eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Usługa konserwacyjno-serwisowa systemówbezpieczeństwa obiektu Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4 w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510397223-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.:

Usługa konserwacyjno-serwisowa systemówbezpieczeństwa obiektu Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4 w Częstochowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614440-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 15039906900000, Ul. Śląska 11, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 34 368 82 78
faks: 34 368 82 79
e-mail: sekretariat@hala-czestochowa.pl
www: https://bip.hala-czestochowa.pl/strona?id=14
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacyjno-serwisowa systemówbezpieczeństwa obiektu Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4 w Częstochowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 1/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Doobowiązków Wykonawcy należy w szczególności konserwacja i serwis: SYSTEMU SYGNALIZACJIPOŻARU (SAP) ESSER - łączna ilość urządzeń zainstalowanych w systemie podlegających konserwacjiwynosi 1027 urządzeń. 1) Przegląd central sygnalizacji pożaru wraz z panelami obsługi, modułami pętlidozorowych, modułami rozszerzeń, wbudowanymi drukarkami zdarzeń, zasilaczami oraz akumulatoramirezerwowymi, 2) Diagnostyka komputerowa z zastosowaniem oprogramowania serwisowego, 3)Kontrola poprawności pracy wszystkich pętli dozorowych (esserbus), 4) Kontrola poprawności pracycałej sieci central (essernet), 5) Sprawdzenie poziomu zabrudzenia detektorów automatycznych dymu, 6)Sprawdzenie poprawności działania automatycznych czujek dymu i temperatury poprzez ich zadymienieoraz kontrola poprawności opisów elementów w systemie, 7) Sprawdzenie działania wskaźnikówzadziałania czujek, 8) Sprawdzenie i regulacja parametrów czujek liniowych dymu, 9) Sprawdzeniedziałania ręcznych ostrzegaczy pożarowych, 10) Sprawdzenie działania monitoringu zewnętrznego do Stacji Monitorowania Alarmów oraz PSP w Częstochowie, 11) Sprawdzenie działania modułówkontrolno - sterujących systemu, 12) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy pożarowych orazstanu zasilania rezerwowego (akumulatorów), 13) Sprawdzenie poprawności współpracy systemu SAP zinnymi instalacjami bezpieczeństwa w obiekcie tj.: DSO, oddymianie, wentylacja nadciśnieniowa,wentylacja bytowa, klimatyzacja, dźwigi wind osobowych, klapy pożarowe odcinające, kontrola dostępu,zasilanie gniazd 230V nagłośnienia lokalnego, otwarcie drzwi ewakuacyjnych, monitoring instalacjitryskaczowej, monitoring zasilaczy pożarowych oraz monitoring systemu zasysającego. INSTALACJISYSTEMU ZASYSAJĄCEGO STRATOS - łączna ilość urządzeń zainstalowanych w systemiepodlegających konserwacji wynosi 8 urządzeń oraz 600mb rurarzu zasysającego zainstalowanego podstropem Hali. 1) Przegląd, kontrola pracy laserowego detektora zasysającego, 2) Diagnostykakomputerowa detektorów oraz sieci zasysającej oprogramowaniem serwisowym, 3) Sprawdzenie iregulacje parametrów zasilaczy pożarowych oraz stanu zasilania rezerwowego (akumulatorów), 4)Konserwacja oraz czyszczenie rurarzu zasysającego pod stropem Hali, SYSTEMU WIZUALIZACJI 1) Kontrola pracy interfejsu integracyjnego, 2) Kontrola pracy modułu RS232, 3) Kontrola i konserwacjakomputera (stacji roboczej systemu wizualizacji), 4) Sprawdzenie działania oprogramowaniawizualizacyjnego podczas prób systemów bezpieczeństwa. SYSTEMU STEROWANIA KLAPAMIPOŻAROWYMI ODCINAJĄCYMI - łączna ilość urządzeń zainstalowanych w systemie podlegającychkonserwacji wynosi 266 urządzeń. 1) Przegląd szaf zasilająco – sterujących, 2) Sprawdzenie działaniamodułów kontrolno - sterujących systemu, 3) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy pożarowychoraz stanu zasilania rezerwowego (akumulatorów), 4) Kontrola położenia oraz działania pożarowych klapodcinających, 5) Kontrola prawidłowego odwzorowania stanów klap w systemie SAP INSTALACJISTEROWANIA DRZWIAMI EWAKUACYJNYMI - łączna ilość urządzeń zainstalowanych w systemiepodlegających konserwacji wynosi 137 urządzeń. 