To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż systemów: rezerwacji sal oraz kontroli dostępu Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU w celu realizacji zadania pn.: "Budowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem celem utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU przy ul. Józefa Mianowskiego 2b we Wrocławiu", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: RPO WD 2014-2020
Numer ogłoszenia: 771833-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48713729337, 603655026
e-mail: obiektysportowe@hotelgem.com.pl, obiektysportowe@hotelgem.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż systemów: rezerwacji sal oraz kontroli dostępu Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU w celu realizacji zadania pn.: "Budowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem celem utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU przy ul. Józefa Mianowskiego 2b we Wrocławiu", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 4/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu rezerwacji sal oraz systemu kontroli dostępu inkubatora e-sportu w ramach realizacji projektu pn. „Budowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem celem utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU przy ul. Józefa Mianowskiego 2b we Wrocławiu”.
System rezerwacji sal:
a. dostęp tylko administratorski (np.: recepcja)
b. tworzenie/edytowanie/usuwanie pomieszczeń
c. podgląd dokonanych rezerwacji (w formie kalendarza, widoki: dzień, tydzień, miesiąc, rok)
d. dodawanie/edytowanie/usuwanie rezerwacji
e. możliwość przypisania konkretnego tabletu do sali, tak aby informację o aktualnym wydarzeniu były aktualizowane automatycznie
W zestawie 8 tabletów montowanych ściennie, które są zintegrowane z systemem rezerwacji sal. Na tabletach powinna być możliwość wyświetlenia nazwy oraz grafiki (np. logo) firmy, która rezerwuje salę, wraz z terminem rezerwacji.
Tablety przy sali konferencyjnej 1.3 powinny móc wyświetlać tą samą informację w przypadku rezerwacji całej sali, a także inną w przypadku rezerwacji z podziałem na część A i B.
System kontroli dostępu
a. dodawanie/edytowanie/usuwanie wpisów dotyczących danej karty dostępu
b. dodawanie/edytowanie/usuwanie stref dostępu (od całego budynku, poprzez piętra do konkretnych pomieszczeń)
c. Rejestrowanie logów (kto, kiedy i gdzie jakiej karty użył)
d. Monitor stanu zamków
e. Możliwość skonfigurowania kart “Gości”
W zestawie z kartami zbliżeniowymi oraz czytnikami kart (punktami dostępu) w liczbie 26, kart zbliżeniowych w liczbie 100.
System dotyczy także windy. Sugerowane wymiary czytnika: 80x80x35 mm w wersji standardowej i 118x118x35 mm w wersji “wandaloodpornej”.
Czytnik montowany na wkręty w rozstawie standardowej puszki do osprzętów elektrycznych o średnicy 60 mm.
Czytnik zwiera swój przekaźnik NO lub NC podczas autoryzacji uprawnioną kartą. Styk jest interpretowany przez automatykę windy do aktywacji przycisków wjazdu na piętra na określony czas.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 32.32.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wpłynęły dwie oferty, zgodnie z tabelą poniżej.
Nr oferty Nazwa i adres wykonawcy Cena (kryterium 1 – waga 60%) Gwarancja i rękojmia na oba systemy (kryterium 2 – waga 40%)
1 „MWM” Sp. z o.o. sp. k. ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice 158.325,60 48 m-cy
2 Vision Time sp. z o.o. ul. Ks. Emila Szramka 1, 51-607 Wrocław 148.169,49 36 m-cy
Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz zapisami SIWZ ofertą najkorzystniejszą byłaby oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny lub kosztu i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
W tym przypadku oferty uzyskałyby następującą liczbę punktów:
Oferta nr 1
Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena: 56,15
Liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja i rękojmia na oba systemy: 40 pkt
Łącznie: 96,15 pkt
Oferta nr 2
Liczba punktów uzyskanych w kryterium cena: 60,00
Liczba punktów uzyskanych w kryterium Gwarancja i rękojmia na oba systemy: 30 pkt
Łącznie: 90,00 pkt
Najkorzystniejszą ofertą byłaby oferta nr 1 złożona przez „MWM” Sp. z o.o. sp. k.
Na zrealizowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 41.630,00 zł
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia ani do ceny oferty najkorzystniejszej – nr 1, ani też do ceny oferty nr 2.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie unieważnia się.
UZASADNIENIE PRAWNE
art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm): Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.