eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › Ochrona targowisk położonych w Gubinie przy ul. Obrońców Pokoju (Targowisko Spożywcze)i przy ul. Śląskiej (Targowisko Przemysłowe)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397632-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych:

Ochrona targowisk położonych w Gubinie przy ul. Obrońców Pokoju (Targowisko Spożywcze)i przy ul. Śląskiej (Targowisko Przemysłowe)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761746-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 97803746000000, ul. Piastowska 2, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 684 558 193
faks: 684 558 223
e-mail: r_gasior@o2.pl
www: https://bip.wrota.lubuskie.pl/mzuk_gubin
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona targowisk położonych w Gubinie przy ul. Obrońców Pokoju (Targowisko Spożywcze)i przy ul. Śląskiej (Targowisko Przemysłowe)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): K.25.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
a)odnotowywanie w książce służby faktu rozpoczęcia służby, stanu zabezpieczenia obiektów oraz zakończenia służby,
b)kontrola dokumentów uprawniających do wejścia, wjazdu i wyjazdu pojazdów z terenu targowiska po zamknięciu obiektów chronionych,
c)reagowanie na próby wejścia lub wjazdu na terenie chronionym osób i pojazdów nieuprawnionych,
d)obserwacja parkujących i wjeżdżających pojazdów,
e)patrolowanie terenu chronionego i odnotowywanie zaistniałych zdarzeń w książce służby,
f)sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektów położonych na terenie targowisk,
g)informowanie Zamawiającego o przypadku wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo obiektu,
h)powiadomienie w trybie alarmowym służb uprawnionych do działań interwencyjnych oraz Zamawiającego o przypadku poważnego zagrożenia w obiekcie chronionym,
i)zatrzymanie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,
j)odnotowywanie zaistniałych wydarzeń w przebiegu całej służby w prowadzonej książce służby,
k)dokonywanie kontrolnego obchodu całego targowiska, stwierdzenie stanu zabezpieczenia znajdujących się na nim obiektów i urządzeń oraz odnotowywanie tego faktu w książce służby, w momencie przekazania służby,

Wykonawca będzie wykonywał:

a) zadania określone w pkt a- k w okresie od 01.01.2021r. do 28.02.2021r. oraz od 01.11.2021r. do 31.12.2021r. w dni robocze, soboty w godzinach od 17.00 do 6.00, w niedziele w godzinach od 15.30 do 6.00, w pozostałe dni i święta całodobowo,
b) zadania określone w pkt a-k w okresie od 01.03.2021r. do 31.10.2021r. w dni robocze, soboty w godzinach od 19.00 do 6.00, w niedziele w godzinach od 16.00 do 6.00, w pozostałe dni i święta całodobowo.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.71.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 216818.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: HOLDING HUNTERS Sp. z o. o., spółka K.
Email wykonawcy: ewa.mrotek@hunters.pl
Adres pocztowy: ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
Kod pocztowy: 62-065
Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: GREEN HUNTERS Sp. z o. o., spółka K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
Kod pocztowy: 62-065
Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: Busines Solutions Center Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 151/4U, 02-326 Warszawa
Kod pocztowy: 02-326
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: BLUE HUNTERS Sp. z o.o., Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski
Kod pocztowy: 62-065
Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 216818.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 216818.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 216818.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.