To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
Sukcesywne dostawy opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na 2021 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 617130-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 41 38 145 84
faks: 41 38 145 84
e-mail: dom_naglowice@wp.pl
www: www.powiatjedrzejow.pl ścieżka dostępu: Jednostki organizacyjne powiatu -Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i Młodzieży -Zamówienia publiczne- Dostawy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na 2021 rok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CAP-ZP.341.2.2020.PN
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres dostawy obejmuje: ecogroszek – gat. I kaloryczność nie mniejsza niż 26 000 kj/kg, zawartość siarki nie przekraczająca 0,6%, zawartość popiołu nie przekraczająca 6%, uziarnienie 5-31,5 mm (- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela Nr 4) - w ilości przewidywanej: min. 90 ton - max. 160 ton, ecomiał – kaloryczność nie mniejsza niż 25 000 kj/kg, zawartość siarki nie przekraczająca 0,6%, zawartość popiołu nie przekraczająca 12%, uziarnienie 3-31,5 mm, w ilości przewidywanej: min. 100 ton - max. 180 ton, (- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela Nr 5). Uwaga. Dostawa obejmuje dowóz sukcesywnie zamawianego towaru oraz jego rozładunek do miejsca składowania opału tj. kotłownia CAPdDiM. Koszty dostawy i rozładunku winny być wliczone w cenę. Sugerowane dostawy samochodem ciężarowym samowyładowującym o ładowności nie przekraczającej 10-15 ton ze względu na ograniczenia dojazdowe. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej możliwości dojazdowych do obiektu oraz sposobu rozładunku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.11.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139116.21 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa NOWEK Sp.j.
Email wykonawcy: nowekkielce@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Kolberga 2
Kod pocztowy: 25-620
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128356.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 153196.40
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.