To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Solec nad Wisłą w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 613757-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 48 3761266, 3761257
faks: 483 761 266
e-mail: gmina@solec.pl
www: http://bip.solec.pl/index.php?id=143
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Solec nad Wisłą w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPiRG.271.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Solec nad Wisłą w 2021 roku. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowóz dzieci na zajęcia lekcyjne do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Solec nad Wisłą oraz odwóz po zajęciach lekcyjnych w okresie 02.01.2021 do 31.12.2021 r. na podstawie zakupionych biletów miesięcznych z równoczesną dzierżawą 1 autobusu od Zamawiającego. Uczniowie będą dowożeni do Publicznej Szkoły Podstawowej w Pawłowicach oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Solcu nad Wisłą przy ul. T. Kościuszki 20. Zamawiający do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia oddaje do dyspozycji odpłatnie i na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą 1 autobus o liczbie miejsc siedzących 42 +1. Wykonawca będzie używał pojazd na własny koszt i zgodnie z zasadami prawidłowej eksploatacji w ramach zaspakajania potrzeb Wydzierżawiającego w zakresie przewozów do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Solec nad Wisłą w związku z czym zapewnia i ponosi ciężar: - kosztów zatrudniania kierowców legitymujących się odpowiednimi kwalifikacjami, - kosztów z tytułu uzyskania niezbędnych licencji i zezwoleń na wykonywanie przewozu osób w krajowym transporcie drogowym, - kosztów obowiązkowych badań technicznych pojazdów. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie obowiązany jest do dokonywania na własny koszt obsług technicznych, wymiany materiałów eksploatacyjnych (oleje, płyny, smary) oraz napraw przedmiotu dzierżawy stosownie do technicznych warunków eksploatacji pojazdów określonych w instrukcji obsługi oraz ubezpieczyć pojazd od odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków i auto-casco. Za okres dni wolnych od zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonego Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46 poz. 432 z późniejszymi zmianami) Wykonawca świadczył będzie usługi przewozowe w innym czasie ustalonym z dyrektorami szkół, w ramach zajęć kulturalno - oświatowych, dodatkowych, itp. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednia liczbę pojazdów do przewozu dzieci oraz miejsc siedzących w pojazdach. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany bezzwłocznie zapewnić zastępczy środek transportu w taki sposób aby nie powodować opóźnień w dowozie dzieci na zajęcia. 2. Usługi dowozu i odwozu będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego w oparciu o obowiązującą ustawę - Prawo o ruchu drogowym oraz o transporcie drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci i uczniów. 4. Opiekę podczas dowozu i odwozu zapewnia Zamawiający, zaś osobom - opiekunom - Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd na każdej z tras. 5. Wykonawca zamówienia musi zapewnić miejsca siedzące przewożonym dzieciom w autobusie. 6. Z przewozów będą korzystać dzieci uczęszczające do przedszkoli oraz szkoły podstawowej na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od dyrektorów placówek imiennych list uczniów uprawnionych do dowozu. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu ½ biletu (do lub ze szkoły) jednak jest to rozwiązanie wariantowe i przy wycenie wykonawca powinien skalkulować zakup całych biletów. Podana liczba uczniów dowożonych autobusami na podstawie biletów miesięcznych oraz ilość przejechanych kilometrów w trakcie obowiązywania umowy będzie ulegać zmianie na co zamawiający nie ma wpływu. Wynagrodzenie wykonawcy będzie uzależnione od ilości faktycznie sprzedanych biletów w danym miesiącu. Zmiana liczby uczniów, zmniejszenie lub zwiększenie nie będzie stanowiła zmiany istotnych warunków zawartej umowy. Liczba tras: 12, Szacunkowa liczba uczniów: 157 (wg stanu na październik 2020 r.) 7. Szacowaną liczbę uczniów korzystających z dowozów w okresie realizacji zamówienia oraz opis przebiegu tras zawiera załącznik Nr 8 i 9 do SIWZ. Godziny dowozów i odwozów mogą - po uzgodnieniu - ulegać zmianie - na podstawie pisemnego zawiadomienia bez konieczności wprowadzania aneksu do umowy. 8. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów oraz jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. 9. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 10. Odwożenie dzieci do miejsca zamieszkania będzie odbywało się w godzinach ustalonych szczegółowo z dyrektorami szkół. Przewiduje się możliwość wprowadzenia zmiany tras. 11. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 12. Przewóz dzieci będzie realizowany w oparciu o zał. nr 8 i 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub wydłużenia tras przewozu, zmiany godzin rozpoczynania zajęć oraz liczby uczniów. 12.1 Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Uchwały Nr XLIX/272/2014 Rady Gminy w Solcu nad Wisłą 15 kwietnia 2014r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Solec and Wisłą oraz warunków i zasad korzystania z przystanków; Uchwały nr XIX/125/2019 Rady Gminy w Solcu nad Wisłą z dnia 20.12.2019 w sprawie zmiany Uchwały Nr XLiX/272/2014 Rady Gminy w Solcu nad Wisłą 15 kwietnia 2014r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Solec and Wisłą oraz warunków i zasad korzystania z przystanków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 227916.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim Spółka Akcyjna w restrukturyzacji- lider, M.B. BUS Mirosław Buszkiewicz- partner
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żabia 40
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 153858.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 442738.12
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI SOLEC NAD WISŁĄ
więcej: przetargi SOLEC NAD WISŁĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
- Usługi autobusowego transportu publicznego.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania sygnalizacji świetlnej na terenie Wrocławia/Polska.
- odpłatne świadczenie usług przewozowych osób i bagażu w sieci komunikacji miejskiej, organizowanej przez ZK "KM" w Chorzowie.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.