eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa paliw na potrzeby MZDiM w Bytomiu 2021r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397777-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów:

Dostawa paliw na potrzeby MZDiM w Bytomiu 2021r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616833-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 616833-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 323 969 700
faks: 323 969 702
e-mail: zamowiani@mzdim.bytom.pl
www: www.mzdim.bytom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw na potrzeby MZDiM w Bytomiu 2021r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DNP.260.46.2020.PN.D

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg
i Mostów w Bytomiu w 2021r. obejmująca zakup:
a) oleju napędowego - w ilości do 59 390 litrów,
b) benzyny bezołowiowej 95-oktanowej - w ilości do 21 581 litrów.
Olej napędowy winien spełniać Polską Normę PN-EN-590 z późn. zm., natomiast benzyna bezołowiowa Pb 95 Polską Normę PN-EN-228 z późn. zm. Pozostałe parametry zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r.,pózn. 1680 z późn. zm.)
3.2. Podane ilości paliw są orientacyjne (szacunkowe) i mają na celu porównanie cen ofertowych i dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty.
3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z w/w paliw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego.
3.4. Dostawa paliw odbywać się będzie poprzez sukcesywne, bieżące, bezgotówkowe zakupy paliw na stacjach benzynowych Wykonawcy.
3.5. Zakupy paliwa będą dokonywane na stacji paliw Wykonawcy, znajdującej się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
3.6. Wykaz pojazdów ze wskazaniem nr rejestracyjnych oraz rodzajem paliw zawiera Tabela, stanowiąca Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
3.7. Zakup paliw następować będzie przy pomocy 28 kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będzie bezgotówkowy zakup paliwa, przy czym 24+4 kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a 3 wystawione zostaną w celu realizacji zakupu odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń Zamawiającego (koparkoładowarka, warsztat, pompa, sprzęt).
3.8. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu karty paliwowe do 10 dni od dnia zawarcia umowy.
3.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby kart w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dostarczenia dodatkowych kart w przypadku zwiększenia liczby pojazdów w terminie 7 dni.
3.10. Wykonawca umożliwi dokonanie zablokowania karty paliwowej (flotowej) przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub dokona zablokowania karty we własnym zakresie niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia o zagubieniu lub kradzieży kary. Zamawiający z chwilą zgłoszenia utraty karty Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby nieuprawnione na podstawie tej karty.
3.11. Zakup paliw odbywać się będzie według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego upustu określonego w ofercie Wykonawcy.
3.12. Potwierdzeniem transakcji na stacji jest kwit WZ, który zawiera następujące dane: adres stacji paliw, na której odbyła się transakcja, datę transakcji, nr karty, nr rejestracyjny tankowanego pojazdu, stan licznika (na życzenie klienta), rodzaj i ilość paliwa oraz wartość transakcji.
3.13. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu – za okres od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 dnia do końca miesiąca, po wystawieniu faktury przez Wykonawcę.
3.14. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie zakupionego paliwa i cen z dnia zakupu (z uwzględnieniem wskazanego w ofercie upustu), do wartości wskazanej w ofercie.
3.15. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu internetową platformę klienta, zawierającą w/w informacje o dokonanych transakcjach, za pomocą której możliwe będzie bieżące i archiwalne śledzenie dokonanych transakcji

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 446341.39 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FLOTEX II sp. z o.o. sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Premysłowa 5
Kod pocztowy: 35-105
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 344560.06

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 333655.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 344560.06
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.