola pojazdów parkujących na wyznaczonych miejscach przynależnych do Muzeum; prowadzenie rejestru tych czynności, w razie potrzeby (w szczególności podczas imprez, wzmożonego ruchu turystycznego) doraźne organizowanie parkowania pojazdów. q) na wezwanie Zamawiającego kontrola trzeźwości pracowników Zamawiającego. V. Grupa interwencyjna: 1. Wykonywanie ogólnych zadań pracowników ochrony fizycznej. 2. W razie zdarzenia udzielanie wsparcia pracownikom ochrony na posterunkach lub pracownikom Muzeum. 3. Podjazdy kontrolne do chronionych obszarów. 4. Przybywanie na miejsce zdarzenia do 10 minut od czasu wezwania. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia raz na kwartał sprawdzenia czasu przybycia grupy interwencyjnej do chronionego obszaru. Wykonawca zobowiązuje się, w ramach ustalonego umową wynagrodzenia, do nieodpłatnego zaangażowania swych sił i środków do realizacji tych sprawdzeń. 6. Pracownicy grup interwencyjnych winni być ubrani w jednakowe dla wszystkich ubiory służbowe i mieć umieszczone na nich widocznie identyfikatory imienne ze zdjęciem, nazwą pomiotu świadczącego usługę oraz numerem wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 7. Przypisane im wyposażenie pracownicy grup interwencyjnych muszą mieć przy sobie. Wykonawca zapewni wykonywanie zamówienia pracownikami grup interwencyjnych, którzy: - są komunikatywni, znają język polski, posiadają wysoką kulturę osobistą, - posiadają wiedzę, umiejętność, dostateczną do tego fizyczną sprawność i znajomość zasad i trybu podejmowania właściwych działań w przypadku stwierdzenia naruszenia lub usiłowania naruszenia przepisów prawa w szczególności w przypadkach zakłócania porządku publicznego, kradzieży, zniszczenia mienia, włamania, oraz w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek nieprawidłowości w obrębie chronionego obszaru, - są dyskretni, - są przeszkoleni w udzielaniu pierwszej pomocy, - są przeszkoleni w używaniu urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic. 8. Zamawiający może zażądać przedstawienia mu, w terminie 3 dni od dostarczenia żądania, zaświadczeń wybranych pracowników grup interwencyjnych o przeszkoleniu w udzielaniu pierwszej pomocy oraz w używaniu urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic. 9. Wykonawca będzie niezwłocznie przekazywał Zamawiającemu aktualizacje Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. VI. Postępowanie w razie zdarzenia: 1. W przypadku zdarzenia pracownik ochrony winien w pierwszej kolejności sprawdzić, czy są osoby poszkodowane a jeśli tak to udzielić im pierwszej pomocy. 2. Gdy jest to możliwe jednocześnie (a jeśli nie to następnie) powiadomić o zdarzeniu Zamawiającego oraz grupę interwencyjną. 3. Jeśli zachodzi potrzeba wezwania to uzgodnić z, którymś z powyższych kto wzywa odpowiednie służby takie jak Policja, Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarna itp. 4. W miarę możliwości pracownik ochrony winien zabezpieczyć ślady, które mogą mieć wartość dowodową, i miejsce zdarzenia. 5. Po zdarzeniu sporządzić z niego notatkę wskazując w niej materiał dowodowy i miejsce jego zabezpieczenia. Jeżeli to możliwe spowodować sporządzenie dokumentacji fotograficznej. Jeśli w zdarzeniu były osoby poszkodowane to w miarę możliwości w notatce zawrzeć ich dane personalne. Dla Galeria Muzeum Miejskiego Café Silesia w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 6 Zamawiający posiada Plan ochrony obiektów opatrzony klauzulą „do użytku służbowego”. Zawarcie umowy przez Wykonawcę oznacza zaakceptowanie stanu i poziomu zabezpieczeń będących własnością Zamawiającego i bezwarunkową gotowość przejęcia elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych Zamawiającego. VII. Ubezpieczenie Wykonawcy. 1. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu Umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 (słownie: dwa miliony 00/100) złotych. 2. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Jeżeli w trakcie realizacji Umowy ważność polisy ubezpieczeniowej wygasa, to nie później niż w ostatnim dniu ważności polisy ubezpieczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię polisy o przedłużonym terminie ważności. 3. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania Umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. 4. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pracowników ochrony od następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą wydarzyć się w związku z wykonywaniem zadań objętych Umową. W tym zakresie Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności prawnej. 3.1 Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawcy jedynie w zakresie usług grupy interwencyjnej. Zamawiający wymaga zawarcia umowy z podwykonawcą na czas realizacji przedmiotowego zamówienia oraz dostarczenia Zamawiającemu, poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę jej kopii, przed zawarciem umowy. 3.2 Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie ochrony osób i mienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem określonych prac oraz co miesiąc przez cały okres ich realizacji składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę (bez imienia i nazwiska, adresu i wynagrodzenia) zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie ochrony. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, w zakresie ochrony, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia poniżej 750 000 euro, prowadzonego w oparciu o przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1843) zwanej dalej Pzp. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 851215.25 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Agencja Ochrony MK Sp. z o.o, Warszawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 64 lok. 128
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 851215.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 851215.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1104768.73
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.