eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r.



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398458-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu:

Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, krajowy numer identyfikacyjny 87155241700000, ul. Curie-Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 56 4512034
e-mail: mpgn@mpgn.pl
www: www.mpgn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko - blacharskiej, murarsko - tynkarskiej, stolarsko - ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2022r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP/114/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021r.
do 31.12.2022r.

Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części
Część 1 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (BOM 1), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

Część 2 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 2), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

Część 3 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 3), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

Część 4 Wykonanie prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, których wykaz przedstawia załącznik do umowy (BOM 1,2,3).

W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.
 Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie lub drogą e-mailową; Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej
na temat zrealizowanych zgłoszeń.
 Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku
do soboty oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta w godzinach od godziny
700 do 2200, a w przypadku zdarzeń nagłych również w pozostałych godzinach,
 Zgłoszenia przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników administracji
jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac, a w przypadku zgłoszeń ze strony Mieszkańców uzyskać zgodę na realizację kierownika Biura Obsług Mieszkańców
lub uprawnionego pracownika;
 W przypadku awarii oraz zdarzeń nagłych, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić
do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu ……godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy
i świętami) z wyłączeniem czynności wymagających natychmiastowych interwencji,
z uwagi na zagrożenie zdrowia i życia;
 Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji
lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę
w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn
i skutków awarii;
 Przez zdarzenia nagłe Zamawiający rozumie gwałtowne, nieprzewidziane uszkodzenie
lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości (pożar, huragan, powódź, katastrofa budowlana).
 W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii
lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu.
3.3 Zakres rzeczowy:
Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży:
 dekarsko – blacharskiej;
 murarsko – tynkarskiej;
 stolarsko – ciesielskiej;
 szklarskiej;
 ślusarskiej
w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.

3.4 Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:
a) Dla części 1,2,3:
 naprawa uszkodzeń pokrycia dachowego (dachy: ceramiczne, pokryte eternitem, pokryte papą itp.) na danym budynku powodujące przecieki;
 czyszczenie, udrażnianie i naprawa rynien i rur spustowych oraz wymiana odcinka rury żeliwnej wraz z jej udrażnianiem do studzienki,
 naprawa przez lutowanie uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich dachów i elewacji na danym budynku; mocowanie elementów rynien i rur spustowych m.in. sztucery, kolanka, haki rynnowe i objemki do rur itp.
 naprawy uszkodzeń elementów więźby, nie wymagające naruszenia pokrycia dachowego;
 zabezpieczenie nadproży okiennych i stropów;
 naprawy uszkodzeń ścian, polegających na wymianie lub uzupełnianiu tynków zewnętrznych na elewacji; uszczelnianie prefabrykatów w systemie OWT, przemurowanie świetlików piwnicznych;
 naprawa tynków wewnętrznych w pomieszczeniach wspólnego użytku;
 usunięcie luźnych elementów elewacji lub dachu zagrażających bezpieczeństwu (gzymsy, sterczyny, attyki, balkony, ściany, kominy itp.);
 obsadzenie elementów pojedynczych w ścianach z cegły lub podłożach betonowych ; wymiana i przełożenie kratek wentylacyjnych, numerów budynku (kratkę wentylacyjną dostarcza wykonawca) ; drzwiczek wycierowych
 mocowanie i uszczelnianie ościeżnic i skrzydeł okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach wspólnych budynku wraz z regulacją i malowaniem, wskazanych przez Zamawiającego
 zamurowanie i wykuwanie przebić w ścianach i stropach;
 uzupełnienie wybitych szyb lub okitowanie w drzwiach i oknach pomieszczeń wspólnego użytku (łącznie z kotłowniami lokalnymi);
 naprawa stolarki ; pasowanie lub flekowanie wraz z uzupełnieniem opasek
 naprawa i wymiana okuć stolarskich;
 naprawa i montaż samozamykaczy przy drzwiach wejściowych (koszt samozamykacza nowego pokrywa zleceniodawca, dotyczy montażu nowych samozamykaczy);
 naprawa uszkodzonych posadzek, schodów, biegów schodowych w pomieszczeniach wspólnego użytku;
 roboty stolarsko-ciesielskie polegające na wymianie stopni, nosków schodowych oraz naprawa balustrad i poręczy, zerwanie uszkodzonych wykładzin podłogowych, np. gumolit, wykładzina PCV;
 naprawa poprzez wyrównanie, przełożenie lub uzupełnienie nawierzchni dróg chodników przy budynkach;
 likwidacja w okresie zimowym śniegu, oblodzeń i sopli lodowych na budynkach;
 uczestniczenie w komisjach wchodzących do mieszkań pod nieobecność najemcy;
 naprawa obiektów małej architektury;
 malowanie stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach wspólnego użytku
 w przypadkach losowych takich jak: pożar, wybuch gazu, huragan, katastrofa budowlana itp. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wykonania robót zabezpieczających oraz zobowiązany jest do wyposażenia w odpowiedni sprzęt takiego jak samochody, dźwigi, koparki itp.
 Wykonawca obowiązany jest w przypadku obecności na obiektach do zabezpieczenia lub usunięcia występującego zagrożenia życia ;
 termin wykonania zleconych prac w uzgodnieniu z pracownikami Biura Obsługi Mieszkańców;
 wykonanie innych prac budowlanych związanych z zabezpieczeniem budynku, a nie wymienionych w powyższym wykazie;
 przystąpienie do niezwłocznego zabezpieczenia otworów, studzienek okiennych piwnicznych itp.
 dojazd na zgłoszenie, bez świadczenia usługi konserwacyjnej.
b) Dla części 4:
 zabezpieczenie oraz wykonanie i montaż krat świetlikowych;
 naprawa bram, drzwi, okien metalowych;
 wykonanie oraz naprawa poręczy i balustrad metalowych
 naprawa ogrodzeń i bram wjazdowych;
 wykonanie krat metalowych na drzwi i okna wraz z zabezpieczeniem
 uczestniczenie w komisjach wchodzących do mieszkań pod nieobecność najemcy (stolarz)

Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę:
 stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 120 km
od miasta Grudziądza,
 telefonu stacjonarnego, komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.45.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część 1 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (BOM 1), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 226983.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MICH-INSTAL Miachał Gracz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Curie Skłodowskiej 14
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 63737.07

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 63737.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 232885.48
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część 2 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 2), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa prawna art 93 ust 1 pkt 1, wykonawcy nie wnieśli wadium w wyznaczonym terminie.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część 3 Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu (BOM 3), których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa prawna art 93 ust 1 pkt 1, wykonawcy nie wnieśli wadium w wyznaczonym terminie.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Wykonanie prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, których wykaz przedstawia załącznik do umowy (BOM 1,2,3).

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części. Na Część 4 Wykonanie prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, których wykaz przedstawia załącznik do umowy (BOM 1,2,3) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Na część 4 złożono 1 ofertę.
Oferta Nr 3 Wykonawca ŚLUSARSTWO Firma Tucholski ul. Kościuszki 46, 86-300 Grudziądz została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykonawca w ofercie określił czas przystąpienia do usuwania awarii 24 godz.
Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 13 „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert” określił minimalny i maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii. Wymagany minimalny czas przystąpienia do usuwania awarii nie mógł być krótszy niż 1 godzina, a maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii dopuszczalny przez Zamawiającego to 4 godziny.
Oferowany czas przystąpienia do usuwania awarii Wykonawcy jest niezgodny z naszym zapisem w SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.