eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie usługi ochrony stacjonarnej i dozoru mienia na terenie obiektów Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, ulica Andersa 9 w Sosnowcu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397734-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych:

Wykonanie usługi ochrony stacjonarnej i dozoru mienia na terenie obiektów Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, ulica Andersa 9 w Sosnowcu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611232-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, Plonów 22i, 41-214 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 291 79 22
e-mail: sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
www: www.mzuk.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi ochrony stacjonarnej i dozoru mienia na terenie obiektów Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych, ulica Andersa 9 w Sosnowcu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP120/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi objęte przedmiotem zamówienia powinny być świadczone zgodnie z wymaganiami określonymi dla każdej z części odpowiednio:
1. ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Przedmiotowe zamówienie:
I.1 USŁUGA OCHRONY STACJONARNEJ I DOZORU MIENIA OBIEKTÓW DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI znajdującego się w strukturze Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu – ul. Andersa 9 – boczna)

W zakresie świadczenia usług ochrony i dozoru Zamawiający wymaga:
1. Zapewnienia bezpośredniej, fizycznej ochrony wewnętrznej i zewnętrznej obiektów stanowiących przedmiot zamówienia na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.
2. Zabezpieczenia mienia przed aktami dewastacji, wandalizmu i chuligaństwa oraz przeciwdziałania kradzieżom, napadom zarówno wewnątrz obiektu jak i w granicach jego zewnętrznego terytorium.
3. Zabezpieczenia przed wstępem na teren obiektu osób nieupoważnionych oraz nie posiadających zgody administratora budynku.
4. Zapewnienia pracownikom ochrony środków łączności bezprzewodowej, w tym stałego kontaktu z Grupą Interwencyjną ( patrolem )Wykonawcy.
5. Posiadania przez Wykonawcę Grupy Interwencyjnej (patrol), która jest zobowiązana do świadczenia usługi ochrony na każdorazowe wezwanie pracownika Wykonawcy. Grupa Interwencyjna (patrol) winna składać się z co najmniej dwóch pracowników Wykonawcy posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Kontakt telefoniczny do Grupy Interwencyjnej (patrol) winien być przekazany uprawnionemu pracownikowi Zamawiającego, który zostanie wskazany najpóźniej w dniu podpisania umowy. Koszty podejmowania działań Grupy Interwencyjnej (patrol) winny być wkalkulowane w cenę oferty i żadne interwencje nie uprawniają Wykonawcy do zgłaszania roszczeń do Zamawiającego z tytułu ewentualnych kosztów działania Grupy Interwencyjnej (patrol).
6. Zapewnienia przez Wykonawcę Grupy Interwencyjne (patrol)j o czasie reakcji nie dłuższym niż 30 minut. Przez czas reakcji Grupy Interwencyjnej (patrol) Zamawiający przyjmuje czas wyrażony w minutach jaki upłynie od momentu zgłoszenia potrzeby interwencji do chwili faktycznego podjęcia działań Grupy Interwencyjnej (patrol) na terenie obiektu.
