eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › TERMOMODERNIZACJA LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ I ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396615-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy:

TERMOMODERNIZACJA LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ I ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604442-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540224326-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 525 835 422
faks: 525 835 452
e-mail: info@powiat.bydgoski.pl
www: www.powiat.bydgoski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ I ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR-VII.272.1.42.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa
oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do
SIWZ. 2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie w celu weryfikacji
niezbędnych danych do przygotowania rzetelnej oferty. Na wniosek zainteresowanych Wykonawców
Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, a o wyznaczonym terminie
poinformuje niezwłocznie zainteresowanych Wykonawców oraz zamieści stosowaną informację na stronie internetowej. 3) Zamawiający przewiduje, że na czas realizacji Etapu I robót budynek zostanie
Wykonawcy udostępniony w maksymalnym możliwym stopniu. Oznacza to, że w tym czasie nie będą
odbywały się w nim standardowe zajęcia lekcyjne, a działalność administracji zostanie ograniczona do
minimum. Po zakończeniu ETAPU I robót w szkole będzie stopniowo przywracany normalny tryb
pracy. Należy wziąć ten fakt pod uwagę podczas planowania i organizacji robót oraz przygotowywania
harmonogramu, tak aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminie
umownym. 4) Zamawiający wymaga by Wykonawcy przy określaniu ceny ofertowej i opracowywaniu
harmonogramu wykonania robót kierowali się następującymi założeniami organizacyjnymi: Etap I -
wszystkie roboty budowlane związane z budynkiem, realizacja robót przy założeniu opuszczenia
budynku przez użytkownika i pełnego udostępnienia na potrzeby prowadzenia robót budowlanych –
termin realizacji do 15.12.2021r. Etap II - zagospodarowanie terenu przy budynku od strony ul.
Szkolnej – termin realizacji do 15.12.2021r. Etap III - zagospodarowanie terenu przy budynku od
strony ul. Farnej i Paderewskiego – termin realizacji do 30.06.2022r. 5) Wszystkie prace należy
wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym
zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy, jak i w trakcie wykonywania prac.
Wykonawca zorganizuje teren robót tak, by zabezpieczyć budynki przed uciążliwymi czynnikami
wynikłymi z prowadzonych robót oraz zminimalizować rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń.
Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i
uzgadniać będzie na bieżąco z Użytkownikiem obiektu (poza realizacją I etapu robót). 6) Wykonawca
zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (j.t. Dz. U.
2020 r. poz. 797 z późn.zm.) w tym: a) przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji
zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie oraz ponosi koszty z tego tytułu, b)
Wykonawca wykaże Zamawiającemu miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne
dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane
utylizacji) zgodnie z w/w ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 7)
Wykonawca musi zapewnić do realizacji zamówienia osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i
doświadczenie. 8) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia
muszą posiadać parametry techniczne jakie wskazano w materiałach do przetargu lub równoważne
jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe,
wcześniej nieużywane. 9) Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane
atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z
dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów
budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5)
powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 1570 z późn. zm.). 10) Jeżeli dokumentacja projektowa
lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wskazywałyby w odniesieniu do
niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub wskazanie
norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3
ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań
równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają
minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub
urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez
Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią
wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry
jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń
zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie
przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań
zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami
producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie
konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia,
dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co
najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o
wskazanych lub lepszych parametrach. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub
rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. 11) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.
3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w
zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku
pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i
pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do
zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty
bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują
czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych.
Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową. c) Sposób udokumentowania
zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz
sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone w istotnych postanowieniach umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5519512.20 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: KOR-POL INVEST spółka z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@kor-polinvest.pl
Adres pocztowy: ul. Dąbrowa 35
Kod pocztowy: 85-147
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6789000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6789000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8980000.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.