To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
"Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Oś Priorytetowa 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznymi i mieszkaniowym” w ramach Poddziałania 3.2.4. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO” Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla Projektu pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego –II”
Numer ogłoszenia: 616778-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 734 62 00
e-mail: kancelaria@ostrowwielkopolski.pl
www: www.ostrowwielkopolski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP-ZP.271.28.2020.1
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz
wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Wtórek ul. Szkolna 12, działka nr 269/6. Teren inwestycji jest własnością Gminy Ostrów Wielkopolski.
Zadanie znajduje się na liście przedsięwzięć, którym przyznano dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznymi i mieszkaniowym” w ramach Poddziałania 3.2.4. „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO” Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla Projektu pt. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego –II”
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie ocieplenia oraz remontu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku do pozwolenia na budowę obejmującej:
- niezbędne ekspertyzy, projekt budowlany, projekty wykonawcze dla poszczególnych branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- kosztorys inwestorski na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389) – zgodny z ceną ofertową (dla robót budowlanych) z podziałem na roboty kwalifikowalne i roboty niekwalifikowalne wynikające z PFU.
Podstawą do wykonania dokumentacji projektowej jest Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz dokumenty dodatkowe : audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna wraz z ekspertyzą chiropterologiczną.
Jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej musi być nie gorszy niż opisany w PFU.
2) sprawowanie wielobranżowego projektowego nadzoru autorskiego,
3) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących zrealizowanie inwestycji,
4) wykonanie robót budowlanych w zakresie ocieplenia oraz remontu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego we Wtórku w zakresie określonym w PFU oraz na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej.
Poza okresem wakacyjnym roboty budowlane prowadzone będą na obiekcie czynnym. Należy przewidzieć prowadzenie robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy placówki (m.in. bezkolizyjne przemieszczanie się, utrzymanie porządku, itp.) Jeśli roboty budowlane prowadzone będą w dni wolne, należy każdorazowo sprzątnąć teren prac umożliwiając prowadzenie zajęć w placówce.
1.1. Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-użytkowym wraz z dokumentami dodatkowymi : audytem energetycznym, audytem oświetleniowym, ekspertyzą ornitologiczną wraz z ekspertyzą chiropterologiczną
stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
UWAGA:
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
1.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie
wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia
7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
1.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz
za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia
14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 7797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020r. poz. 1439).
Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
1.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi
na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy: niż 5 lat,
licząc od terminu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym
z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu .
Rękojmia za wady i gwarancja jakości
a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wykonanego Przedmiotu zamówienia.
b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag.
c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru.
d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości.
e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące Przedmiot Umowy
za wbudowane lub / dostarczone materiały lub / i urządzenia oraz elementy wyposażenia. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta materiałów, urządzeń i elementów wyposażenia jest dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1191148.11 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U "DACHIMEX" Urszula Marczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Boznańskiej 4
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1580029.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1970000.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego oraz kanalizacji deszczowej na ulicy Zduńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Oczyszczania i Gospodarki Odpadami "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych.
- Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.