eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruchnik › Zagospodarowanie terenu przy wieży widokowej w Pruchniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398380-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Gmina Pruchnik:

Zagospodarowanie terenu przy wieży widokowej w Pruchniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zadanie „Zagospodarowanie terenu przy wieży widokowej w Pruchniku” dofinansowane jest ze środków unijnych tj. Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020” - umowa o przyznanie pomocy Nr 01422-6935-UM0912325/20 z dnia 07.12.2020r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765357-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pruchnik, krajowy numer identyfikacyjny 65090042400000, ul. Rynek 1, 37-560 Pruchnik, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 166236113
faks: 166236130
e-mail: zampub@gminapruchnik.pl
www: www.pruchnik.bip.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy wieży widokowej w Pruchniku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ 271/17/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: „Zagospodarowanie terenu przy wieży widokowej w Pruchniku” zwane dalej „przedmiotem umowy”. Zamówienie obejmuje: 1)Przygotowanie terenu pod nasadzenia drzew, 2)Sadzenie drzew w labiryncie, 3)Dostawę i montaż leżaków, 4) Wykonanie i montaż tablicy. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został określony w dokumentacji przetargowej, w tym w załączniku nr 1, kosztorysie ofertowym w excelu do WYCENY stanowiący
załącznik nr 8 do SIWZ, załączniku nr 10, 11 – poglądowe zdjęcia. Wykonawca winien wycenić i dołączyć do oferty załącznik nr 8 do SIWZ. 3.Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją przetargową, poleceniami nadzoru inwestorskiego (jeśli został ustanowiony), z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. Wykonawca najpóźniej przed dostawą i montażem poszczególnych elementów zamówienia, winien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego np. kartę techniczną lub opis lub inny dokument zawierający parametry techniczne elementu dostawy a w kolejności powiadamiać
Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie ich realizacji, montażu, zasadzeniu itp..4.Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby
doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów,Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie orszych właściwościach i jakości oraz nie będą prowadzić do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia, wyposażenie itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostarczone i zamontowane URZĄDZENIA/wyposażenie winny być bezpieczne, posiadać niezbędne atesty i/lub certyfikaty, powinno spełniać polskie i/lub europejskie normy. Certyfikaty bezpieczeństwa na poszczególne elementy wyposażenia przedkłada jedynie Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego asortymentu, w szczególności urządzeń, wyposażenia itp. wolnego od wad prawnych i fizycznych i zamontowania go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ze względu na charakter zamówienia – DOSTAWY art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp nie
ma zastosowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 43.32.50.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52803.98 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Tomasz Pakuła
Email wykonawcy: tomekp21@o2.pl
Adres pocztowy: Jacnia 55
Kod pocztowy: 22-442
Miejscowość: Adamów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 52754.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23238.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52754.70
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.