eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania, druków i formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych.Nr sprawy 47 /20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400322-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu:

Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania, druków i formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych.Nr sprawy 47 /20

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613721-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 67089737900000, 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 483453103
faks: 483452002
e-mail: monika.hernik@ra.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania, druków i formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych.Nr sprawy 47 /20

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Nr sprawy 47 /20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania, druków i formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek jej podległych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do siwz ( tj. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 – druki ścisłego zarachowania i Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 – druki i formularze resortowe. ) oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ. 3.1 Dotyczy zadania nr 1 - Druki ścisłego zarachowania wykonywane będą przez Wykonawcę sukcesywnie partiami każdorazowo po zgłoszeniu pisemnych zamówień przez Zamawiającego. Termin dostawy druków do Magazynu Głównego Wydziału GMT KWP zs. w Radomiu będzie zgodny ze złożoną ofertą, liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy druków ścisłego zarachowania następować będą transportem własnym Wykonawcy wraz z rozładunkiem, na jego koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów druków ścisłego zarachowania wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do siwz oraz opisu technicznego w celu dostosowania do obowiązujących przepisów w razie ich zmiany w trakcie realizacji umowy. 3.2 Dotyczy zadania nr 2 - Druki, formularze resortowe, tarcze i obwoluty wykonywane będą przez Wykonawcę sukcesywnie partiami każdorazowo po zgłoszeniu pisemnych zamówień przez Zamawiającego. Termin dostawy druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut będzie zgodny ze złożoną ofertą, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wydawanie przedmiotu umowy następować będzie w dostawach częściowych do każdej z jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Zamówienia komend miejskich/ powiatowych następować będą kwartalnie, natomiast zamówienia dla poszczególnych Wydziałów Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu oraz dla SPPP Radom/Płock - stosownie do potrzeb, jednak nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Dostawy druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, wraz z rozładunkiem w miejsce uwzględnione i wskazane w zamówieniu otrzymanym od Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej w Załączniku nr 4 do siwz ilość asortymentu, nie mniej jednak niż 80% przewidywanej ilości towaru. Odpowiedniemu zmniejszeniu ulegnie wówczas wynagrodzenie, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać wobec Zamawiającego żadne roszczenia. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny jednostkowej przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 9 projektu umowy dla zadania nr 2. 3.3 NAZWA I KODY CPV - Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV): 22900000-9 – różne druki 3.4 ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH – TAK Zamówienie zostało podzielone na zadania: Zadanie nr 1 – druki ścisłego zarachowania ( Załącznik nr 1 do siwz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 3 do siwz – Wykaz-cennik druków ścisłego zarachowania ) Zadanie nr 2 – druki, formularze resortowe, tarcze i obwoluty ( Załącznik nr 2 do siwz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 4 do siwz – Wykaz-cenni druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut ) 3.5 Zamawiający dopuszcza składania ofert wariantowych – NIE 3.6 Zamawiający przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej – NIE 3.7 Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych – NIE 3.8 Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie 18 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy z możliwością przedłużenia terminu realizacji umowy maksymalnie o kolejnych 6 miesięcy w przypadku gdy w określonym terminie maksymalna należność za przedmiot umowy nie zostanie osiągnięta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 22.90.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Druki ścisłego zarachowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 47022.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Drukarnia Częstochowskie Zakłady Graficzne Sp. z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. NMP 52
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 57837.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57837.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 64458.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Druki, formularze resortowe, tarcze i obwoluty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 238805.53 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Poligrafia "BRO-KAL" s.c. Agnieszka Brożyna, Marcin Kaleta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mąchocice Kapitulne ul.Dolna 69
Kod pocztowy: 26-001
Miejscowość: Masłów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 293730.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 293730.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 307414.02
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.