To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi wo kresie od 4.01.2021r. do 31.12.2021r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 764189-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-32 265 35 03
faks: 0-32 265 35 03
e-mail: czeladz7@wp.pl
www: www.sp7.czeladz.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.sp7.czeladz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Czeladzi wo kresie od 4.01.2021r. do 31.12.2021r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/1/D/SP7/2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby zamawiającego w zakresie : art. spożywczych, produktów zwierzęcych, mięso i przetwory mięsne, nabiał i jego przetwory, jaja, świeże warzywa i owoce, pieczywo, mrożonki i ryby. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty powinny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności: -Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.); - Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera: Zał. 2A- 2D Formularze asortymentowo-ilościowo cenowe(będące jednocześnie opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikiem do formularza ofertowego Zał. nr 1A-1D Projektowane Postanowienia umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pozostałe produkty spożywcze nabiał, jaja, pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37707.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 39933.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40475.29
Waluta: PLN
NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i przetwory mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38563.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41768.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41768.79
Waluta: PLN
NAZWA: Świeże i przetworzone warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 38889.41 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40837.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60355.38
Waluta: PLN
NAZWA: Mrożonki, ryby mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25011.92 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26262.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30419.73
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie 24aa ust. 1 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp :
Zamawiający przewidział zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp tzw. procedury „odwróconej”
Procedura „odwrócona” polega na tym, że Zamawiający w pierwszej kolejności dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia ofert (art. 89 ust. 1 ustawy pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej Wykonawcy tj. bada oświadczenia własne Wykonawcy, o których mowa w art. 25a, po czym wzywa tego wykonawcę do złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 1 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Usługa gastronomiczna w Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.06.2024 do 31.12.2024
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Świadczenie usług prawniczych polegających na kompleksowej obsłudze prawnej działalności Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obwodnicy osiedla Rojce w Czeladzi - etap I"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI
- Sukcesywne półroczne dostawy artykułów żywnościowych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach - 01.07.2024 - 31.12.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 4 "Bolka i Lolka" w Nowym Tomyślu
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (VII-XII 2024 r.)
- sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.