eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów stałych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396924-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:

Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów stałych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762641-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakłady Techniki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 24090821600000, Orla 5/31, 44-240 Żory, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 435 69 20
faks: 32 435 69 20
e-mail: sekretariat@ztkzory.pl
www: http://www.bip.ztkzory.pl/artykuly/dane-podstawowe
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (spółka komunalna)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów stałych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/04/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wywozie odpadów stałych i ich zagospodarowania, w ilości szacunkowej 6380 m3 w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. z następujących obiektów zarządzanych
przez Zamawiającego: a) Cmentarz Komunalny przy ul. Komunalnej w Żorach, b) Cmentarz Komunalny przy ul. Zgodnej w Żorach - Baranowicach, c) Cmentarz Komunalny przy ul. Wiosennej w Żorach - Osinach, d) Cmentarz Komunalny przy ul. Lazurowej w Żorach - Rowniu, e) Cmentarz przy ul. Ks. Klimka w Żorach,
f) Targowisko przy ul. Folwareckiej w Żorach, g) Targowisko przy ul. Dąbrowskiego w Żorach. 2) Na przedstawionych obiektach Zamawiający wymaga następującej obsługi: a) Cmentarze komunalne: szacunkowa ilość odpadów 2360 m3 (łączna szacunkowa ilość odpadów z Cmentarza Komunalnego przy ul.
Komunalnej, Cmentarza Komunalnego przy ul. Zgodnej, Cmentarza Komunalnego przy ul. Wiosennej,Cmentarza Komunalnego przy ul. Lazurowej, Cmentarza przy ul. Ks. Klimka) kod odpadów 20 02 03 i 20 02 01 Cmentarz Komunalny przy ul. Komunalnej w Żorach – ustawienie na czas trwania umowy 3 kontenerów typu KP 7 – odbiór odpadów (zmieszanych) na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu
przesłanym na e-mail wykonawcy, - ustawienie na czas trwania umowy 3 pojemników typu PA 1100 na odpady bio – odbiór odpadów na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy. Cmentarz Komunalny przy ul. Zgodnej w Żorach - Baranowicach – ustawienie na czas trwania umowy 1 pojemnika typu PA 1100 (metalowy -ocynkowany)- odbiór odpadów (zmieszanych) na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy. - ustawienie na czas trwania umowy 1 pojemnika typu PA 1100 na odpady bio – odbiór odpadów na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy. Cmentarz Komunalny przy ul. Wiosennej w Żorach - Osinach – ustawienie na czas trwania umowy 1 pojemnika typu PA 1100 (metalowy- ocynkowany) – odbiór odpadów (zmieszanych) na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy, - ustawienie na czas trwania umowy 1 pojemnika typu PA 1100 na odpady bio – odbiór odpadów na bieżąco,
wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy. Cmentarz Komunalny przy ul. Lazurowej w Żorach - Rowniu – ustawienie na czas trwania umowy 2 pojemników typu PA 1100 (metalowyocynkowany) – odbiór odpadów (zmieszanych) na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym
na e-mail wykonawcy, - ustawienie na czas trwania umowy 1 pojemnika typu PA 1100 na odpady bio – odbiór odpadów na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy. Cmentarz przy ul. Ks. Klimka w Żorach – ustawienie na czas trwania umowy 1 pojemnika typu PA 1100
(metalowy - ocynkowany) – odbiór odpadów (zmiesanych) na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy, - ustawienie na czas trwania umowy 1 pojemnika typu PA 1100 na odpady bio – odbiór odpadów na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy. W
okresie od 01.10.2021 r. do 30.11.2021 r. oraz od 01.10.2022 r. do 30.11.2022 r. Zamawiający wymaga zwiększenia ilości pojemników następująco: Cmentarz przy ul. Ks. Klimka – 5 pojemników PA 1100 na odpady bio. W okresie od 21.10.2021 r. do 10.11.2021 r. oraz od 20.10.2022 r. do 09.11.2022 r. Zamawiający wymaga zwiększenia ilości pojemników na odpady zmieszane następująco: Cmentarz Komunalny przy ul. Komunalnej w Żorach – 3 pojemniki typu KP 7, Cmentarz Komunalny przy ul. Zgodnej w Żorach -
Baranowicach – 2 pojemniki typu PA 1100 (metalowy- ocynkowany), Cmentarz Komunalny przy ul. Wiosennej w Żorach - Osinach – 2 pojemniki typu PA 1100 (metalowy- ocynkowany), Cmentarz Komunalny przy ul. Lazurowej w Żorach Rowniu – 4 pojemniki typu PA 1100 (metalowy- ocynkowany). W przedstawionych okresach odbiór odpadów następować będzie na bieżąco, wyłącznie po uprzednim
zgłoszeniu przesłanym na email wykonawcy. b) Targowiska: szacunkowa ilość odpadów 4020 ilość odpadów z Targowiska przy ul. Folwareckiej i przy ul. Dąbrowskiego, kod odpadów 20 03 02, 20 02 01, 20 01 01, 20 01 99 zgłoszenia wywozu lub odmówienia wywozu po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na email wykonawcy. Targowisko przy ul. Folwareckiej w Żorach – ustawienie na czas trwania umowy 1 kontenera typu KP 7 – odbiór odpadów (zmieszanych) na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy, - ustawienie na czas trwania umowy 3 pojemników typu PA 1100 na
papier i 2 pojemników typu PA 1100 na plastik - odbiór odpadów jeden raz w tygodniu, - ustawienie od 01.05.2021 r. do 31.10.2021 r. oraz od 01.05.2022 r. do 31.10.2022 r. 1 pojemnika typu PA 1100 na odpady
bio – odbiór odpadów na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy. Targowisko przy ul. Dąbrowskiego w Żorach – ustawienie na czas trwania umowy 1 kontenera typu KP 7 – odbiór odpadów (zmieszanych) na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail
wykonawcy, - ustawienie na czas trwania umowy 2 pojemników typu PA 1100 na papier i 1 pojemnik typu PA 1100 na plastik – odbiór odpadów na bieżącom jeden raz w tygodniu, - ustawienie na czas trwania umowy
1 pojemnika typu PA 1100 na odpady bio – odbiór odpadów na bieżąco, wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu przesłanym na e-mail wykonawcy. WAŻNE: Pojemniki na odpady zmieszane, papier, plastik i odpady bio muszą zostać oznaczone stosowanie do przepisów prawa powszechnie obowiązującego, z wyraźną treścią
przeznaczenia odpadów do danego pojemnika.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 555000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Recykling Południe sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rybnicka 155 44-310 Radlin
Kod pocztowy: 44-310
Miejscowość: Radlin
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 619898.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 619898.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1111320
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 555000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Recykling Południe sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rybnicka 155 44-310 Radlin
Kod pocztowy: 44-310
Miejscowość: Radlin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 619898.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 619898.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1111320
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.