eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › "POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK - NA OBSZARZE OS. JEZIORNA I OS. BARANKI" - "BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO I BUDOWĄ WIAT PRZYSTANKOWYCH WZDŁUŻ ULIC JANA PAWŁA II, ŚW. WOJCIECHA, ŚW. M.M.KOLBE I BARANKI"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510397051-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Miasto Ełk:

"POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK - NA OBSZARZE OS. JEZIORNA I OS. BARANKI" - "BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO I BUDOWĄ WIAT PRZYSTANKOWYCH WZDŁUŻ ULIC JANA PAWŁA II, ŚW. WOJCIECHA, ŚW. M.M.KOLBE I BARANKI"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Inwestycja realizowana z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 607986-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 087 73 26 200
faks: 087 73 26 230
e-mail: zium@um.elk.pl
www: www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"POPRAWA MOBILNOŚCI MIEJSKIEJ W MOF EŁK - NA OBSZARZE OS. JEZIORNA I OS. BARANKI" - "BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO I BUDOWĄ WIAT PRZYSTANKOWYCH WZDŁUŻ ULIC JANA PAWŁA II, ŚW. WOJCIECHA, ŚW. M.M.KOLBE I BARANKI"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-ZP.271.25.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot
zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa wydzielonego ciągu pieszego o nawierzchni z kostki
brukowej betonowej i ciągu rowerowego o nawierzchni bitumicznej, zjazdów indywidualnych i
publicznych i zieleni przydrożnej zgodnie z dokumentacją projektową „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” o łącznej długości ok. 1820 mb. W zakres prac do
wykonania wchodzi również przebudowa (wymiana) istniejących wiat przystankowych komunikacji
miejskiej w ilości 6 sztuk, zakup i montaż 2 stojaków na rowery, zakup i montaż 6 koszy na śmieci, zakup
i montaż 1 stacji naprawy rowerów zgodnie z dokumentacją: „Montaż 6 wiat przystankowych oraz
montaż stojaków i stacji napraw rowerów na osiedlu Baranki”. Zakres zamówienia obejmuję także
modernizację oświetlenia ulicznego: wymiana istniejących słupów oświetleniowych wraz z oprawami na
typu LED na ulicy Św. M.M. Kolbe w ilości 24szt., oraz wymiana opraw na typu LED na ulicy Baranki w
ilości 55 szt. zgodnie z dokumentacją projektową: „Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. Baranki i ul.
Św. M. M. Kolbe w Ełku”. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedstawiają projekty budowlane i
projekty wykonawcze. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu
czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i
objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do
stanu pierwotnego. b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonych dokumentacji
projektowych, w tym: - wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem materiałów z rozbiórki i
przekazaniem zamawiającemu, - wykonanie wycinki drzew i krzewów, - wykonanie robót ziemnych, -
wykonanie podbudów pod nawierzchnie utwardzone, - wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z
betonu asfaltowego koloru czerwonego, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej
gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni ciągów pieszych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, - ustawienie
oporników betonowych o wym. 12x25 cm na ławie betonowej z oporem, - ustawienie obrzeży
betonowych 8x30 cm i 6x20cm, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - zabezpieczenie
istniejących sieci uzbrojenia podziemnego, - wykonanie zieleni przydrożnej, - wykonanie i posadowienie
na płytach żelbetowych 6 wiat przystankowych o konstrukcji stalowej (3 wiaty 3 przęsłowe i 3 wiaty 4
przęsłowe), ściany wypełnione taflami szkła lub gablotami reklamowymi, dach pokryty płytami z
poliwęglanu, wiaty wyposażone w ściany boczne i siedziska oraz uchwyty ułatwiające wstawanie z
siedzisk, - przy wiatach przystankowych należy zamontować kosze na śmieci, - montaż dwóch stojaków
na rowery, - montaż 1 stacji naprawy rowerów, - wymianę słupów z wysięgnikami i oprawami
oświetleniowymi przy ul. Św.M.M.Kolbe - 24 szt., oraz wymianę opraw oświetleniowych przy ul.
Baranki - 55 szt. Oprawy oświetleniowe wyposażyć w sterowniki umożliwiające redukcję oświetlenia w
godzinach nocnych. Słupy z podłączeniem ozdób świątecznych muszą posiadać 2 wnęki słupowe. Co
drugi słup wyposażyć w potrójny uchwyt na flagi. Przebudowie nie podlegają energetyczne linie kablowe.
Przeznaczone do demontażu słupy i oprawy oświetleniowe, będące w złym stanie technicznym należy
zdemontować i po uprzednim uzgodnieniu z Inwestorem przekazać do utylizacji. Słupy i oprawy w
dobrym stanie technicznym należy przekazać Inwestorowi. c) Uwagi ogólne: - materiały z rozbiórki
nadające się do powtórnego wykorzystania, podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania, materiał rozbiórkowy musi zostać
przekazany na paletach, zastreczowany i zafoliowany. d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2
egzemplarzach, w tym między innymi: - projekt czasowej organizacji ruchu, - dokumentacja geodezyjna
powykonawcza, - inspekcja telewizyjną wykonanych sieci i przyłączy, - oświadczenia kierowników robót
i kierownika budowy, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, -
atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na
użytkowanie. 1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w
energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych, b) przekazać materiały z rozbiórki,
