eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja usługi utrzymania i wsparcia technicznego Systemu wspierającego obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510397627-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich:

Realizacja usługi utrzymania i wsparcia technicznego Systemu wspierającego obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Programu Współpracy INTERREG V-A Polska –Słowacja 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 596878-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000, Domaniewska 39 a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 3783100, 22 3783111
faks: 22 2019725
e-mail: przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
www: https://www.cpe.gov.pl

adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.p
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi utrzymania i wsparcia technicznego Systemu wspierającego obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WA.263.42.2020.KR

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi utrzymania i wsparcia technicznego Systemu wspierającego obsługę wniosków aplikacyjnych oraz projektów w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do projektu umowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. Głównym zadaniem Systemu jest umożliwienie zarejestrowanym użytkownikom utworzenia, edycji oraz przekazania do WST wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w ramach zdefiniowanych w Systemie naborów. Wniosek ma charakter formularza zawierającego szereg pól o różnych właściwościach, które należy wypełnić przed jego rejestracją. System umożliwia: 1.Wielokrotne przesyłanie wniosku pomiędzy WST a użytkownikiem (Wnioskodawcą lub Beneficjentem), w celu zmiany lub uzupełnień zdefiniowanych pól;2. Zapraszanie do współtworzenia/edytowania wniosku innych wnioskodawców i beneficjentów; 3. Dokonywanie przez pracowników WST i ekspertów ocen wniosków aplikacyjnych w ramach zdefiniowanych kart ocen;4.Tworzenie przez pracowników WST podstaw decyzji dla członków Komitetu Monitorującego w Programie, zawierających wybrane elementy wniosku o dofinansowanie i podsumowanie ocen; 5.Tworzenie spersonalizowanych raportów statystycznych na podstawie wyboru ich części składowych oraz ich eksport; 6.Zarządzanie przez Zamawiającego kontami użytkowników, podstawową konfigurację Systemu w zakresie właściwości hasła, długości sesji i zarządzanie określonymi rolami; 7.Komunikację z SL2014: przesyłanie naborów, wniosków i umów o dofinansowanie utworzonych w Systemie na podstawie zatwierdzonych wniosków o dofinansowanie; aktualna dokumentacja dotycząca wymiany danych z SL2014 stanowi załącznik nr 1 do niniejszego SOPZ. System funkcjonuje w dwóch wersjach językowych: polskiej i słowackiej. Podstawowe role (poziomy uprawnień) w Systemie to: 1. Administrator – funkcja ta jest przeznaczona wyłącznie dla wybranych pracowników Zamawiającego; 2.Pracownik – funkcja ta jest przeznaczona dla pracowników Zamawiającego, występuje ona w kilku wariantach o zróżnicowanym dostępie do poszczególnych funkcji Systemu; 3.Beneficjent – funkcja ta jest przeznaczona dla wnioskodawców i beneficjentów. System stanowi narzędzie pozwalające na przygotowanie, weryfikację poprawności danych oraz wygenerowanie pliku pdf wniosku o dofinansowanie w ramach Programu. Dodatkowo aplikacja stanowi narzędzie zarządzania naborami, oceną i kontraktacją projektów, jak również pozwala na przesyłanie danych do systemu SL2014. System został napisany w języku Java z wykorzystaniem Framework Open Source „ZK7.0” https://zkoss.org/, projekt zarządzany jest za pomocą narzędzia Apache Maven https://maven.apache.org/. Baza danych PostgreSQL 12.1. System działa na JRE 1.7 na kontenerze servletów Apache Tomcat http://tomcat.apache.org/ i komunikuje się z bazą damych w oparciu o ORM Hibernate 4.0. http://hibernate.org/orm/. Serwer produkcyjny bazy danych i System uruchomiony jest na serwerze Zamawiającego. Serwer testowej bazy danych uruchomiony jest na hostowanym serwerze dedykowanym wykupionym przez poprzedniego Wykonawcę. Dokumenty w formacie pdf tworzone są w oparciu o bibliotekę Eclipse Birt http://www.eclipse.org/birt/. System od strony użytkownika dostępny jest w przeglądarkach www i działa poprawnie dla ogólnie dostępnych aktualnych wersji przeglądarek Mozilla Firefox, Opera, Internet Explorer, Google Chrome, Microsoft Edge. Udział w testach odtworzeniowych systemu i aplikacji (nie częściej niż raz na 6 miesięcy). Maksymalna przewidywana liczba użytkowników Systemu: 2000.Maksymalna przewidywana liczba wszystkich wersji wniosków o dofinansowanie: 1500. System w wersji dla beneficjentów dostępny jest pod adresem https://eplsk.eu/plsk. Wzór wniosku o dofinansowanie wraz z instrukcją jego wypełniania według stanu na dzień ogłoszenia zamówienia stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszego SOPZ. Aktualnie domena eplsk.eu jest w dyspozycji dotychczasowego wykonawcy. Domena utrzymywana jest w Home.pl i opłacona została do 03.07.2021 r. Zamawiający wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z pózn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności w postaci obsługi systemu zgłoszeniowego typu HelpDesk, o którym mowa w rozdziale 4, pkt 3 SOPZ, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzenia za pracę (Dz.U. z 2018, poz. 2177 z późn. zm.), przez cały okres realizacji Zamówienia. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wskazane w niniejszym ustępie. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności druku kalendarzy w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, które powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię deklaracji ZUS RCA pracownika za każdy miesiąc realizacji zamówienia. Kopia umowy/umów/deklaracji powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osoby wykonującej czynności druku, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej ww. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez PIP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 72.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 187200.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Grzegorz Sztaba FILISOFT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Adama Bochenka 10 lok. 95, 30-693 Kraków
Kod pocztowy: 30-693
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 230256.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 216529.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 230256.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.