7. Przez cały okres obowiązywania umowy ochrony Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia skutecznej ochrony powierzonego mienia w godzinach wskazanych niżej.
8. Zapewnienia przez Wykonawcę, że pracownicy ochrony wykonujący usługę winni dokonywać obchodów wewnętrznych i zewnętrznych każdego ochranianego obiektu w odstępach czasu gwarantujących profilaktykę zabezpieczenia,
9. Zapewnienia pracownikom ochrony jednolitego umundurowania i imiennych identyfikatorów.
10. Posiadania przez pracowników ochrony odpowiednich predyspozycji psychofizycznych zapewniających wykonanie zadań (odpowiedni do realizacji zadania wiek, stan zdrowia, sprawność fizyczna, wysoka kultura osobista).
11. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w oparciu o pracowników nie skazanych prawomocnym orzeczeniem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie,
12. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia „Książki służby ochrony obiektu”, w której zapisywane będą wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia, ponadto w książce tej pracownicy Wykonawcy potwierdzają podpisem zapoznanie się z poleceniami, uwagami, zarządzeniami itp.
13. Natychmiastowego informowania osoby wskazanej przez Dyrektora Zakładu o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć bezpośredni i pośredni wpływ na bezpieczeństwo chronionego obiektu
- sprawdzania poprawności zamknięcia pomieszczeń
- sprawdzania zamknięcia okien oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia
- sprawdzania zabezpieczenia zewnętrznego chronionych obiektów
- niedopuszczaniu do przebywania na terenie obiektu osób nieuprawnionych,
- przeciwdziałaniu kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku,
- natychmiastowym podejmowaniu działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych innych zdarzeń losowych,
14. W przypadku kradzieży, dewastacji lub jakiegokolwiek uszczerbku na mieniu Zamawiającego popełnionych w wyniku niedopilnowania obiektów przez Wykonawcę lub spowodowanych działaniem osób wykonujących umowę Zamawiający będzie dochodził odszkodowania od Wykonawcy.
15. Za znajomość przez pracowników Wykonawcy obsługi wszystkich systemów odpowiada Wykonawca.
16. W sytuacjach szczególnych ścisłej współpracy ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną,
Strażą Miejską.
17. Niedopuszczania do wnoszenia na teren ochranianego budynku materiałów łatwopalnych i niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania przez przedstawicieli firm zewnętrznych.
18. Sprawowania kontroli nad legalnością wynoszenia z obiektów sprzętu i materiałów będących własnością Zamawiającego zgodnie z Instrukcją kontroli ruchu osobowego i samochodowego (Załącznik do SIWZ)
19. Wykonawca jest odpowiedzialny za zapoznanie i egzekwowanie przestrzegania przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia wszelkich regulaminów instrukcji, poleceń obowiązujących na terenie budynku, w tym między innymi instrukcji przeciwpożarowych oraz zasad BHP, w szczególności zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp.
20. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu.

