eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Przebudowa istniejących odcinków skorodowanego betonowego kanału ogólnospławnego po istniejącej trasie - Jarocin ul. Wojska Polskiego, Poznańska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510396296-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie:

Przebudowa istniejących odcinków skorodowanego betonowego kanału ogólnospławnego po istniejącej trasie - Jarocin ul. Wojska Polskiego, Poznańska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601352-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540219501-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie, krajowy numer identyfikacyjny 25073720900000, Cielcza, ul. Gajówka 1, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 62 7473487, 7477318
faks: 627 473 480
e-mail: tomasz.olszak@pwikjarocin.pl
www: www.pwikjarocin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Zbiorowe zaopatrywanie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejących odcinków skorodowanego betonowego kanału ogólnospławnego po istniejącej trasie - Jarocin ul. Wojska Polskiego, Poznańska

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania: „Przebudowa istniejących odcinków skorodowanego betonowego kanału ogólnospławnego po istniejącej trasie – Jarocin ul. Wojska Polskiego, Poznańska”.
3.2. Charakterystyka zadania:
a) etap I – renowacja kanału sanitarnego o dł. 326 mb – frezowanie nierówności ścian wewnętrznych kanału, wykonanie instalacji rękawa z maty szklanej o DN 750/450 o grubości 11 mm i wytrzymałości SN2, utwardzenie do ścian kanału poprzez wykorzystanie promieni UV, kamerowanie odcinka sieci w celu potwierdzenia prawidłowości wykonanych prac oraz wykonanie otworów w rękawie w miejscu przyłączy i studni,
b) etap II – renowacja kanału sanitarnego o dł. 254 mb – frezowanie nierówności ścian wewnętrznych kanału, wykonanie instalacji rękawa z maty szklanej o DN 1200/800 o grubości 11 mm i wytrzymałości SN2, utwardzenie do ścian kanału poprzez wykorzystanie promieni UV, kamerowanie odcinka sieci w celu potwierdzenia prawidłowości wykonanych prac oraz wykonanie otworów w rękawie w miejscu przyłączy i studni.
3.3. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze (stanowiące załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz przedmiary robót (stanowiące załącznik do specyfikacji).
3.4. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano-wykonawczych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa: lub równoważne.
3.5. Zamawiający informuje, że odcinki etapu I i II są objęte pracami drogowymi, w ramach inwestycji pn. „Przebudowa ciągu ulic: Kasztanowa, Do Zdroju, Wrzosowa, Maratońska, Św. Ducha oraz Poznańska i Wojska Polskiego
w Jarocinie” których inwestorem jest Gmina Jarocin – plac budowy dla tej inwestycji drogowej został już przekazany Wykonawcy Robót budowlanych: Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o. W związku z powyższym, wszelkie kwestie związane z realizacją przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, będą podporządkowane Wykonawcy w/w inwestycji drogowej. Wykonawca niniejszego postępowania będzie obowiązany się stosować do wszystkich wytycznych Wykonawcy w/w inwestycji drogowej.
3.6. W związku z sytuacją, o której mowa w pkt 3.5 SIWZ, Wykonawca ma obowiązek utrzymania standardów BHP „Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie”, którego sygnatariuszem jest Wykonawca robót budowlanych inwestycji drogowej, Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A. oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o. (źródło: http://www.porozumieniedlabezpieczenstwa.pl).
3.7. W związku z sytuacją, o której mowa w pkt 3.5 SIWZ, przekazanie placu budowy nastąpi przy udziale Wykonawcy robót budowlanych inwestycji drogowej Konsorcjum firm Polimex Mostostal S.A. oraz Polimex Infrastruktura Sp. z o.o.
3.8. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Zamawiający zatwierdzi harmonogram w terminie do 7 dni od dnia jego otrzymania.
3.9. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta.
3.10. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego.
3.11. Za wytwórcę odpadów – w rozumieniu przepisów prawa – uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania.
3.12. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 30 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktur częściowych.
3.13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
3.14. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Ścisłej współpracy z Zamawiającym,
b) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, pomieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania,
c) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne,
d) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budowy,
e) Ubezpieczenia budowy,
f) Przejęcia placu i terenu budowy w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy,
g) Prowadzenia dziennika budowy,
h) Postępowania z wszystkimi odpadami, a zwłaszcza z odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z przepisami prawa, czego dowodem będzie m.in.: przedstawianie właściwych kart przekazania odpadów,
i) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego,
j) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy,
k) Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót,
l) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia,
m) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy,
n) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego,
o) Odwodnienia terenu budowy,
p) Stałego nadzoru archeologiczno – konserwatorskiego nad całością prac – jeśli będzie wymagany,
q) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji,
r) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy,
s) Odtworzenia elementów infrastruktury,
t) Odtworzenia nawierzchni,
u) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru robót,
v) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza),
w) Dołączenia do dokumentacji odbiorowej płyty CD z przebiegu inspekcji kanałów videokamerą wraz z raportem, który będzie zawierał: spadek podłużny, poprawność połączeń, owalność, drożność.
3.13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione (a umowa rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym na podstawie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego) w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1524883.13 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „AARSLEFF” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: aarsleff@aarsleff.pl
Adres pocztowy: ul. Aleja Wyścigowa 6
Kod pocztowy: 02-681
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1082374.89

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1082374.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1311000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.