eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › utrzymanie dróg w granicach pasa drogowego na terenie Gminy Tarnowo Podgórne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395509-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Wójt Gminy Tarnowo Podgórne:

utrzymanie dróg w granicach pasa drogowego na terenie Gminy Tarnowo Podgórne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550529310-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, krajowy numer identyfikacyjny 55112500000000, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 061 8146-221
faks: (061) 814 61 18
e-mail: zp@tarnowo-podgorne.pl
www: www.tarnowo-podgorne.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
utrzymanie dróg w granicach pasa drogowego na terenie Gminy Tarnowo Podgórne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WOP.271.51.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie pasów drogowych dróg gminnych w zakresie utrzymania na terenie Gminy Tarnowo Podgórne. Przedmiotem, zamówienia są prace związane z: 1) Równanie dróg z walcem 300 000 m2, 2) Równanie dróg bez walca 300 000m2, 3) Uzupełnianie małych ubytków tłuczniem 14 000 m2, 4) Naprawa drogi tłuczniem przy uszkodz.25% - 50 000 m2, 5) Utwardzenie drogi tłuczniem gr.25cm - 5 340m2, 6) Wywóz i załadunek ziemi gruzu do 15 km – 525MG, 7) Roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku do miejsca utylizacji 420m3, 8) Zamiatanie z wywozem urobku 750 h, 9) Sprzątanie chodników, ścieżek rowerowych, pieszojezdni z wywozem urobku 4 000h, 10) Usuwanie chwastów z chodników 500h, 11) Koszenie poboczy dróg 800 000m2, 12) Czyszczenie kanal. deszcz .i średnic powyżej 200mm 15h, 13) Koszenie działek gminnych 100 000m2, 14) Pompowanie wody z ulic 70m3, 15) Czyszczenie wpustów ulicznych 130szt.; 16) Czyszczenie studni rewizyjnych10szt., 17) Odśnieżanie 130h, 18) Posypywanie 6 000 000m2, 19) Regulacja pionowa włazów studziennych i wpustów uliczn.na drogach nieutwardzonych 6szt., 20) Wymiana włazów studziennych i wpustów ulicznych 7 szt., 21) Eksploatacja przep. ścieków deszczowych 12 m-c, 22) Eksploatacja fontanny w Przeźmierowie ul.Rynkowa 7m-c, 23) Eksploatacja fontanny w Przeźmierowie ul.Rynkowa/Południowa 7m-c. Wymogi wobec Wykonawcy; Dysponowanie potencjałem technicznym w postaci: - pługi śnieżne – min. 2szt., - rozsypywarki – min. 2szt., - równiarka – min. 1szt., - zamiatarka – min. 1szt., - walec wibracyjny – min. 1szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1500642.60 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Tarnowska Gospodarka Komunalna TP-KOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zachodnia 4
Kod pocztowy: 62-080
Miejscowość: Tarnowo Podgórne
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1576087.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1576087.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1576087.60
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie faktyczne i prawne zastosowania procedury „in house” na utrzymanie dróg w granicach pasa drogowego na terenie Gminy Tarnowo Podgórne Zamawiający, Gmina Tarnowo Podgórne, zamierza udzielić zamówienie publiczne na utrzymanie dróg w granicach pasa drogowego na terenie Gminy Tarnowo Podgórne na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych Tarnowskiej Gospodarce Komunalnej TP-KOM Sp. z o.o. z Tarnowa Podgórnego, spełniając łącznie wszystkie przesłanki wynikające z ww. przepisu. Rada Gminy Tarnowo Podgórne w 2000r. Uchwałą nr XXVII/224/2000 powołała powstanie Spółki Komunalnej, w celu realizacji ustawowych zadań własnych gminy w zakresie m.in.: 1. poboru, uzdatniania i dostarczania wody z wyjątkiem działalności usługowej. Działalność usługowa w zakresie rozprowadzania wody, 2. odprowadzania ścieków, usługi sanitarne i pokrewne, 3. wywozu śmieci i odpadów, 4. unieszkodliwiania odpadów, 5. sprzątania i czyszczenia obiektów, 6. działalności usługowej związanej z uprawami rolnymi, 7. budownictwa. Wykonanie uchwały zostało powierzone Wójtowi, w wyniku czego Wójt Gminy Tarnowo Podgórne jako jedyny udziałowiec utworzył aktem założycielskim Tarnowską Gospodarkę Komunalną TP-KOM Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym przy ul. Zachodniej 4 w celu zaspokajania zadań własnych gminy, które obejmuje w szczególności zadania o charakterze użyteczności publicznej. Celem tych zadań jest bieżące i nieprzerwane zaspokajanie zbiorowych potrzeb ludności w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych. Gmina ma 100% udziałów w spółce (wyciąg KRS) w związku z tym sprawuje nad spółką prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółki. 91,33% działalności Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP-KOM Sp. z o.o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Tarnowo Podgórne, sprawującą pełną kontrolę, o której mowa powyżej. Zadania te zostały powierzone na podstawie Porozumienia z dnia 1 lutego 2013r. w sprawie powierzenia Tarnowskiej Gospodarce Komunalnej TPKOM niektórych zadań Gminy Tarnowo Podgórne w zadania w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy oraz zadań zarządzania publicznymi drogami gminnymi i drogami wewnętrznymi. W Tarnowskiej Gospodarce Komunalnej TP-KOM Sp. z o.o. nie ma bezpośredniego ani pośredniego udziału kapitału prywatnego. Reasumując, wszystkie przesłanki wynikające z art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp zostały spełnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.