eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nagłowice › Sukcesywne dostawy opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na 2021 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510399731-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i Młodzieży im. Ireny Mrożewskiej:

Sukcesywne dostawy opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na 2021 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 617130-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i Młodzieży im. Ireny Mrożewskiej, krajowy numer identyfikacyjny 26041118000000, ul. Kacpra Walewskiego 6, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 38 145 84
faks: 41 38 145 84
e-mail: dom_naglowice@wp.pl
www: www.powiatjedrzejow.pl ścieżka dostępu: Jednostki organizacyjne powiatu -Centrum Administracyjne Placówek dla Dzieci i Młodzieży -Zamówienia publiczne- Dostawy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy opału dla Centrum Administracyjnego Placówek dla Dzieci i Młodzieży w Nagłowicach na 2021 rok

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CAP-ZP.341.2.2020.PN

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres dostawy obejmuje: ecogroszek – gat. I kaloryczność nie mniejsza niż 26 000 kj/kg, zawartość siarki nie przekraczająca 0,6%, zawartość popiołu nie przekraczająca 6%, uziarnienie 5-31,5 mm (- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela Nr 4) - w ilości przewidywanej: min. 90 ton - max. 160 ton, ecomiał – kaloryczność nie mniejsza niż 25 000 kj/kg, zawartość siarki nie przekraczająca 0,6%, zawartość popiołu nie przekraczająca 12%, uziarnienie 3-31,5 mm, w ilości przewidywanej: min. 100 ton - max. 180 ton, (- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Energii poz. 1890 z dnia 27 września 2018r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych tabela Nr 5). Uwaga. Dostawa obejmuje dowóz sukcesywnie zamawianego towaru oraz jego rozładunek do miejsca składowania opału tj. kotłownia CAPdDiM. Koszty dostawy i rozładunku winny być wliczone w cenę. Sugerowane dostawy samochodem ciężarowym samowyładowującym o ładowności nie przekraczającej 10-15 ton ze względu na ograniczenia dojazdowe. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej możliwości dojazdowych do obiektu oraz sposobu rozładunku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.11.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 139116.21 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa NOWEK Sp.j.
Email wykonawcy: nowekkielce@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Kolberga 2
Kod pocztowy: 25-620
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 128356.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128356.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 153196.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.