eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płaska › "Zimowe dokarmianie żubrów w 2020 r. - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400272-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Nadleśnictwo Płaska w Żylinach:

"Zimowe dokarmianie żubrów w 2020 r. - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613668-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Płaska w Żylinach, krajowy numer identyfikacyjny 79001126200000, Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 876 418 723
faks: 876 418 723
e-mail: zbyszek269@wp.pl
www: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe dokarmianie żubrów w 2020 r. - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.2.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe dokarmianie żubrów w 2020 r. - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce””. 2. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020). 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): a) 15700000-5 Pasza dla zwierząt, b) 03221222-8 Burak pastewny 4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej. 5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy wraz z jej rozwiezieniem na miejsce zimowego dokarmiania stada żubrów na terenie Nadleśnictwa Płaska. 6. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przewiezienia do magazynu znajdującego się w siedzibie Nadleśnictwie Płaska pod adresem: Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska lub innym miejscu wskazanym przez zamawiającego, położonym jednak nie dalej niż 15 km od siedziby biura Nadleśnictwa Płaska oraz 2 krotnym wyłożeniu karmy we wskazanych miejscach w łącznej ilości: a. 10 ton buraków cukrowych, b. Lizawki solne (kostki o wadze 10 kg)- 14 szt. 7. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy, tj. karmy: a. buraki cukrowe – dobrej jakości, zebrane jesienią 2020 r. przed przymrozkami, bez zanieczyszczeń mechanicznych oraz oznak zgnilizny; b. lizawki solne typu Multi-Lisal Se, kostki o wadze 10 kg, lub równoważne, w ilości 14 szt. 8. Zasady wyłożenia karmy: a. Rozładunek karmy w leśnictwie Hanus w oddziale 287 i Królowa Woda w oddziale 113 lub w miejscu wskazanym przez zamawiającego w zależności od miejsca bytowania żubrów. Lokalizacja, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, jednak położone nie dalej niż 15 km od siedziby biura Nadleśnictwa Płaska b. Dowóz i rozładunek karmy odbywać się będzie w obecności pracownika nadleśnictwa, minimum raz w miesiącu, w zależności od potrzeb i aktualnie panujących warunków pogodowych. Każdorazowo zostanie ustalona ilość i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie wg. Wzoru zlecenia (Załącznik nr 3A do SIWZ) a. Należyta realizacja poszczególnych dostaw zostanie każdorazowo potwierdzona protokołem dostawy/ odbioru karmy ( załącznik nr 3B do SIWZ) podpisanym przez obydwie strony. 9. Realizację usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe przepisami. a) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchni leśnej w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego. b) Termin płatności: do 14 dni od dostarczenia karmy do siedziby nadleśnictwa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 15.70.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10
ust. 1 oraz art. 39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst
jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 – zwaną dalej „Pzp”), aktów wykonawczych do Pzp, a w
sprawach nieuregulowanych ustawą Pzp – mają zastosowanie przepisy Ustawy Kodeks
cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z póź. zm.).
2. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ zastosowanie mają przepisy PZP. Do czynności
podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę stosować się będzie przepisy ustawy z
dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z
późn. zm.) jeżeli przepisy PZP nie stanowią inaczej.
3. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SIWZ, w tym
dołączonych do niej załącznikach.
4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. Rozliczenie
między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będzie w PLN. Rozliczenie nie będzie
prowadzone w walutach obcych.
5. Zgodnie z art. 82 ust. 1 Pzp Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu
wyznaczonym przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7870.94 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PAL-TRAK, Paweł Herman
Email wykonawcy: paltrak@gmail.com
Adres pocztowy: Rubcowo 9
Kod pocztowy: 16-326
Miejscowość: Płaska
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8500.62

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8500.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8500.62
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.