eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie oraz w budynku Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Człuchowie (wraz z myciem okien) w roku 2021.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510396127-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Sąd Rejonowy w Człuchowie:

Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie oraz w budynku Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Człuchowie (wraz z myciem okien) w roku 2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609012-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Człuchowie, krajowy numer identyfikacyjny 32255400000000, ul. Szczecińska 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 598 346 990
faks: 598 346 980
e-mail: administracja@czluchow.sr.gov.pl
www: www.czluchow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - sąd powszechny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie oraz w budynku Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Człuchowie (wraz z myciem okien) w roku 2021.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): A-351-4/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w 2021 r. usług sprzątania (wraz z myciem okien) w budynkach:
1) Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie, ul. Szczecińska 1 w Człuchowie, powierzchnia budynku – 3616,27 m2, wykaz pomieszczeń w załączniku nr 1 do SIWZ, z tego: do codziennego sprzątania (w dniach urzędowania) – 3117,96 m2, do sprzątania 1 raz w miesiącu – 498,31 m2, wykaz pomieszczeń w załączniku nr 2 do SIWZ;
2) Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Człuchowie, Osiedle Wazów 6A w Człuchowie – powierzchnia budynku 89 m2 (sprzątanie 1 raz w miesiącu), wykaz pomieszczeń w załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Bezpośrednie usługi sprzątania w obiektach Zamawiającego Wykonawca świadczył będzie w 2021 r. przez 8064 roboczogodziny, zgodnie z miesięcznym rozkładem czasu pracy dla 4 etatów.
3. Usługi sprzątania Wykonawca wykonywał będzie przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi, materiałów oraz środków czystości i dezynfekcyjnych, których koszt wliczony jest w cenę usługi. Zakres, rodzaj i częstotliwość wykonywanych prac określono w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ.
4. Wykonawca w ramach usługi dostarcza ponadto:
a) worki na śmieci, w ilościach uwzględniających segregację odpadów,
b) worki do niszczarek, w ilościach niezbędnych do utrzymania czystości (15 niszczarek na wyposażeniu Zamawiającego),
c) odświeżacze do pomieszczeń sanitarnych,
d) kostki do WC,
e) środki higieny w postaci: papieru toaletowego (papier biały, dwuwarstwowy), mydła antybakteryjnego w płynie, do pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, ręczników papierowych - składane zielone ZZ, do pomieszczeń sanitarnych i socjalnych; Ilość środków higieny w budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie winna zabezpieczać potrzeby dla średnio 80 osób i musi być dostosowana do ilości sanitariatów i pomieszczeń socjalnych (informacja o liczbie pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w załączniku nr 4 do SIWZ). Ilość środków higieny w budynku Ośrodka Kuratorskiego winna zabezpieczać potrzeby dla około 15 osób przez około 152 dni w ciągu roku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 189602.34 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: JANTAR 2 spółka z o. o.
Email wykonawcy: przetargi@jantar.slupsk.pl
Adres pocztowy: ul. Zygmunta Augusta 71
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

Nazwa wykonawcy: JANTAR spółka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zygmunta Augusta 71
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 233210.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 233210.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 261273.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.