1) Przegląd sterowników bram pożarowych iewakuacyjnych, 2) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy pożarowych oraz stanu zasilaniarezerwowego (akumulatorów), 3) Sprawdzenie poprawności działania zwor i trzymaczyelektromagnetycznych przy drzwiach, 4) Sprawdzenie działania przycisków ewakuacyjnych, 5)Sprawdzenie działania przełączników kluczykowych INSTALACJI ODDYMIANIA I WENTYLACJI WENTYLACJIODDYMIAJĄCEJ - łączna ilość urządzeń zainstalowanych w systemie podlegających konserwacjiwynosi 50 urządzeń. 1) Przegląd i regulacja parametrów central sterujących wentylacją nadciśnieniową,2) Kontrola pracy wentylatorów nawiewnych, 3) Kontrola pracy czujników ciśnienia, 4) Przegląd iregulacja parametrów central oddymiania, zasilaczy oraz akumulatorów rezerwowych, 5) Przegląd iregulacja parametrów centrali pogodowej, 6) Przegląd zestawu czujników pogodowych wiatru/deszczu,7) Sprawdzenie działania przycisków oddymiania i przewietrzania, 8) Kontrola działania klap dymowychwraz z napędami elektrycznymi, 9) Kontrola działania drzwi napowietrzających wraz z napędami elektrycznymi DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZY (DSO) - łączna ilość urządzeńzainstalowanych w systemie podlegających konserwacji wynosi 755 urządzeń. 1) Przegląd i konserwacjaszaf, 2) Przegląd i regulacja parametrów jednostek zarządzających systemem zasilania, 3) Przeglądzasilaczy oraz baterii akumulatorów rezerwowych, 4) Kontrola pracy modułów systemu tj. menadżera,modułów wejść audio, modułu zapowiedzi słownych i komunikatów głosowych, equalizera,wzmacniaczy mocy, interfejsów pomiędzy SAP i DSO, nadajników i odbiorników optycznych, łącznicświatłowodowych, patchcordów światłowodowych, 5) Kontrola pracy modułów kontroli liniigłośnikowych, 6) Sprawdzenie poprawności działania głośników sufitowych, naściennych, projektorów,głośników tubowych oraz głośników dalekiego zasięgu, 7) Kontrola słyszalności i zrozumiałościkomunikatów ewakuacyjnych, 8) Wykonanie prób działania w poszczególnych strefach pożarowych zudziałem systemu SAP. SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU ORAZ KONTROLIDOSTĘPU ARITECH MASTER (SSWiN i KD) - łączna ilość urządzeń zainstalowanych w systemiepodlegających konserwacji wynosi 624 urządzenia. 1) Przegląd i regulacja parametrów centralalarmowych, 2) Diagnostyka komputerowa z zastosowaniem oprogramowania serwisowego, 3) Przeglądrejestru zdarzeń systemu, 4) Sprawdzenie i regulacje parametrów zasilaczy oraz stanu zasilaniarezerwowego (akumulatorów), 5) Sprawdzenie modułów rozszerzeń systemu, ekspanderów liniidozorowych oraz wyjść systemowych, 6) Sprawdzenie linii dozorowych 7) Sprawdzenie i konserwacjaczujek ruchu PIR oraz czujek magnetycznych 8) Sprawdzenie działania i konserwacja klawiatur LCD 9)Sprawdzenie działania i konserwacja sygnalizatorów 10) Przegląd i regulacja parametrów modułówkontroli dostępu wraz z zasilaczami i akumulatorami rezerwowymi 11) Kontrola pracy czytników kartzbliżeniowych 12) Kontrola pracy i regulacje zwor i rygli elektromagnetycznych 13) Sprawdzeniedziałania przycisków wyjścia, przycisków ewakuacyjnych oraz przełączników kluczykowychOŚWIETLENIA AWARYJNEGO (OA) - łączna ilość urządzeń zainstalowanych w systemiepodlegających konserwacji wynosi 626 urządzeń. 1) Przegląd i regulacja parametrów central oświetleniaawaryjnego 2) Kontrola pracy kart komunikacyjnych do central jw. 3) Kontrola komunikacji centrali zmodułami lamp awaryjnych 4) Sprawdzenie i pomiary centralnej baterii akumulatorów 5) Kontrola oprawawaryjnych i kierunkowych, sprawdzenie źródeł światła, modułów awaryjnych oraz akumulatorówrezerwowych w oprawach 6) Kontrola czasów załączenia oświetlenia awaryjnego 7) Pomiary czasudziałania oświetlenia po wyłączeniu zasilania 8) Pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego (raz w roku)CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC KONSERWACYJNYCH Przeglądy okresowe systemów bezpieczeństwaobiektu będą wykonywane z częstotliwością raz w miesiącu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.32.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 224280.00 złoty polski

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: INSAL Elektroniczne Systemy Zabezpieczeń mgr inż. Stanisław Żesławski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Popiełuszki 18 42 – 217 Częstochowa
Kod pocztowy: 42-217
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 213600.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 213600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 213600.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.