eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Budowa wielorodzinnego budynku komunalnego w mieście Terespol".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400846-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Miasto Terespol:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Budowa wielorodzinnego budynku komunalnego w mieście Terespol".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605114-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Terespol, krajowy numer identyfikacyjny 52917200000000, ul. Czerwonego Krzyża 26, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 833 752 036
faks: 833 752 327
e-mail: um@terespol.pl
www: www.um@terespol.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Budowa wielorodzinnego budynku komunalnego w mieście Terespol".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IP.271.17.2020.JL

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa wielorodzinnego budynku komunalnego w mieście Terespol” w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, elektroenergetycznej, drogowej, inżynieryjnej hydrotechnicznej.
1.1. Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
W ramach realizacji zadania planowane jest wybudowanie budynku z 32 mieszkaniami komunalnymi. W każdej klatce znajdują się na kondygnacji trzy mieszkania, które pokrywają się w układzie pionowym. Jedynie w części parterowej zlikwidowano trzy mieszkania i w ich miejsce zaprojektowano kotłownię lokalną na ekogroszek z własnym zapleczem magazynowo socjalnym. Jednocześnie zaprojektowane zostało wspomaganie ogrzewania cwu poprzez zastosowanie systemu odnawialnych źródeł energii opartego na zespole kolektorów słonecznych. W zakres opracowania wchodzi również projekt dróg wewnętrznych, parkingów i chodników, projekt przebudowy zjazdu z drogi publicznej, oraz projekty niezbędnych przyłączy do sieci uzbrojenia terenu.
Zaprojektowano mieszkania jedno, dwu i trzypokojowe. Większość mieszkań posiada okna po obu stronach budynku jak również aneks kuchenny połączony z salonem. W aneksach kuchennych (jak i kuchniach) zaprojektowano kuchenki elektryczne trójfazowe z dodatkową wentylacją dla odprowadzenia powietrza znad kuchenek i zlewozmywaki. W części mieszkań zaprojektowano oddzielną kuchnię. Wszystkie mieszkania posiadają łazienki wyposażone w umywalki prysznice i toalety. We wszystkich pomieszczaniach położony zostanie gress techniczny.
Dwa mieszkania na parterze w środkowej klatce zostały przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na to, iż poziom mieszkań jest wyniesiony ponad poziom terenu o ok. 1,05 m, dostęp do tych mieszkań będzie się odbywał za pośrednictwem rampy terenowej usytuowanej wzdłuż frontowej elewacji.
1.2. Zakres obowiązków inspektora nadzoru w zakresie realizacji zamówienia:
Zakres obowiązków Wykonawcy
1. Do ogólnych obowiązków wykonawcy należy:
1.1 Koordynacja i nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami polskiego prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z Wykonawcą o roboty budowlane;
1.2 Wspieranie ZAMAWIAJĄCEGO we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego;
1.3 Zapewnienie stałej wymiany informacji z ZAMAWIAJĄCYM oraz koordynacja swojej działalności z wymogami ZAMAWIAJĄCEGO.

2. Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zamówień publicznych :
2.1 Zapoznanie i weryfikacja: dokumentacji projektowo-kosztorysowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przed ogłoszeniem postępowania przetargowego oraz weryfikacja dokumentacji pod kątem zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych
2.2 Przygotowanie z Zamawiającym dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych (SIWZ w tym OPZ, ogłoszenie, formularz oferty, wzór umowy, wzory oświadczeń itp.) dla przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych.
2.3 Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym przez zamawiającego
2.4 Udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie postępowania przetargowego
2.5 Uczestnictwo w prowadzeniu na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji, itp.) dotyczącego dokumentacji
2.6 W przypadku kontroli procesu przetargowego przez organy kontrolne uczestniczenie w wyjaśnianiu zapisów i procedur
3. Obowiązki na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót budowlanych:
3.1 Zapoznanie się z dokumentacją projektowo-kosztorysowa, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ofertą Wykonawcy robót budowlanych, umową z Wykonawcą robót budowlanych;
3.2 Weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót.
4. Obowiązki na etapie prowadzenia robót budowlanych:
4.1 Uczestnictwo w protokólarnym przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy;
4.2 Ścisła współpraca z osobami sprawującymi nadzór autorski;
4.3 Nadzorowanie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, wiedzą techniczną i praktyką inżynierską w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór oraz na potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO i Wykonawcy robót;
4.4 Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy Wykonawcy robót i wymagań ZAMAWIAJĄCEGO;
4.5 W razie pilnej konieczności WYKONAWCA zobowiązany jest stawić się na plac budowy najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji;
4.6 Podczas każdorazowego pobytu na budowie WYKONAWCA ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i wykonania stosownego wpisu potwierdzającego pobyt na budowie;
4.7 Organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstania opóźnień w realizacji;
4.8 Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku;
4.9 Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez ZAMAWIAJĄCEGO z Wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia ZAMAWIAJĄCEGO o tym fakcie;
4.10 Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy;
4.11 Kontrola zabezpieczenia obiektów zabytkowych w przypadku ich odkrycia i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora zabytków;
4.12 W porozumieniu z ZAMAWIAJĄCYM każdorazowo zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych;
4.13 Reprezentowanie ZAMAWIAJĄCEGO na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji;
4.14 Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, montowania, składowania lub przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania;
4.15 Zatwierdzenia wszelkich materiałów i urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę robót do zastosowania;
4.16 Kontrola i przechowywanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczalnych do zastosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową a w przypadku zastosowania przez Wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych, ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim
4.17 Sprawdzanie autentyczności wymienionych powyżej dokumentów oraz certyfikatów, zabezpieczeń, gwarancji i własności urządzeń za które zgodnie z umową odpowiedzialny jest Wykonawca robót;
4.18 Informowanie ZAMAWIAJĄCEGO z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;
4.19 Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania z obowiązującym harmonogramem rzeczowo finansowym;
4.20 Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń;
4.21 Nadzorowania badań wbudowanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych;
4.22 Nakazywanie Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości po uprzedniej akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO;
4.23 Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonywanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych ZAMAWIAJĄCEGO z Wykonawcą robót budowlanych, na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 5 dni od przedłożenia stosownych dokumentów przez Wykonawcę robót;
4.24 Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji;
4.25 Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót;
4.26 Zatwierdzanie przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót;
4.27 Nadzorowanie prowadzonych prób i rozruchów, weryfikacji i zatwierdzania opracowanych przez Wykonawcę robót budowlanych instrukcji eksploatacyjnych w celu ułatwienia przekazania ZAMAWIAJĄCEMU obiektów eksploatacji;
4.28 Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie tych czynności w dzienniku budowy;
4.29 Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia Wykonawcy robót i ZAMAWIAJĄCEGO o wykrytych wadach, określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
4.30 Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez Wykonawcę robót;
4.31 Przeprowadzenie odbiorów częściowych, zanikających oraz odbioru warunkowego i końcowego robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru;
4.32 Poświadczenie terminu zakończenia robót;
4.33 Sprawdzanie i przekazywanie ZAMAWIAJĄCEMU wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót;
4.34 Doradzanie ZAMAWIAJĄCEMU w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych;
4.35 Powiadomienie ZAMAWIAJĄCEGO o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją ZAMAWIAJACEGO a stanem faktycznym na terenie budowy;
4.36 Rozlicznie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej Wykonawcy robót;
4.37 Przeprowadzenie końcowej inspekcji przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umowa przez Wykonawcę robót;
4.38 Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej a następnie dostarczenie jej do ZAMAWIAJĄCEGO wraz z dokumentacja związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z ZAMAWIAJĄCYM;
4.39 Współdziałanie z Wykonawcą robót i ZAMAWIAJĄCYM w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
4.40 Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania;
4.41 Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do operatu kolaudacyjnego`.

