eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawy sprzętu i wyposażenia w ramach projektu : Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-13

Ogłoszenie nr 510401193-N-2021 z dnia 2021-01-13 r.
Związek Międzygminny "EKO SIÓDEMKA":

Dostawy sprzętu i wyposażenia w ramach projektu : Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: działanie 2.2. Gospodarka Odpadami Komunalnymi oś priorytetowa II Ochrona Środowska, w tym adaptacja do zmian klimatu Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 612660-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540240532-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Związek Międzygminny "EKO SIÓDEMKA", krajowy numer identyfikacyjny 30240594400000, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 62 722 66 32
faks: 62 590 32 66
e-mail: eko7@krotoszyn.pl
www: www.bip.eko7.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - związek międzygminny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy sprzętu i wyposażenia w ramach projektu : Budowa i modernizacja punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Związku Międzygminnego EKO-SIÓDEMKA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GOA.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy sprzętu i wyposażenia budowanych/modernizowanych Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowościach:
-Krotoszyn – na części działki ew. nr 3750/6 (adres : ul. Ceglarska 45),
-Kobylin – na części działki ew. nr 968/3 ( adres : Rzemiechów 23),
-Sulmierzyce – na części działki ew. nr 1717/2 oraz 1702/2,
-Zduny – na części działki ew. nr 2616/2.
Zamówienie obejmuje dostawy:
-sprzętu do obsługi poszczególnych PSZOK (ciągnik z osprzętem, rębak do gałęzi, kosiarki i kosy do trawy),
-kontenerów i pojemników na odpady z oznaczeniami,
-mebli i innego wyposażenia pomieszczeń PSZOK,
-wyposażenia pomieszczeń magazynowo-warsztatowych,

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 16.70.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa sprzętu do obsługi poszczególnych PSZOK (ciągnik z osprzętem, rębak do gałęzi, kosiarki i kosy do trawy)

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) postępowanie dla w/w części zamówienia zostało unieważnione z uwagi na to, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu dla cz. I nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa kontenerów i pojemników na odpady z oznaczeniami

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) postępowanie dla w/w części zamówienia zostało unieważnione z uwagi na to, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 cyt. wyżej ustawy PZP odrzucona z uwagi na to, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
W ofercie Wykonawcy stwierdzono, że wykonawca nie podał żadnych informacji w zakresie parametrów technicznych oferowanego asortymentu. Nie złożył zał. nr 6a, którego wzór został przygotowany w celu określenia parametrów technicznych oferowanego sprzętu, przez co doprowadził do niezgodności oferty z treścią SIWZ.
Wobec wymogu Zamawiającego o konieczności wypełnienia parametrów oferowanych, brak ich podania przez Wykonawcę, a tym samym brak możliwości weryfikacji co konkretnie zostało Zamawiającemu zaoferowane, stanowi niezgodność oferty z treścią SIWZ, skutkującą koniecznością jej odrzucenia. Informacja o oferowanych parametrach stanowi istotny, kluczowy element oferty, wskazuje bowiem co konkretnie stanowi przedmiot oferty.
W powyższej sytuacji Zamawiający nie był uprawniony do dokonania poprawienia treści oferty Wykonawcy na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, ponieważ w przypadku, kiedy wykonawca nie podał żadnych informacji w zakresie parametrów technicznych, nie można mówić o poprawieniu innej omyłki niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, lecz raczej o wprowadzeniu do oferty nowej treści, nowych informacji, o złożeniu za wykonawcę nowego oświadczenia w zakresie parametrów nieznanych Zamawiającemu.
Jeżeli ustalenie konkretnych parametrów technicznych wymagałoby uzyskania dodatkowych informacji od Wykonawcy, to działanie takie stanowiłoby negocjacje z wykonawcą, które zgodnie z art. 87 ust. 1 Pzp zdanie drugie są czynnością niedopuszczalną.
W zaistniałej sytuacji Zamawiający nie mógł odgadywać intencji Wykonawcy i poprawiać lub wyjaśniać jego oferty.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa mebli i innego wyposażenia pomieszczeń PSZOK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21443.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: w&w design Katarzyna Kaczmarczyk
Email wykonawcy: design.kaczmarczyk@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Pokoju 7A/7
Kod pocztowy: 40-859
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 26095.68

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26095.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 129051.60
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń magazynowo-warsztatowych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) postępowanie dla w/w części zamówienia zostało unieważnione z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 55 000,00 PLN brutto, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.