To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-12
Zakup sprzętu i wyposażenia komputerowego na potrzeby projektu "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zadanie jest realizowane przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020. Oś priorytetowa 3: Cyfrowy Region; Działanie: 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Numer ogłoszenia: 760679-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 896 429 800
faks: 896 429 817
e-mail: sekretariat@powiat.ostroda.pl
www: http://bip.powiat.ostroda.pl; zamowienia.sidaspzp.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup sprzętu i wyposażenia komputerowego na potrzeby projektu "E-powiat - cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-RL.272.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia komputerowego na potrzeby projektu „E-powiat – cyfryzacja urzędu Starostwa Powiatowego w Ostródzie”, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załączniki 4a - 4f do siwz), formularzem kalkulacji ceny ofertowej (załączniki 1a – 1f do siwz), zestawieniem wydajności procesorów - zał. nr 5 do siwz oraz projektem umowy - stanowiącym załącznik nr 3 do siwz, w zakresie:
Część 1 – Dostawa fabrycznie nowych skanerów A3.
Część 2 – Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z wydajnym skanerem.
Część 3 – Dostawa fabrycznie nowego wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego.
Część 4 – Dostawa fabrycznie nowego urządzenia klasy UTM (Unified Threat Management).
Część 5 – Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych.
Część 6 – Dostawa fabrycznie nowego klastera serwerów z macierzą dyskową.
Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, na kilka wybranych części lub na wszystkie części objęte przedmiotem zamówienia.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30.20.00.00-1 - Urządzenia komputerowe;
Dodatkowe przedmioty: Część 1: 30.21.61.10-0 - Skanery komputerowe;
Część 2: 30.12.12.00-5 - Urządzenia fotokopiujące;
30.21.61.10-0 - Skanery komputerowe;
30.23.21.10-8 - Drukarski laserowe;
Część 3: 30.21.61.10-0 - Skanery komputerowe;
30.23.21.40-7 - Plotery;
Część 4: 32.42.20.00-7 - Elementy składowe sieci;
Część 5: 30.21.33.00-8 - Komputer biurowy;
30.23.13.00-0 - Monitory ekranowe;
48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy
informatyczne
Część 6: 48.82.00.00-2 - Serwery;
30.23.30.00-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych;
48.00.00.00-8 - Pakiety oprogramowania i systemy
Informatyczne.
3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje (dotyczy części 1 - 6):
1) dostawę fabrycznie nowego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio zał. nr 4a – 4f do siwz);
2) dowóz sprzętu do siedziby Zamawiającego wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio zał. nr 4a – 4f do siwz);
3) montaż, skonfigurowanie i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych z wydajnym skanerem - część 2 oraz plotera (drukarki wielkoformatowej) – część 3;
4) przekazanie Zamawiającemu kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi w języku polskim na dostarczony sprzęt oraz dokumentów wymaganych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
4. Inne postanowienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony sprzęt co najmniej w okresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio zał. nr 4a – 4f do siwz).
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych skanerów A3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30356.43 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FAXIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 31
Kod pocztowy: 10-513
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32929.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37257.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z wydajnym skanerem
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp– nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego wielkoformatowego urządzenia wielofunkcyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31829.97 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WIDE FORMAT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Michałowice-Wieś ul. Kasztanowa 44
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowość: Michałowice
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48831.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 48831.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia klasy UTM (Unified Threat Management)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 36603.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: WSZELAKI Software Daniel Wszelaki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 33A/12
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44895.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44895.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 108641.14 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: E-TECH Jacek Sójka Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 29/31
Kod pocztowy: 90-030
Miejscowość: Łodź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128174.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 161037.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego klastera serwerów z macierzą dyskową
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp– nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W postępowaniu w zakresie części 6 wpłynęły 2 oferty, obie podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.