nadające się do ponownego zastosowania dla zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na
możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, d) zachować oraz
chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku
uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami, e) zapewnić obsługę serwisową
zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie
udzielonej gwarancji, f) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy
rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji. 1.3. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) Projekt budowlany: „Montaż 6 wiat przystankowych oraz
montaż stojaków i stacji napraw rowerów na osiedlu Baranki w Ełku”, b) Projekt budowlany: „Budowa
ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” c) Projekt wykonawczy
branży drogowej: „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św.
Wojciecha” d) Projekt stałej organizacji ruchu: „Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M.
Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” e) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót:
„Budowa ścieżki rowerowej na ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” f) Projekt
budowlany branży elektrycznej: „Przebudowa oświetlenia ulicznego ul. Baranki i ul. Św. M. M. Kolbe w
Ełku” g) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: „Przebudowa oświetlenia
ulicznego ul. Baranki i ul. Św. M. M. Kolbe w Ełku”, h) Przedmiar robót - „Budowa ścieżki rowerowej na
ul. Baranki, ul. Św. M.M. Kolbe oraz ul. Św. Wojciecha” i) Przedmiar robót - : „Montaż 6 wiat
przystankowych oraz montaż stojaków i stacji napraw rowerów na osiedlu Baranki w Ełku” j) Przedmiar
robót – wymiana słupów i opraw oświetleniowych na ul. Kolbego w Ełku, k) Przedmiar robót – wymiana
opraw oświetleniowych na ul. Baranki w EłkuRozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście
wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika
robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru. 1.4.
Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z
kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonych przedmiarów robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji
kosztorysowych. 1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych
materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać
wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o
wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub
urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie technicznych wykonania
i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co
najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego,
parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji
Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób
uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”. 1.6.
Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu
zamówienia. 1.6.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: -
roboty drogowe, - roboty elektryczne, - roboty związane z wykonaniem wiat przystankowych. (Wymóg
ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw.
pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową,
wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony
jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w
punkcie 1.6.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i
dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania
wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)
przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.6.3. W trakcie realizacji zamówienia
na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży
zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w
punkcie 1.6.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub
podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których
dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne
określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby
uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za
zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę
osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie
wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został
sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę
danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych
(RODO) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie
podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu
powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o
pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać
przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów ustawy o ochronie danych
osobowych) 1.6.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.6.1. czynności zamawiający
przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości
określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego.
Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez
zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane w punkcie 1.6.1. czynności. 1.6.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do
przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o
przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: minimalny wymagany
okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.50

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2216574.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolonia 1
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2475320.11

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2475320.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3737746.88
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.