5. WYKONAWCA może wnioskować do zamawiającego o:
5.1 Wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;
5.2 Zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie;
5.3 Przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnych inspektorów, rzeczoznawców i laboratoria;
5.4 Zmianę w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót oraz zmianę terminu zakończenia robót w umowie z Wykonawcą robót;
5.5 Konieczność zlecania wykonania robót dodatkowych i zamówień
dodatkowych;

6.W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia
dodatkowego WYKONAWCA jest upoważniony i zobowiązany do:
6.1 Bezzwłocznego pisemnego powiadomienia ZAMAWIAJĄCEGO o wystąpieniu konieczności zamówień dodatkowych;
6.2 Przygotowania dla zamawiającego protokołu sporządzanego przy udziale przedstawicieli Wykonawcy robót, nadzoru autorskiego zawierającego opis powstałych problemów technicznych, koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, opis robót niezbędnych do zamówień dodatkowych;
6.3 Przedstawienie ZAMAWIAJĄCEMU sprawdzonej kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie zamówień dodatkowych;
6.4 Wydanie polecenia wykonania zamówień dodatkowych wyłącznie po uzyskaniu akceptacji ZAMAWIAJĄCEGO. Zamówienie dodatkowe udzielane będzie przez ZAMAWIAJĄCEGO zgodnie z ustawą – Prawo Zamówień Publicznych.

7. Na etapie zakończenia robót budowlanych WYKONAWCA jest
zobowiązany do:
7.1 Uczestnictwa w odbiorze robót i sporządzanie protokołu odbioru końcowego lub warunkowego;
7.2 Przygotowania rozliczenia rzeczowego i końcowego z realizacji umowy na roboty budowlane;
7.3 Dokonywania inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami związanymi z usunięciem wad przez cały okres trwania gwarancji;
7.4 Odbiór wykonywanych robót związanych z usunięciem wad i pisemne poświadczenie tego faktu przez cały okres trwania gwarancji;
7.5 Wspieranie ZAMAWIAJĄCEGO w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów.

8. Do obowiązków WYKONAWCY należy przygotowanie ZAMAWIAJĄCEMU
następujących dokumentów:
8.1 Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO okresowych sprawozdań z realizacji robót budowlanych;
8.2 Po zakończeniu robót, a przed odbiorem końcowym WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU kompletną dokumentacje powykonawczą tzw. Operat kolaudacyjny zawierający między innymi takie dokumenty jak:

- dokumentację powykonawczą
- sprawozdanie techniczne końcowe,
- protokoły z narad dot. budowy,
- inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,
- dziennik budowy
- odbiory robót zamierzonych i dodatkowych,
- aprobaty techniczne, atesty i deklaracje zgodności, świadectwa jakości
itp.,
- inne dokumenty dotyczące budowy,
- rozlicznie finansowe robót budowlano-montażowych,
8.3 Rozliczenie finansowe zadania inwestycyjnego.

9. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach
gwarancyjnych i kontrolnych przeprowadzonych przez jednostki
konsultujące inwestycje oraz w rozliczeniu finansowym inwestycji z
jednostką udzielającą pomoc finansową ZAMAWIAJĄCEMU bez
oddzielnego wynagrodzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 63800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa "ATS 999" repr. przez Tomasza Siedlanowskiego
Email wykonawcy: ATS999@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Józefa Furmana 19,
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 78474.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 78474.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 115620.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.