Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach podległych Sądowi Rejonowemu w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 48 66 48 412
faks: 48 66 48 413
e-mail: glagoda@grojec.sr.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach podległych Sądowi Rejonowemu w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): F-232-04/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach podległych Sądowi Rejonowemu w Grójcu oraz wykonywanie usług codziennego, całorocznego sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni:
• w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Grójcu przy ul. Sportowej 14 – łączna powierzchnia – 3. 920 m² oraz zajmowanie się utrzymaniem porządku i czystości na terenie znajdującym się w bezpośrednim otoczeniu budynku a także pielęgnacją zieleni - powierzchnia 3 940,90 m².
• w pomieszczeniach VIII Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Białobrzegach, ul. Kościelna 110 – łączna powierzchnia – 210 m².
• w pomieszczeniu archiwum zakładowego zlokalizowanego w budynku „Nieruchomości BS sp. z o.o.” przy ul. Sportowej 4 – łączna powierzchnia –360 m2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.91.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 174000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SPRZATANIE WNĘTRZ Magdalena Paszkowska
Email wykonawcy: magdalenapaszkowska@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Głogowa 5
Kod pocztowy: 05-600
Miejscowość: Grójec
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 203220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 219577.56
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 69-73 na podstawie 11 ust 8 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zapytania o cenę – art. 69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych – którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Remont budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jurkach
- Remont dróg gminnych - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na terenie Gminy Grójec
- Odnowa oznakowania poziomego w Grójcu w 2024 r. - drogi gminne oraz powiatowe na terenie miasta Grójec.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.