eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Zakup sprzętu i wyposażenia komputerowego na potrzeby projektu "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400256-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie:

Zakup sprzętu i wyposażenia komputerowego na potrzeby projektu "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest realizowane przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020. Oś priorytetowa 3: Cyfrowy Region; Działanie: 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 760679-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 896 429 800
faks: 896 429 817
e-mail: sekretariat@powiat.ostroda.pl
www: http://bip.powiat.ostroda.pl; zamowienia.sidaspzp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu i wyposażenia komputerowego na potrzeby projektu "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-RL.272.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia komputerowego na potrzeby projektu „E-powiat – cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załączniki 4a - 4f do siwz), formularzem kalkulacji ceny ofertowej (załączniki 1a – 1f do siwz), zestawieniem wydajności procesorów - zał. nr 5 do siwz oraz projektem umowy - stanowiącym załącznik nr 3 do siwz, w zakresie:

Część 1 – Dostawa fabrycznie nowych skanerów A3.
Część 2 – Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z wydajnym skanerem.
Część 3 – Dostawa fabrycznie nowego wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego.
Część 4 – Dostawa fabrycznie nowego urządzenia klasy UTM (Unified Threat Management).
Część 5 – Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych.
Część 6 – Dostawa fabrycznie nowego klastera serwerów z macierzą dyskową.

Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na kilka wybranych części lub na wszystkie części objęte przedmiotem zamówienia.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30.20.00.00-1 - Urządzenia komputerowe;
Dodatkowe przedmioty: Część 1: 30.21.61.10-0 - Skanery komputerowe;
Część 2: 30.12.12.00-5 - Urządzenia fotokopiujące;
30.21.61.10-0 - Skanery komputerowe;
30.23.21.10-8 - Drukarski laserowe;
Część 3: 30.21.61.10-0 - Skanery komputerowe;
30.23.21.40-7 - Plotery;
Część 4: 32.42.20.00-7 - Elementy składowe sieci;
Część 5: 30.21.33.00-8 - Komputer biurowy;
30.23.13.00-0 - Monitory ekranowe;
48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy
informatyczne
Część 6: 48.82.00.00-2 - Serwery;
30.23.30.00-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych;
48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy
Informatyczne.

3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje (dotyczy części 1 - 6):
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio zał. nr 4a – 4f do siwz);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio zał. nr 4a – 4f do siwz);
3) montaż, skonfigurowanie i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych z wydajnym skanerem - część 2 oraz plotera (drukarki wielkoformatowej) – część 3;
4) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów wymaganych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.

4. Inne postanowienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony sprzęt co najmniej w okresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio zał. nr 4a – 4f do siwz).
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych skanerów A3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30356.43 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FAXIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 31
Kod pocztowy: 10-513
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 32929.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32929.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37257.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z wydajnym skanerem

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp– nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Nie wpłynęła żadna oferta.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31829.97 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: WIDE FORMAT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Michałowice-Wieś ul. Kasztanowa 44
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Michałowice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 48831.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48831.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 48831.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia klasy UTM (Unified Threat Management)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36603.59 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: WSZELAKI Software Daniel Wszelaki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 33A/12
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 44895.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44895.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44895.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108641.14 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: E-TECH Jacek Sójka Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 29/31
Kod pocztowy: 90-030
Miejscowość: Łodź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 128174.61

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128174.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 161037.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego klastera serwerów z macierzą dyskową

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp– nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu w zakresie części 6 wpłynęły 2 oferty, obie podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.