eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › BUDOWA HALI LODOWISKOWEJ Z ZAPLECZEM W EŁKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397689-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Miasto Ełk:

BUDOWA HALI LODOWISKOWEJ Z ZAPLECZEM W EŁKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 608637-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540238399-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 087 73 26 200
faks: 087 73 26 230
e-mail: zium@um.elk.pl
www: www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA HALI LODOWISKOWEJ Z ZAPLECZEM W EŁKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-ZP.271.26.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot
zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa „Hali lodowiskowej z zapleczem w Ełku” przy ulicy
Piłsudskiego 29. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach programu sportowa Polska - Program rozwoju lokalnej
infrastruktury sportowej-edycja 2019. Prace budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie
sportowym. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Demontaż ogrodzenia panelowego wraz z bramami i
furtkami o wysokości 4-6m i długości 142m (elementy do odzysku i przekazania użytkownikowi, tj.
MOSiR Ełk), b) Demontaż istniejącej hali namiotowej dwuspadowej o konstrukcji stalowej z
przekryciem brezentem o wymiarach w rzucie 22x42m i wysokości 7m (do odzysku i przekazania
użytkownikowi, tj. MOSiR Ełk), c) Demontaż instalacji lodowiska wraz z utylizacją, d) Demontaż
nawierzchni trawiastej boiska sportowego wraz z zasypką piaskowo-gumową o powierzchni 935m2 wraz
z utylizacją, e) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem, f) Wykonanie robót ziemnych
wraz z odwiezieniem, g) Wywiezienie i utylizacja elementów nie nadających się do ponownego użytku,
h) Budowa hali lodowiska wraz z zapleczem socjalnym o powierzchni 1100m2 (hala 978,14m2 +
budynek zaplecza socjalnego 121,80m2) wraz z wykonaniem: • instalacji elektrycznych (obwody rozdzielcze, tablice rozdzielcze, obwody odbiorcze, instalacje wyrównawcze i przeciwporażeniowe,
osprzęt elektroinstalacyjny, instalacja odgromowa, oprawy oświetleniowe, kurtyna powietrzna), •
instalacji teletechnicznych (monitoring obiektu, instalacja p-poż; nagłośnienie), • instalacji sanitarnych
(instalacje wody zimnej i ciepłej, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja
centralnego ogrzewania, instalacja chłodnicza z agregatami chłodniczymi dla potrzeb centrali went.,
instalacja wentylacji mechanicznej, węzeł cieplny), • elementów tak zwanego „białego montażu”, w tym
między innymi: umywalki porcelanowe; miski ustępowe porcelanowe wraz deską sedesową wolnoopadającą; pisuary porcelanowe; zlewozmywaki ze stali nierdzewnej; baterie i zawory czerpalne; wpusty
podłogowe; • elementów wyposażenia stałego hali lodowiska (samoprzymarzalne bandy lodowiska,
instalacja lodowiska wraz z agregatami, mata pod rolbę), • oznakowania i dostosowania pomieszczeń do
wymogów przeciwpożarowych wg opracowanej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, i) Wykonanie
instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku przez uprawnione osoby, j) Wykonanie projektu
węzła cieplnego (Zamawiający wymaga uzgodnienia projektu z Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej
w Ełku przed realizacją) przez uprawnione osoby zgodnie z wydanymi warunkami dostawcy ciepła, k)
Wykonanie projektu warsztatowego konstrukcji stalowej hali lodowiska przez uprawnione osoby, l)
Wykonanie i przebudowa istniejących przyłączy budynku do wszystkich mediów, w tym: WLZ-ty, sieci
wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci teletechnicznej, przyłącza i sieci c.o.
m) Przestawienie oświetlenia zewnętrznego w nową lokalizację z wymianą: oprzewodowania, tabliczek
bezpiecznikowych, świetlówek, n) Wymianę gruntu rodzimego niezagęszczalnego po pracach sieciowych
na grunty zagęszczalne mineralne oraz ich zagęszczenie do Is=0,97, w zakresie wszystkich wykopów pod
nawierzchniami utwardzonymi, o) Regulację wysokościową istniejącego uzbrojenia do nowej
nawierzchni elementów takich jak: włazy, kraty, skrzynki, obudowy zasuw, p) Przebudowa i wykonanie
nowych dojść pieszych i dojazdów do budynku z kostki betonowej gr. 8cm, q) Zagospodarowanie terenu
zielenią niską i wysoką, w tym: • przesadzenie drzew oraz krzewów, • założenie trawników poprzez
darniowanie, r) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów,
podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych, s)
Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych, t) Uruchomienie i sprawdzenie wszystkich
zainstalowanych instalacji i sieci, u) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w
tym między innymi: • projekt warsztatowy hali lodowiska, • projekt węzła cieplnego, • instrukcja
bezpieczeństwa pożarowego dla budynku, • dokumentacja geodezyjna powykonawcza, • inspekcja TV
wykonanych sieci sanitarnych, • oświadczenia kierownika budowy oraz kierowników robót, • protokoły z
badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, • atesty i certyfikaty wbudowanych
materiałów, • inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. v) Uzyskanie decyzji
pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu Inwestora. UWAGA: 1) Szczegółowe wytyczne do realizacji robót zawarto w Załączniku nr1. 2) Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza: a)
Wykonanie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK), b) Dostawę i montaż mebli (stół, krzesła,
pufy, regały, suszarki do łyżew, szafki czterodzielne), c) Dostawę i montaż sprzętu sportowego (łyżwy),
d) Dostawę i montaż wyposażenia łazienek (pojemnik na papier toaletowy, pojemnik na ręczniki
papierowe, lustra łazienkowe, dozownik mydła, kosz na nieczystości). 1.2. W ramach zaoferowanej ceny
wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na
czas realizacji robót budowlanych, b) przekazać materiały z rozbiórki nadające się do ponownego
zastosowania (hala, ogrodzenie, kruszywo) dla Zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do
15km od placu budowy, c) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan
uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na
załączonych mapach, d) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej
bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi
przepisami, e) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do
utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji. f) uczestniczyć w przeglądach
gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji -
należy przyjąć 2 przeglądy rocznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty „Projekt
hala lodowiska z zapleczem socjalnym”, szczegółowe specyfikacje techniczne. Wykonawca powinien
przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż –
umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy
uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej
wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej
ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. 1.3. Wymagania ogólne Zamawiającego w
zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. a) Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania
przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi
zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami. b)
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót
mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający
dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w
dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach
robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak
założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz
będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość,
trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. c) Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem
należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. d) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r „Prawo
Budowlane” oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. „O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami”. 1.4.
Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu
zamówienia. 1.4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)
roboty rozbiórkowe i ziemne, b) roboty budowlane i instalacyjne, c) roboty tzw. wykończeniowe, d)
roboty związane z wykonaniem sieci i przyłączy, e) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
utwardzonych, f) roboty związane z zagospodarowaniem zielenią, g) inne czynności związane z
wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem
robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących
budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.4.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający
uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane w punkcie 1.4.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.4.3. W trakcie realizacji zamówienia
na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży
zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w
punkcie 1.4.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub
podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których
dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne
określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte
wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby
uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za
zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę
osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie
wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został
sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych
(RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu
powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o
pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać
przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.)
1.4.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1. czynności zamawiający przewiduje
sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w
istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie
przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego
dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4.1.
czynności. 1.4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez
wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez
Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnych
miesięcy od daty odbioru końcowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.22.11

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3007678.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHU Marta Machaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 24 lok. 1
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3648555.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3648555.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4477426.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.