I.2. Termin i zakres wykonania zamówienia dla obiektów znajdujących się przy ulicy Andersa 9
w Sosnowcu

od 01.01.2021 godz. 6:00 do 31.12.2021 godz. 6:00
Ochrona i dozór mienia winien być pełniony:
poniedziałek – piątek: w godz. 15:00-6:00 dnia następnego
soboty, niedziele i święta: w godz. 6:00-6:00 dnia następnego
Zamawiający zapewnia dozorującym pomieszczenie portierni bez zaplecza sanitarnego.

Teren, na którym znajdują się obiekty Działu Utrzymania Czystości jest ogrodzony a stanowisko dozorowania zlokalizowane jest na stałe. Na dozorowanym terenie znajdują się:
budynek w skład którego wchodzą pomieszczenia:
- administracji
- magazynu,
- warsztatu naprawczo-samochodowego,
- garaże dla pojazdów i maszyn,
- wiaty magazynowe,
Na tym terenie Zamawiający prowadzi przede wszystkim działalność w systemie 3 zmianowym.
Zgodnie z zadaniami statutowymi MZUK w ciągu doby możliwy jest:
- ruch pieszych
- ruch materiałów z magazynu i do magazynu
- ruch pojazdów
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
Wymagania ogólne:
W celu zabezpieczenia mienia przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży, w tym w wyniku włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków i obiektów, w celu ochrony w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionym/dozorowanym do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie między innymi:
- podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionym
- dokonywanie obchodów co najmniej raz na 2 godziny w porze nocnej w szczególności zwracając szczególną uwagę na zabezpieczenie przed pożarem i zalaniem pomieszczeń,
- ochrona obiektów oraz mienia Zamawiającego w szczególności przed: rabunkiem, włamaniem, zalaniem, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, uszkodzeniem oraz przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń,
- w sytuacjach szczególnego zagrożenia - ścisła współpraca ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską itp.,
- udostępnianie pomieszczeń jednostki po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy na podstawie zezwolenia pisemnego oraz prowadzenie stosownej ich ewidencji (z podaniem imienia i nazwiska osoby, godziny wejścia i wyjścia, kluczy, jakie zostały tej osobie udostępnione oraz wszelkich spostrzeżeń i uwag),
- przyjmowanie i wydawanie kluczy pracownikom Zamawiającego wraz ze stosownym odnotowaniem tego
- znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż. oraz zaworów wodnych,
- wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektów, zleconych przez Zamawiającego,
- prowadzenie "Książki raportów ze służby", której zapisy będą obejmować :obsadę personalną pracowników ochrony na zmianie, czas ich pracy, zwięzły opis zaistniałych wydarzeń w toku służby, fakt przeprowadzenia kontroli przez osoby funkcyjne. Zapis kontroli ma odzwierciedlać zagadnienia poddane sprawdzeniu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wnioski, jakie działania podjęto celem ich usunięcia,
- ochrona obiektów, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,
- stosowanie wewnętrznych procedur funkcjonujących u Zamawiającego,
- sprawdzanie pomieszczeń po wyjściu personelu sprzątającego, w tym w szczególności: zamknięcie okien, zgaszenie świateł, zamknięcie drzwi, dokręcenie kranów,
- bezzwłoczne powiadamianie organów ścigania, innych służb oraz Zamawiającego o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich organów i służb,
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu przez 7 dni w tygodniu stały kontakt telefoniczny z pracownikiem Wykonawcy odpowiedzialnym za realizację umowy.
Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w umundurowanie, identyfikatory imienne, środki łączności. Zamawiający pozostawia Wykonawcy swobodę w doborze pozostałego wyposażenia technicznego oraz stosowania środków przymusu bezpośredniego w ramach obowiązujących przepisów prawnych.
Wykonawca zobowiązany jest do kontroli oraz natychmiastowej reakcji i zabezpieczenia stanowiska ochrony w nieprzekraczalnym czasie do 20 minut - w szczególności przypadku: braku obsady stanowiska ochrony, rażących uchybień podczas pełnienia dyżuru przez pracownika ochrony, stwierdzeniu niedyspozycji pracownika ochrony.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania co najmniej 1 grupy interwencyjnej (patrolu) , działającej na terenie administracyjnym miasta Sosnowiec, (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji) do wsparcia pracowników ochrony na poszczególnych posterunkach. Czas dojazdu od chwili wezwania do danego ochranianego obiektu Zamawiającego nie może przekroczyć czasu reakcji (PATROLU) grupy interwencyjnej zadeklarowanego w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem, że maksymalny czas reakcji wynosi 30 minut od powiadomienia/ zaalarmowania Wykonawcy do przyjazdu grupy interwencyjnej na miejsce interwencji. Grupa interwencyjna, to co najmniej dwóch pracowników ochrony, którzy po uzyskaniu informacji o zagrożeniu chronionych osób lub mienia Zamawiającego, udają się na teren obiektu Zamawiającego w celu realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia łączności pomiędzy pracownikami ochrony a mobilnymi grupami interwencyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli działalności grupy interwencyjnej poprzez wezwanie grupy raz na kwartał bez ponoszenia skutków finansowych.
Wykonawca musi posiadać i utrzymywać w gotowości do użycia (patrole) Grup Interwencyjnych przez cały okres trwania umowy. Zamawiający wymaga, aby (patrol) Grupa Interwencyjna była w gotowości do skutecznych działań w razie potrzeby. Skład osobowy i wyposażenie (patrolu) Grupy Interwencyjnej musi zapewniać skuteczne jej działanie.

W razie stwierdzenia w szczególności: awarii sieci energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, telefonicznej, pożaru, zalania, włamania, kradzieży, obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb oraz Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 97556.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorrstwo Produkcyjne i Usługowo-Hnadlowe NOWA Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Teatralna 9/416
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 97556.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 97556.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 124468.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.