eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Dostawa warzyw, owoców oraz soków owocowych i warzywnych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu i 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396614-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
33 Baza Lotnictwa Transportowego:

Dostawa warzyw, owoców oraz soków owocowych i warzywnych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu i 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610484-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
33 Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000, Powidz-Osiedle 6, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 261 544 471; 261 544 261
faks: 261 544 332; 261 544 111
e-mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
www: 33bltr.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw, owoców oraz soków owocowych i warzywnych dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu i 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 25/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców oraz soków owocowych i warzywnych do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu oraz do 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na pięć zadań: Zadanie nr I – „Dostawa warzyw do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu” (szczegółowe dane zawierają załączniki nr: 3A do SIWZ – formularz cenowy oraz 4A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia). Zadanie nr II – „Dostawa warzyw do 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie” (szczegółowe dane zawierają załączniki nr: 3B do SIWZ – formularz cenowy oraz 4A do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia). Zadanie nr III – „Dostawa owoców do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu” (szczegółowe dane zawierają załączniki nr: 3C do SIWZ – formularz cenowy oraz 4B do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia). Zadanie nr IV – „Dostawa owoców do 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie” (szczegółowe dane zawierają załączniki nr: 3D do SIWZ – formularz cenowy oraz 4B do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia). Zadanie nr V – „Dostawa soków owocowych i warzywnych 100 % naturalnych do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego” (szczegółowe dane zawierają załączniki nr: 3E do SIWZ – formularz cenowy oraz 4C do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia). 3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 3.1. Miejsce dostaw: •W zakresie zadań nr I, III i V – „Magazyn żywnościowy 33. BLTr ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz” – ilości dostaw określone zostały w załączniku nr 3A, 3C i 3E do SIWZ •W zakresie zadań nr II i IV – „Magazyn żywnościowy 16. Batalionu Remontu Lotnisk ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin” – ilości dostaw określone zostały w załączniku nr 3B i 3D do SIWZ 3.2. Częstotliwość dostaw: Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, w dni robocze w godzinach od 07:30 do 11:00, na podstawie pisemnego zamówienia składanego faksem/mailem przez danego odbiorcę, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 3.3. Ilości i wartości towaru określone w umowie są planowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia, w formie pisemnej, przyjętych w umowie ilości i wartości dostaw, w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmniejszenie stanów osobowych). Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmniejszenia ilości i wartości dostaw. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez okres realizowania przedmiotu zamówienia, aktualnych dokumentów: a) potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie albo zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP. b) aktualnej decyzji administracyjnej: właściwego miejscowo Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753 ze zm.), lub c) państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019, poz. 1252),lub zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730). D) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę na kwotę równą lub wyższą wartości zawartej umowy przez cały okres obowiązywania umowy. 4.Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 4.1. Zamawiający określił w formularzu cenowym (załącznik nr 3A-3E do SIWZ) ilości towarów, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania. 4.2.Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia, Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie, a rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. 4.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy w zadaniu nr 1, zadaniu nr 2, zadaniu nr 3, zadaniu nr 4 i zadaniu nr 5 w ramach prawa opcji maksymalnie do 90% każdej pozycji asortymentowej wyszczególnionej w załączniku nr 3A-3E do SIWZ. 4.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4.5. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w terminie obowiązywania niniejszej umowy. 5. Standardy jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań zostały szczegółowo określone w załącznikach nr 4A, 4B i 4C do SIWZ. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 03.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa warzyw do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62317.95 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CHODEX Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Baczyńskiego 6
Kod pocztowy: 59-900
Miejscowość: Zgorzelec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 53004.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 49555.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 58517.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa warzyw do 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5904.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CHODEX Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Baczyńskiego 6
Kod pocztowy: 59-900
Miejscowość: Zgorzelec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4756.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4649.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5328.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa owoców do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37674.08 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CHODEX Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Baczyńskiego 6
Kod pocztowy: 59-900
Miejscowość: Zgorzelec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 30771.30

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30771.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42042.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa owoców do 16. Batalionu Remontu Lotnisk w Jarocinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2637.33 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CHODEX Sp.zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Baczyńskiego 6
Kod pocztowy: 59-900
Miejscowość: Zgorzelec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2083.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2083.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2701.65
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa soków owocowych i warzywnych do 33. Bazy Lotnictwa Transportowego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postepowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione na podstawie art.93 ust. 1 uPzp, gdyż nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Na zadanie nr 5 została złożona jedna oferta, która została odrzucona.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.