To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
"Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2021-2022"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760544-N-2020
Numer ogłoszenia: 540534325-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 85 869 62 49
faks: 85 869 62 65
e-mail: zzp@um.bialystok.pl
www: www.bip.bialystok.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2021-2022"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OBU-IV.271.40.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ (formularz cenowy, stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano asortyment, parametry materiałów i ich przewidywaną ilość. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12 miesięcznego terminu gwarancji (ważności materiałów) od dnia dostawy tych materiałów. Wykaz lokalizacji, do których będą realizowane dostawy materiałów biurowych: 1) Białystok, ul. Słonimska 1, 2) Białystok, ul. Słonimska 2/2, 3) Białystok, ul. Słonimska 8, 4) Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, 5) Białystok, ul. I Armii W.P. 2/2, 6) Białystok, ul. J. Kilińskiego 6, 7) Białystok, ul. Lipowa 16, 8) Białystok, ul. Lipowa 18, 9) Białystok, ul. Bema 60/1, 10) Białystok, ul. Składowa 11, 11) Białystok, ul. Waryńskiego 32A, 12) Białystok, ul. Legionowa 7, 13) Białystok, ul. Warszawska 3, 14) Białystok, ul. Warszawska 38/5, 15) Białystok, ul. Warszawska 21, 16) Białystok, ul. Dr. I Białówny 11, 17) Białystok ul. Zamenhofa 5C, 18) Białystok ul. Kamienna 17. 2. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów biurowych. 3. Dostawy materiałów będą realizowane sukcesywnie. Wykonawca do 12-ego każdego miesiąca będzie otrzymywał pocztą elektroniczną zamówienia na materiały biurowe z 36 Departamentów/Biur Urzędu Miejskiego, określające asortyment i ilość oraz dokładne miejsce dostawy każdej partii zamówienia. Następnie w ciągu 4 dni roboczych Wykonawca musi dostarczyć zamawiane materiały biurowe w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek. 4. W przypadku zmiany jakiejkolwiek lokalizacji UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazania na inną zlokalizowaną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana lokalizacji wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu, a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 6. W przypadku gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 2 do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy. 8. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów biurowych i druków akcydensowych odbywać się będzie drogą elektroniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.76.44
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 650406.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BIURO PLUS Ewa i Krzysztof Jatel Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przędzalniana 8
Kod pocztowy: 15-688
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 708011.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 708011.89
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa usługa serwisowa instalacji teletechnicznej
- Budowa zadaszonej osłony śmietnikowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwa zadania.
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - etap II.
- Modernizacja nawierzchni w podziale na 4 zadania.
- DOSTAWA POJAZDU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU 21 OSÓB ŁĄCZNIE Z KIEROWCĄ
- Wykonanie remontu elewacji wraz z remontem płyt balkonowych i balustrad budynku przy ulicy Pułaskiego 85 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.