eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach podległych Sądowi Rejonowemu w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395170-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Sąd Rejonowy w Grójcu:

Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach podległych Sądowi Rejonowemu w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Grójcu, krajowy numer identyfikacyjny 32480800000000, ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 48 66 48 412
faks: 48 66 48 413
e-mail: glagoda@grojec.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach podległych Sądowi Rejonowemu w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): F-232-04/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach podległych Sądowi Rejonowemu w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni:

• w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu przy ul. Sportowej 14 – łączna powierzchnia – 3. 920 m² oraz zajmowanie się utrzymaniem porządku i czystości na terenie znajdującym się w bezpośrednim otoczeniu budynku a także pielęgnacją zieleni - powierzchnia 3 940,90 m².
• w pomieszczeniach VIII Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Białobrzegach, ul. Kościelna 110 – łączna powierzchnia – 210 m².
• w pomieszczeniu archiwum zakładowego zlokalizowanego w budynku „Nieruchomości BS sp. z o.o.” przy ul. Sportowej 4 – łączna powierzchnia –360 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 174000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SPRZATANIE WNĘTRZ Magdalena Paszkowska
Email wykonawcy: magdalenapaszkowska@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Głogowa 5
Kod pocztowy: 05-600
Miejscowość: Grójec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 203220.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 203220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 219577.56
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 69-73 na podstawie 11 ust 8 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zapytania o cenę – art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych – którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.